חדשות טלוויזיה / סדרות

שאפו ענק: 10 הפרקים הטובים של "קופה ראשית"

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
בשבוע שעבר הסתיימה העונה השלישית של הסיטקום הכי מצליח בישראל בשנים האחרונות - "קופה ראשית". סדרה שהחלה בשקט בטלוויזיה החינוכית והעפילה עד לאמי הבינלאומי, למעמד קאלט של ממש ולמקום הראשון בצפיות ביוטיוב לשנת 2021. זמן מצוין לדרג את עשרת הפרקים הטובים ביותר של הסיטקום האהוב - כולל לינקים לכל הפרקים
עונה 1 פרק 1, "שלי מהבית"

כיאה לפרק פיילוט, היוצרים יניב זוהר ונדב פרישמן חייבים להביא את ה-A game ואין ספק שהפרק הזה הוא אחד מהמצוינים בסדרה ועשה עבודה טובה בהצגת גלריית הדמויות הבלתי נשכחות. אמנון טיטינסקי הלקוח הקמצן (שמבוסס על לקוח דומה עליו שמעו היוצרים) עושה הכל בשביל לא לשלם על הדפ-דקים שלטענתו הביא מהבית אבל שכח לדווח עליהם בכניסה. שירה נאלצת לחלוק את המשרד שלה עם ניסים ואנטולי, שהקימו בו בית כנסת לעובדים.



עונה 1 פרק 3, "בוקר של פיגוע"

הפרק הזה מציג את אחת הנקודות החזקות של הסדרה - הכותבים בוחרים את נקודות המחלוקת הרגישות ביותר, בין אם זה גזענות או הסכסוך, ומציגים אותן בצורה נוקבת אבל מלאה בהומור. פיגוע שאירע סמוך לסופר גורם לכל העובדים והלקוחות להתייחס בצורה שונה לראמזי. כוכבה מארחת את הבן שלה בסופר ונכנסת ללחץ כשהוא ואסתי מתחילים לפלרטט. אמנון אורז הביתה דגימה מכל זית, אבל מתעקש לא לשלם עליהם בטענה שאלו רק טעימות.



עונה 1 פרק 10, "כוכבה מפסיקה לעשן"

חזי (בתקופה בה אושיק לוי עוד שיחק בסדרה) מספר לכוכבה שהוא הפסיק לעשן. כוכבה מנסה גם להיגמל וכל הסופר סובל מההשלכות של האירוע. שירה וראמזי משלבים כוחות ונלחמים במכת 'המנשנשים' בסופר ומצליחים לפענח את תיק פרנקו.



עונה 1 פרק 13, "מהפכה בסופר - חלק א'"

תקנה חדשה של שירה מחייבת את העובדים ללבוש כובעים במהלך המשמרת. כוכבה מחליטה להמריד את העובדים נגד ה'גזירה' וגורמת לרעידת אדמה של ממש בסופר – הפיטורים של שירה. אבל מסתבר שיש דברים גרועים יותר אפילו מהחפירות הבלתי פוסקות וחוסר המודעות של שירה.

עונה 2 פרק 10, "פורים"

אחד הפרקים הכי מצחיקים ואייקונים של הסדרה, מבדיחות משחקי מילים כמו בתה של כוכבה קוסיטל ועד למונולוג קורע לב על תחפושת חתולה סקסית שעברה דורות במשפחתה של כוכבה. במהלך הפרק כוכבה מוטרדת מבחירת התחפושת של בתה הקטנה. טעות בזיהוי גורמת למבוכה גדולה בקצבייה. מבצע משלוחי המנות מחזיר את אמנון לטראומת ילדות ושירה מנסה לגשר בין כולם ולהסביר לאנשים למה התחפשה.



עונה2 פרק 14, "פסח בא"

כולנו מכירים את הזירה האימתנית שנקראת סופר בערב חג. הסופר עמוס ופרנקו מנסה להתחמק מקניות עם אשתו, בזמן שכוכבה דווקא מוצאת דרך יצירתית לערוך קניות לחג מבלי לקום מהכיסא ושוני מנסה לשמור על עקרונות אי ההדתה שלה ולהשיג חמץ לפני החג.



עונה 2 פרק 17, "ראמזי ושודדי העגלות"

אם תשאלו אנשים מי הדמות האהובה עליהם, רובם יגידו ראמזי. משהו בטוב הלב, המסירות לעבודה והאובססיה הפרפקציוניסטית שלו הופכים אותו למקסים ושובה לב. בפרק הזה, לאחר שאיבד בשנה שעברה עגלה כקורבן בל"ג בעומר, הוא מחליט לצאת למלחמה ולעשות הכל כדי לנצח את גנבי העגלות.



עונה 2 פרק 19, "מה עושים עם כוכבה?"

פרקי כוכבה מאז ומעולם היו האהובים עליי ומה יותר טוב מפרק שמסביר כולו למה כוכבה היא "כוכבה!". אחרי לקט מיטב רגעיה של קרן מור הגאונה בדמות האייקונית שקורעת אותנו מצחוק, כולל הציטוט הבלתי נשכח: "את השקיות הוא רוצה להחזיר, את השקיות!", אנו מגלים שלשירה שטיינבוך נמאס סופית מכוכבה. היא יוזמת מהלך ומצליחה לשכנע את מנהל הסופר המתחרה להציע לכוכבה לעבור אליו. אבל ההשלכות של המהלך מובילות לפריחה בלתי צפויה של תאומי טיטינסקי.

עונה 3 פרק 1, "בקבוק בלי פקק"

העונה הנוכחית החלה עם פרק פתיחה ענק וסצנת פתיחה מהטובות אי פעם שגרמה לי להחזיק את הבטן מרוב צחוק. שירה מחליטה להעביר לעובדות קורס בהגנה עצמית, מה שמוציא מכוכבה את הצד התחרותי שבה. אמנון, מגיע לסופר עם בקשה חריגה וניסים ואנטולי מחפשים תשובה לשאלה: מי משניהם יותר חתיך?



עונה 3 פרק 6, "יולנדה"

לאחר שכוכבה נאלצה להשלים עם העובדה שבנה אוצר הומו, כעת היא צריכה להתמודד עם בן זוגו החדש רק כדי לגלות שדבר אחד יכול להיות עבורה גרוע יותר - בת זוג שהיא קרובת משפחה של שירה שטיינבוך. במקביל ראמזי מפתח אובססיה לא בריאה למכונת הניקוי החדשה והמשוכללת.

ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט