חדשות טלוויזיה / סדרות

מדריך צפייה לפורים: הסדרות הקומיות שכנראה לא ראיתם בנטפליקס

מדור מדריך צפייה בנטפליקס
מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
את "חברים", "המפץ הגדול" ו"סיינפלד" כבר כולם ראו. אבל מה עם סדרות קומיות מצוינות בנטפליקס כמו "קבלו אותי", "ארצ'ר", "מיוחד" או "דיאטת סנטה קלריטה"? לכבוד חג פורים כתבי האתר בוחרים את הסדרות הקומיות הפחות מוכרות אך לא פחות מצחיקות שזמינות לצפייה בעקית הסטרימינג
ארצ'ר - פנינה שלא מקבלת מספיק תשומת לב והכרה בנטפליקס היא ״ארצ׳ר״ הנפלאה. זוהי סדרת אנימציה למבוגרים אודות סוכן ביון שעובד בסוכנות חשאית, אותה אימו מנהלת. העלילה נעה בקצב גבוה, כשדיאלוגים שנונים ומטורפים מביאים אותה לרגעי שיא מרהיבים. הכתיבה והקצב של הבדיחות, יחד עם רגעים מרגשים וחודרים, נותנים לסדרה מקום בפנתיאון של סדרות הקומדיה. (מישאל רוברט)



מיוחד - "מיוחד" הוא פרויקט טלוויזיוני חריג ומיוחד בזכות היכולת המופלאה של יוצר הסדרה והשחקן הראשי שלה, ריאן או'קונל, לזקק לכדי 15 דקות של פרק אנקדוטות מחייו של הומו צעיר הלוקה בשיתוק מוחין באופן קומי, מצחיק ומרגש. בתהליך של התבגרות יוצא דופן וייחודי לו, ריאן מתמודד עם מצבים ואירועים שונים בחייו, כשכל אחד מצופי הסדרה יוכל למצוא בסדרה נקודות ורגעים מסוימים להזדהות עימם. (אור טילינגר)



קבלו אותי - בגיל 26 בלבד ג'וש תומאס יצר וכיכב בסדרה האוסטרלית הנפלאה הזו שעוקבת אחר ג'וש, בחור גיי שמתמודד עם אימא דיכאונית, חבר שסובל מהתקפי חרדה וחבריו הטובים שמחפשים את עצמם. הגדולה של הסדרה היא בלב הגדול ובכנות הישירה שבמרכזה שמעניקים לה תחושה אותנטית לחלוטין של בילוי עם החבר'ה וגם מצליחים, לצד הצחוקים שנוכחותו הגמלונית ומודעת לעצמה של תומאס מספקת והכימיה הנהדרת בין חברי הקאסט – ליצור גם רגעים שוברי לב שקשה שלא לדמוע מולם. (אלעד שלו)



בשבילי אתם מתים– קומדיה שחורה, שנונה, עם הרבה סודות ושקרים, משעשעת מאוד ועם טוויסטים בעלילה. הסדרה מכירה לנו את ג׳ן (כריסטינה אפלגייט) שהתאלמנה עקב תאונת פגע וברח ומתחברת עם ג׳ודי (לינדה קרדליני) שמסתבר שהיא הנהגת שפגעה בבעלה של ג׳ן. מכאן העניינים רק יכולים להסתבך עוד ועוד וזה אכן קורה ובגדול וממשיך גם בעונה השנייה. הסדרה היא שילוב של ליהוק מושלם של אפלגייט וקרדליני המצוינות (הסדרה מסמלת את הקאמבק של אפלגייט למסך הקטן), עם כתיבה רהוטה של ליז פלדמן ופסקול שמשתלב היטב. העונה השלישית בקרוב תגיע לנטפליקס. (מיכל ליבר רונן)

10 אחוז – הסדרה הצרפתית המהנה הזו מספקת מבט מרענן על התעשייה שנראית נוצצת אבל לא תמיד כזו. סוכנות שחקנים צריכה להסתדר עם ניהול החברה לאחר מותו של המנכ"ל בזמן שהם מתמודדים עם הדיוות הגדולות ביותר - השחקנים הגדולים של עולם הקולנוע הצרפתי. מי שאוהב קולנוע צרפתי והומור חצוף ומתנשא שלא מתנצל לרגע על מה שהוא, הולך להתמכר לסדרה הזו שמתברכת בקאסט שחקנים מופלא ומגוון. היא מצליחה לדייק את ההומור והבלגן מאחורי הקלעים של עולם הבידור ואם זה לא מספיק, חובבי הז'אנר יהנו לראות את הפרצופים המוכרים שיתארחו בכל פרק מאיזבל הופר ועד למוניקה בלוצ'י (ליטן לשינר).



יופי של אחות – הסדרה הזו לא זכתה לעונה שנייה או להייפ, אבל היא ממתק אמיתי לחובבי סיטקומים של פעם. היא באמת נראית לא שייכת לכאן ועכשיו, חוץ מכמה בדיחות שלא היו עוברות בסדרות לכל המשפחה. צ'לסי המשכילה, שננטשה על ידי בן זוגה הנצלן, מוצאת עצמה אצל אחותה היפה והלא כל כך חכמה שחיה בקומונה עם חבריה בקליפורניה. הקומדיה בנויה על ההבדלים בין ה"אינטלקטואלית' שלא מחוברת לרגשותיה לבין החבורה העליזה והמלוכדת שחבריה רחוקים מלהיות טיפשים כפי שהם נראים. מתחת לגאגים ולבדיחות הצפויות מסתתר גם רגש ואהבת אדם קצת נאיבית ומאוד מחממת את הלב. (יעל מאורר)



The IT Crowd - אחד הסיטקומים הכי Binge-worthy שתמצאו בנטפליקס ובו בזמן הכי אנדרייטד בפלטפורמה הוא עוד הוכחה ניצחת לשנינות המעולה של ההומור הבריטי. "IT Crowd" שופעת משפטים שראויים לציטוט, גאגים מילוליים ופיזיים ואווירה שלא תבייש את "מונטי פייתון", גם בפרק 20 דקות בלבד (כל עונה - יש 3 מהן - מכילה 6 פרקים בלבד, אז גם את עניין ה-"אין לי זמן" זה פותר).
הסדרה מספרת את סיפורם של מוס (ריצ'ארד איודה), רוי (כריס אודאווד) וג'ן (קתרין פרקינסון) – שלושה עובדי מחלקת IT לא יוצלחים שמנסים למצוא קצת הכרה בחברת היי-טק שלא סגורה על מה היא עושה ומה הבוס שלהם רוצה. למרות שבדיחות מסוימות לא התיישנו היטב (כמו רוב הקומדיות משנות ה-2000), את ההשפעות של "IT Crowd" תוכלו למצוא בכל מקום ואת הכוכבים שלה עוד יותר – נואל פילדינג ב-"בייק אוף בריטניה", מאט ברי ב-"מה אנחנו עושים בצללים" וריצ'ארד איודה בכל תכנית ב"ערוץ הטיולים". "The IT Crowd" היא מהסדרות הבודדות שתוכלו למצוא את עצמכם כמעריצים הכי גדולים שלה תוך 4 פרקים בלבד. (דניאל עמיר)



דיאטת סנטה קלריטה – כרזת הסדרה מציגה את השריף האייקוני טימותי אוליפנט לצד הכוכבת העל זמנית דרו ברימור, דמעת דם זולגת מקצה שפתיה. בתיאור הכללי מתוארת שגרת חייהם של זוג נשוי - היא אוהבת בשר אדם והוא רוצה לשמור על חיי הנישואין. כחובב סרטים קיצוניים שכמוני, הייתי סקרן לראות את הילדה מ׳אי.טי׳ בתפקיד רחוק מלהיות שגרתי.

התוצאה מתחילה בפרק פתיחה חלש אך נמשכת לרכבת הרים מטורפת של דם, גור והרבה קומדיה שחורה. ברימור עצמה נמצאת במסע קאמפי ומרענן שמרשה לה לצאת מפרסונת היפהפייה מהוליווד ולהיות הזויה, קופצנית ומצחיקה. התפקיד הזה מאפשר לה להיות מוערכת בתור מי שהיא באמת. (מתן יניב)



המושכים בחוטים - סדרת האנימציה למבוגרים הזו היא אחת המפוספסות בנטפליקס, מכיוון שכמעט ולא ראיתי דיבור עליה - וחבל על כך, כי היא שנונה, חכמה, מצחיקה, נוגעת ללב וגם מתאימה מאוד לזמנים שבהם אנו חיים. ב-10 פרקים בלבד, מצליחה "המושכים בחוטים", שמתרחשת בעולם בו כל תאוריית קונספירציה אפשרית היא אמיתית, להצחיק באמת וגם לעשות שמח בגוף. מי צריך יותר מזה? (ערן איצקוביץ)

תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט