חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: ליהוק מפתיע ל"תכנית הבוקר" והסרט החדש של סטאלון

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: הסדרה המונפשת למבוגרים "אהבה, מוות ורובוטים" חודשה לעונה רביעית, דיסני+ מודיעה על סדרה דוקומנטרית על בני נוער, סרט פשע בבכורה בנטפליקס באוקטובר - "הזר", מבט ראשון לאנתולוגיה של הבמאי גיירמו דל טורו - "חדר הפלאות", טריילר לסרט החדש בכיכובו של סילבסטר סטאלון – "סמאריטן" וטריילר לסרט הקומי המוזיקלי "פעם הייתי מפורסם"
הסדרה המונפשת למבוגרים "אהבה, מוות ורובוטים" חודשה לעונה רביעית

נטפליקס פרסמה את ההכרזה ביום שישי באינסטגרם. סדרת האנתולוגיה האפיזודית עטורת השבחים הוציאה את עונתה השלישית בת תשעה פרקים בנטפליקס ב-20 במאי 2022. עונות 1 ו-2 שודרו ב-2019 וב-2021 בהתאמה. הסדרה זכתה עד היום ב-12 פרסי אמי, כולל מועמדות שלישית ברציפות לסדרת האנימציה הטובה ביותר בפורמט קצר, מכיוון שכל הפרקים באורך של פחות מ-22 דקות. הסדרה זכתה באותה קטגוריה גם בעונתה הראשונה וגם בעונה השנייה.

אלברטו מילגו גם זכה לאחרונה בפרס האמי עבור ההישג האישי הטוב ביותר באנימציה על פרק עונה 3 שלו "ג'יבארו", שבו אביר חירש וסירנה מתאהבים זה בזו. כל פרק של "אהבה, מוות ורובוטים" מספר סיפור אחר שנעשה בסגנונות אנימציה שונים על ידי צוותים יצירתיים מכל העולם. הפרקים מכסים גם מגוון רחב של ז'אנרים, כולל קומדיה, דרמה, אימה ועוד. כל פרק גם כולל צוות דיבוב שונה, כאשר כמה שחקנים בעלי פרופיל גבוה דובבו דמויות בסדרה. אלה כוללים את ג'ואל מקהייל, מרי אליזבת' ווינסטד, טופר גרייס, ג'ון דימאג'יו, אלודי יאנג וכריס פרנל.

דיסני+ מודיעה על סדרה דוקומנטרית חדשה: "לגדול | Growing Up"

"לגדול" היא סדרה תיעודית היברידית חדשנית, החוקרת את האתגרים, הניצחונות והמורכבויות של גיל ההתבגרות באמצעות עשרה סיפורי התבגרות. הסדרה משתמשת ביצירת סרטים נרטיביים, ניסיוניים ודוקומנטריים כדי לעקוב אחר מספר צעירים בגילאי 18-22, בזמן שהם מספרים את סיפוריהם. הם מייצגים מגוון רחב של חוויות חיים, ומעניקים לקהל נרטיבים המציעים מבט מרתק על גיל ההתבגרות ועל המכשולים החברתיים, המשפחתיים והפנימיים העומדים בפניהם של צעירים בדרכם לגילוי עצמי ולקבלה. כל פרק בן 30 דקות מציג צעיר אחד ואת חוויית ההתבגרות שלו בעזרת ראיון אישי עמוק ושחזורים קולנועיים.



טריילר לסרט הקומי המוזיקלי "פעם הייתי מפורסם"

נטפליקס מפרסמת טריילר לסרט קומי חדש בו מככב אד סקריין ("דדפול") בתור וינס, שהיה בעבר בלהקת הבנים הכי לוהטת ביקום. עם זאת, כעת הפופסטאר לשעבר - הבעייתי, הבודד והנואש - חולם לעשות קאמבק. כשהוא מתחיל להופיע ברחובות פקהאם, בתקווה שמישהו, כל אחד, יקשיב לג'אם מאולתר עם סטיבי (ליאו לונג) - מתופף צעיר אוטיסט עם כישרון מדהים לקצב, הוא מעורר ידידות בלתי צפויה בין שני המוזיקאים הלא מובנים. יחד הם יוצרים קשר ייחודי באמצעות כוחה של המוזיקה. הסרט נכתב וביים על ידי אדי שטרנברג והוא מבוסס על הסרט הקצר עטור הפרסים שלו מ-2015, באותו השם. 16 בספטמבר, 2022, בנטפליקס ישראל.

סרט פשע בבכורה בנטפליקס באוקטובר: "הזר"

נטפליקס מפרסמת שסרטו של תומס מ. רייט ישודר בבכורה עולמית בנטפליקס באוקטובר. סרט הפשע הפסיכולוגי הוצג בבכורה עולמית בפסטיבל קאן מוקדם יותר השנה ומככבים בו ג'ואל אדגרטון ("המתנה", "גטסבי הגדול") ושון האריס ("משימה בלתי אפשרית", "מקבת'"). הסרט מתאר שני זרים שמפתחים שיחה במסע ארוך. האחד, אדם החשוד בעניינו של נעדר שלא פוענח; השני, בלש סמוי העוקב אחריו. הידידות הלא פשוטה שלהם היא הליבה של מותחן זה, המבוסס על הסיפור האמיתי של אחת החקירות והמבצעים הסמויים הגדולים ביותר באוסטרליה.

רייט הצהיר, כי הוא "מרכז את הסרט באנשים שלא הכירו את הקורבן, אבל הקדישו להם שנים מחייהם - ואת בריאותם הנפשית והפיזית; כי למרות שאלימות היא הסיבה לסרט הזה, זה לא הנושא שלו. הנושא שלו הוא הקשרים בין אנשים. זה אומר שבשבילי זה סרט שמוגדר על ידי אמפתיה". השחקנים כוללים את ג'ואל אדגרטון, שון האריס, סטיב מוזאקיס, גארי ואדל, פלטשר האמפריס, מת'יו סנדרלנד ועוש. מועד סופי וטריילר יפורסם בקרוב.

ליהוק מפתיע לעונה שלישית של הסדרה "תכנית הבוקר"

ג'ון האם ("מד מן") מצטרף לצוות הליהוק של העונה השלישית של "תכנית הבוקר", הסדרה שבהפקת שירות הסטרימינג "אפל TV". השחקן שזכה בשני פרסי אמי ושני פרסי גלובוס הזהב, יגלם תפקיד קבוע בעונה הבאה - איל הון וטלוויזיה השואף לרכוש את רשת השידור 'UBA'.

האם יופיע לצידם של השחקנים ג'ניפר אניסטון, ריס וית'רספון, סטיב קארל וביל קרודופ, אשר עתידים לשחזר את תפקידיהם מהעונות הקודמות. לאחרונה, ג'ון האם כיכב בסרט "אהבה בשחקים: מאווריק", בכיכובם של טום קרוז ומיילס טלר. כמו כן, הוא סיים להצטלם לקומדיה החדשה "Confess, Fletch", בה הוא יופיע לצידם של ג'ון סלייטרי ומרשה גיי הארדן.



מבט ראשון לאנתולוגיה של במאי האימה: "גיירמו דל טורו מציג: חדר הפלאות"

עברו יותר מארבע שנים, מאז שפרסמנו שנטפליקס ובמאי האימה גיירמו דל טורו עובדים על סדרת אנתולוגיית אימה חדשה, וסוף סוף יש לנו טיזר. בטיזר, דל טורו מסביר את התהליך מאחורי האנתולוגיה, וכן מציג כמה קטעים מהפרקים. הסדרה נקראת "חדר הפלאות" ומתוארת כ"מתוחכמת וגם מחרידה באותה מידה". דל טורו כתב וביים חלק מהפרקים, ובחר באופן אישי צוות של התסריטאים והבמאים עבור הפרקים הנוספים.
שמונה סיפורי אימה מקפיאי דם מסופרים על ידי כמה מיוצרי האימה הנערצים ביותר של ימינו, כולל הבמאים של "באבאדוק", "מנדי", "האיש הריק", "שמירה", "דמדומים" ועוד. בפרקים יככבו אנדרו לינקולן, בן בארנס, צ'רלין יי, קריספין גלובר, אריק אנדרה, אסי דייוויס, איסמאל קרוז קורדובה, קייט מיקוצ'י, רופרט גרינט וסופיה בוטלה. הסדרה מתוכננת לצאת ב-2022 ואנו נעדכן אתכם ברגע שיהיו פרטים נוספים.



טריילר לסרט החדש בכיכובו של סילבסטר סטאלון – "סמאריטן"

סרט גיבורי-על חדש בכיכובו של סילבסטר סטאלון ("משחק הדמים") יהיה זמין לצפייה ישירה עבור המנויים של שירות הסטרימינג אמזון פריים. סם קלירי בן ה-13 (ג'אבון וולטון) חושד ששכנו המסתורי והמתבודד, מר סמית' (סילבסטר סטאלון) הוא למעשה השומרוני האגדי, שדווח על מותו לפני עשרים וחמש שנה.

כשהפשע בעליה והעיר על סף כאוס, סם לוקח על עצמו לשדל את שכנו לצאת מהמחבוא כדי להציל את העיר מהרס. הסרט בוים על ידי יוליוס אייברי ("Ooverload"). עוד משתתפים: פילו אסבאק ("הממשלה"), דאשה פולנקו ("שכונה על הגובה"), ונטשה קראם ("מוקד 911: טקסס"). 26 באוגוסט, 2022, באמזון פריים.

שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט