חדשות טלוויזיה / סדרות

"אני לא מרגישה שוויתרתי על משהו בילדות שלי, הכל עוד לפניי"

מדור הדור החדש
אני לא מרגישה שוויתרתי על משהו בילדות שלי, הכל עוד לפניי
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
רביד רונן משחקת מאז גיל 9 בשלל סדרות נוער ("אלישע", "הקלמרים"), אך הפכה לכוכבת נוער של ממש לאחרונה עם התפקיד הראשי בסדרה "סקיי", שהפרק האחרון שלה ישודר היום. בראיון למיכל ליבר רונן היא מספרת על החיים בתעשייה מגיל צעיר, המסר נגד גזענות ש"סקיי" מעבירה ועל הסדרה החדשה עם אנה זק
אם המילים "חיים שלי בלב", "חיידק", "סיס" ו"פיפי" שחוזרות על עצמן שוב ושוב בסדרת הנוער "סקיי" לא אומרות לכם כלום, סימן שעברתם את גיל 20. סביר להניח שגם השם של כוכבת הסדרה רביד רונן לא מוכר לכם, אבל בקרב בני נוער היא הדבר החם הבא אחרי שכיכבה בסדרות נוער מצלחות כמו "אלישע" עם יובל סמו, "הקלמרים", "מי פה הבוס"? ואפילו הבליחה בפרומואים ל"האח הגדול" בתור הנערה שמענה את המנחים, גיא זו-ארץ ולירון ויצמן.

רונן היא נערה כפר סבאית טובה שחגגה לפני כמעט חודשיים יום הולדת 21, אך למרות גילה הצעיר באמתחתה 12 שנים בתעשייה, מאז גיל 9. "ידעתי שאני רוצה להיות שחקנית מגיל מאוד צעיר וגם התחלתי בגיל די צעיר ואני לא מרגישה שוויתרתי על משהו. את 'אלישע' צילמנו בחופש הגדול, כך שאני מרגישה שהצלחתי לשלב עד היום וזה כיף. אני לא מרגישה שוויתרתי על משהו בילדות שלי".



(רביד רונן. צילומים בכתבה: עמית נעים)

אך אין ספק שהפריצה הגדולה בקריירה הגיעה מהתפקיד הראשי בסדרה "סקיי", אותו קטפה בגיל 17 כשהיא באמצע התיכון. "אני חושבת שהדברים בקריירה שלי נבנו במהלך די נכון. כל תפקיד שקיבלתי הגיע בשלב נכון ומדויק שהרגשתי מספיק מוכנה אליו", מספרת רביד שאת הצילומים לסדרה שילבה יחד עם שירותה הצבאי בשל היותה אמנית פעילה. "אני שמחה על היכולת לשלב. גם לעשות שירות חשוב ומשמעותי וגם לשלב עם הקריירה שלי", היא משתפת.

היום (ראשון), ישודר פרק הסיום של העונה השנייה של "סקיי", שכתבו גיורא חמיצר ונועה פניני ומשודרת בערוץ "טין ניק". "זאת סדרה מעולה וזה עבר בצ'יק. זה נראה שרק עכשיו עלינו לאוויר וכבר זה נגמר. אני צופה כמו כולם כל יום בשעה שתיים בפרק. אני יודעת מה יקרה בפרק הסיום לפי התסריט, אבל עוד לא ראיתי ואני מחכה לזה. אני לא רוצה לגלות כלום אבל זה הולך להיות מטורף", היא מחייכת במסתוריות.

הסדרה מספרת על חייזרית בשם סקיי שהחללית בה טסה מגיעה למושב בכדור הארץ. על מנת להסתתר מתושבי המקום שלא יעלו על זהותה החייזרית, היא מצליחה באמצעות שינוי DNA להתחזות לתלמידת תיכון. תלמידת התיכון הזו היא לא אחרת ממלכת התיכון סנובית העונה לשם מילי פישמן (רביד רונן) שנסעה עם הוריה לאלסקה. הבעיה מתחילה כשאריק, אחד התלמידים (עידו טאקו) עולה על זהותה ומתאהב בה. לאט לאט ממשיכות הצרות לפקוד אותה כמו יוני, בן זוגה של מילי (אופק פסח) שתוהה על קנקנה, הצבא שמרחרח באזור ולאורך הדרך מסתגלים סודות שהוסתרו. בסוף העונה הראשונה סקיי נוסעת לביתה, אך בעונה השנייה היא חוזרת והפעם עוטה את דמותה של נערה אתיופית בשם אסיה בן גוריון (מוניקה ג'וזף).

בעונה זו, בניגוד לעונה הקודמת בה רונן גילמה שתי דמויות, הפעם היא מגלמת רק את מילי, שגם עוברת שינוי לאורך עונה: "זאת הייתה עבודה מאוד מעניינת – בעונה הראשונה יש את סקיי ויש את מילי. זה לגלם שתי דמויות שונות ועכשיו זאת דמות עגולה. בעונה ראשונה ראו את מילי מאוד היסטרית, תמיד במצב של חוסר שליטה ופתאום רואים אותה כשהיא מפחדת, כועסת, מאוהבת – דברים שלא ראו בדמות שלה. בעונה הזאת ריככו אותה והפכו אותה לדמות אחרת", מספרת רונן על השינוי שעברה דמותה בעונה השנייה של הסדרה.

החיבור לדמותה של מילי, שכל כך שונה ממנה היה לה מאוד מעניין: "מילי היא בחורה שמאוד יודעת מה היא רוצה וגם אני כזאת. והיה לי מאוד כיף לבנות את הדמות ולעבור איתה את התהליך שעברה – את ההתרככות שלה". היא מספרת שנהנתה לעבוד עם שאר חברי הקאסט ונוצרה ביניהם חברות: "העבודה עם הקאסט הייתה מדהימה. אופק (פסח) ואני הכרנו עוד לפני, למדנו יחד בבית ספר המון שנים מהחטיבה והיה לי כיף לעבוד עם כולם. זה היה מאוד מלמד גם מחוויית הצפייה וגם מהעבודה עצמה. כל אחד עושה עבודה מאוד מדויקת על הדמות שלו".

יש לך חוויה שאת זוכרת מהצילומים?

"החלק שהכי זכור לי זה הסצנה האחרונה שלנו בסדרה. זה היה מאוד מרגש ועצוב. 'סקיי' זה פרויקט שהוא מאוד חשוב ומשמעותי עבור כולנו וסיימנו בערך כולנו באותה סצנה. זה היה מאוד משמעותי, אז כולנו בכינו והתחבקנו וזה היה מאוד מרגש".

את חושבת שהסדרה מעבירה מסר חינוכי לבני נוער?

"כן, אני נורא אוהבת את זה שהיא עוקבת אחרי שלושת גיבורים בנים, שהם לאו דווקא הכי מקובלים בישוב וגם על סקיי. כל דמות שפוגשת את סקיי בסדרה – משתנה. וגם בעונה הזאת, הבחירה במוניקה היא נורא אמיצה, הסיפור הוא על מישהי עם צבע עור שונה משאר הישוב. אני חושבת שנושא הגזענות מאד חשוב ונוכח בחיים של כולנו ובסדרה הוא מונגש בצורה מדהימה שמעבירה מסר מאוד חשוב. מוניקה עשתה עבודה מדהימה בעיניי וזה מעביר מסר שאפשר להתאהב בכל אחד, כמו שאריק התאהב בסקיי, ושזה לא משנה איך אתה נראה".

התחושה שהיא מהווה מודל לחיקוי מפחידה אותה מעט, אך "עם זאת אני מרגישה שהערכים שלי והדברים שמובילים אותי ואותם אני משדרת החוצה הם ערכים טובים, אז אולי זה קצת מרגיע את הפחד. אני שמחה שיש לי השפעה על הנוער ואני מקווה שאני משתמשת בה לטובה", יחד עם זאת, היא לא מרגישה שהחיים שלה עברו טלטלה משמעותית מאז החשיפה. "אני לא מרגישה שינוי דרסטי כי אני עם המשפחה והחברים וזה לא שאני לא עושה מה שאני רוצה. אם אני רוצה ללכת לים, אני אלך לים. זה שיהיו ילדים מסביב, לא מונע ממני להגיע למקומות", היא מסבירה.

למי שמתגעגע לראות שוב את רביד, בקרוב נראה אותה שוב על המסך הקטן בסדרה "לעוף עם אנה" המבוססת על חיה של כוכבת הנוער, אנה זק. רביד תגלם את יסמין, "ספורטאית שההישגים מאוד חשובים לה והיא מוכנה להשקיע עד כדי כך שזה פוגע בה", היא מספרת. לתפקיד הזה חזרה רביד במיוחד לארץ וקיצרה את הטיול מדרום אמריקה. "אנה זק מדהימה, היה אחלה קאסט, הייתה אווירה טובה והיה ממש כיף", היא משתפת.

כיום רביד מתגוררת בבית הוריה אבל יש לה מחשבות לעבור בעתיד לתל אביב "כי שם הכל קורה", היא נמצאת כרגע בזוגיות עליה אינה מעוניינת להרחיב ובנוסף לטלוויזיה גם עולם הקולנוע והתיאטרון קורצים לה: "הכל מושך אותי". למרות שהיא משויכת לעולם הילדים, היא לא מפחדת להיות מתויגת בו. "עולם הילדים הוא עולם מדהים בעייני ואני אוהבת אותו מאוד ולא מרגישה מתויגת בנישה הזו. אני רק בת 21 והכל עוד לפניי".

הסדרה "סקיי" משודרת בטין ניק בהוט ויס. לביקורות סדרות נוספות: לחצו כאן
מיכל ליבר רונן - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
1תעקבו אחריה..... לא תתחרטו !!! רחלי (66) | 29/01/2023 17:28:02
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט