שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
8.7/10
סידרה חמודה כייף לשבת קצת ולצחוק, נכון שצריך קצת חוש הומור, ראמזי הורג אותי כל פעם מחדש. ובטח שאני שמח לראות את יענקל בודו הגדול מקבל 8 בסולם MOTEKOO.להקליט ולראות עם בירה ונקניק.
סדרה מעולה, קורעת מצחוק, הדמויות גאוניות ובמיוחד של כוכבה וראמזי, אי אפשר להפסיק לצפות