חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: אנה סורוקין מגורשת לגרמניה וזלנסקי מגיע לישראל

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: אנה סורוקין, עליה מבוססת "להמציא את אנה", תגורש הערב לגרמניה, הסדרה בכיכובו של נשיא אוקראינה זלנסקי עולה בנטפליקס, טריילרים חדשים לסדרות "מיס מארוול", "הבנים", "טוקיו וייס", "תחזיקו חזק", "מסע בין כוכבים: עולמות חדשים" ולסרט "יורים על הירח" ונטפליקס מזמינה חמש סדרות וספיישלים על פי ד"ר סוס
אנה סורוקין תגורש הערב לגרמניה

אנה סורוקין (המכונה "אנה דלווי") אמורה להיות מגורשת הערב מארצות הברית לגרמניה. עורך דינה של סורוקין אישר, כי היא עזבה את הכלא שלה בצפון מדינת ניו יורק כבר הבוקר. היום היא "תעלה על מטוס לכיוון גרמניה". הרמאויות והמבטא המבלבל של סורוקין הונצחו בסדרה "להמציא את אנה" של נטפליקס, אחרי שהיא פילסה את דרכה בעיר ניו יורק בלי כלום מלבד מלמול על קרן נאמנות ובגדי מעצבים שעדיין דומים איכשהו למה שקונים ב-H&M. סורוקין נעצרה על ידי משטרת ההגירה האמריקנית במרץ 2021 בגין שהייה מעבר לתאריך שכתוב באשרה. היא הגישה ערעור להישאר בארצות הברית, אך הבקשה נדחתה ב-17 בפברואר, 2022, על ידי מועצת ערעורים של משרד המשפטים האמריקני.

עורך דין אחר של סורוקין, מני ארורה, אמר שמכיוון שהיא עדיין בטווח של 30 יום להגשת ערעור נוסף, זה "לא ראוי מבחינה משפטית" לגרש אותה בשלב זה. "בסופו של דבר, הם יכולים לעשות מה שהם רוצים", הוסיף. אם סורוקין תצליח איכשהו לסכל את גירושה הערב, ייתכן שזו ההונאה הגדולה ביותר שלה עד כה.

טריילר ל"מיס מארוול" של דיסני ומארוול

אולפני מארוול שיחררו את הטריילר הראשון לסדרה "מיס מארוול", תוצרת מארוול ודיסני פלוס. בתפקיד הראשי מככבת אימאן ולאני ("כאן ועכשיו"). מלבד ולאני משתתפים גם ארמיס נייט ("המשחק של אנדר"), אנחלי בימאני ("הבורחים"), סאאגר שייח ("בניחוש חוקר"), ריש שה ("לכל הנערים: לעולם ועד"), מאט לינץ ("המתים המהלכים") ועוד.

הסדרה מבוססת על הקומיקס בעל השם הזהה שנוצר על ידי הכותב ג'רי קונוויי והמאייר ג'ון בוסימה, ועוסקת בנערה ממוצא פקיסטני בשם קמלה קהאן המתגוררת בניו ג'רזי ומגלה יום אחד לתדהמתה כי ניחנה בכוחות-על מופלאים. העונה הראשונה של "גברת מארוול" תכיל שישה פרקים בלבד. פרק הבכורה יהיה זמין לצפייה ישירה בשירות הסטרימינג "דיסני+" החל מה-8 ביוני, 2022.

טיזר לסדרה החדשה של הרלן קובן: "תחזיקו חזק | Hold Tight"

נטפליקס תעלה בקרוב סדרת מקור בפולנית, המבוססת על הרומן של סופר המתח המפורסם הרלן קובן, ובכיכובם של מגדלנה בוצ'רסקה ולשק ליצ'וטה. אין עדיין מידע נוסף או תאריך שידור בנטפליקס ישראל. עם זאת, לחובבי קובן, אפשר למצוא בנטפליקס סדרות נוספות שהופקו על פי ספריו: "מוגנים", "אדם זר", "ביער", "תישאר קרוב", "התמימים" ו"הנעלמים".



מחלקת המוסר של טוקיו

טריילר רשמי לסדרה "טוקיו וייס", דרמת פשע שבוימה והופקה על ידי במאי הקולנוע מייקל מאן ("עלי"). העלילה מבוססת על ספרו האוטוביוגרפי של ג'ייק אדלשטיין מ-2009. עיתונאי אמריקני, שעבר לטוקיו, חובר לבלש מקומי כדי לחקור את מעלליהן של משפחות הפשע המאורגן. בהדרגה, הם חושפים את השחיתות המתפשטת בתוך רשויות אכיפת החוק.

בתפקידים הראשיים מככבים אנסל אלגורט ("סיפור הפרברים") וקן ווטנבה ("התחלה"). לצידם משתתפים גם רייצ'ל קלר ("ג'ון הנבל"), רינקו קיקוצ'י ("ווסטוורלד"), אלה רמפף ("יורשים"), שון סוגאטה (סרטי "להרוג את ביל") והידאקי איטו ("ג'ון וויק 2"). כל הפרקים יהיו זמינים לצפייה ישירה עבור המנויים של שירות הסטרימינג "HBO Max" ב-7 באפריל, 2022.



טריילר חדש ל"הבנים" שחוזרים ל'אמזון'

שירות הסטרימינג "אמזון פריים " שחרר את הטריילר הרשמי של העונה השלישית של סדרת הקומיקס "הבנים", אשר תושק ב-3 ביוני, 2022. במציאות אלטרנטיבית קיים צוות גיבורי-על בשם "השבעה", קבוצת לוחמים בעלי כוחות על-אנושיים שהתמכרו לתהילה ועוצמה. היחידים שיכולים לעצור בעדם הינם "הבנים", פורעי חוק חדורי מוטיבציה ורצון עז לנקום בגיבורים המושחתים. הקאסט כולל בין היתר את קארל אורבן ("הדירה"), ג'ק קוויד ("מפלצות בשלג"), אנתוני סטאר ("באנשי"), צ'ייס קרופורד ("זהב שחור"), ארין מוריארטי ("קפטן פנטסטיק"), אליזבת שו ("קראטה קיד"), תומר קאפון הישראלי ("בשבילה גיבורים עפים") ועוד רבים וטובים.

הסדרה בכיכובו של נשיא אוקראינה מגיעה לישראל

רוצים לראות את נשיא אוקראינה בישראל? הסדרה בכיכובו שהזניקה אותו לנשיאות, "משרת העם" (עונה 1 על כל 13 פרקיה), זמינה כעת בנטפליקס ישראל (אם כי רק בממשק באנגלית ובתרגום לאנגלית בשלב זה). בסדרה הקומית האוקראינית משנת 2015 מככב וולודימיר זלנסקי בתפקיד הראשי, כמורה שהופך במפתיע לנשיא אוקראינה, לאחר שסרטון שלו מתלונן על שחיתות הופך לפתע ויראלי.

נטפליקס מזמינה חמש סדרות וספיישלים על פי ד"ר סוס

נטפליקס מרחיבה את התכנים שלה לגיל הרך עם חמש סדרות אנימציה חדשות וספיישלים, בהשראת ספרי ד"ר סוס האהובים, כולל: "דג אחד, שני דגים, דג אדום, דג כחול", "הסניצ'ים", "הורטון שומע מישהו", "Wacky Wednesday" ו"טידויק המוס מתנהג בנימוס". העסקה מרחיבה את השותפות בין נטפליקס לתאגיד ד"ר סוס, לאחר השקת סדרת האנימציה עטורת השבחים: "לא רעב ולא אוהב" בשנת 2019, שעונתה השנייה תגיע לנטפליקס ישראל ב-8 באפריל, 2022. טרם נודע מועד שידור הסדרות החדשות בנטפליקס ישראל.

עולם חדש ומשונה של "מסע בין כוכבים"

צפו בטריילר הרשמי של הסדרה החדשה "מסע בין כוכבים: עולמות חדשים ומשונים", שנוצרה על ידי אלכס קורצמן ("רובוטריקים") ועקיבא גולדסמן ("טיטאנים"). העלילה מתרחשת מספר עשורים לפני אירועי הסדרה המקורית. ספינת החלל ה"אנטרפרייז" נמצאת תחת פיקודו של כריסטופר פייק (אנסון מאונט, "נון-סטופ") וסגניתו "האחת" (רבקה רומיין, סרטי "אקס-מן"), שנים לפני שקפטן קירק וספוק ניווטו אותה. פרק הבכורה של הסדרה יושק בשירות הסטרימינג "פראמאונט+" ב-5 במאי, 2022.



יורים על הירח

"Moonshot", קומדיית מדע בדיוני רומנטית בבימויו של כריס וייטבאואר בכיכובם של לאנה קונדור ("אקס-מן: אפוקליפסה") וקול ספראוס ("ריברדייל"). העלילה מתרחשת בכדור הארץ. בעתיד הרחוק, סטודנטית שקדנית (קונדור) מסייעת לברמן חביב (ספראוס) להסתנן לחללית, המשוגרת למאדים במטרה ליישב את הכוכב. בעוד שהיא מעוניינת לפגוש את בן זוגה, הוא נזהר שלא להיתפס לפני הנחיתה בפלנטה האדומה. עוד משתתפים: מייסון גודינג ("צעקה"), אמילי ראד (טרילוגיית "רחוב הפחד") וזאק בראף ("סקראבס"). הסרט יעלה בשירות הסטרימינג "HBO Max" ב-31 במרץ, 2022.

שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט