חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: טריילרים ל"מראה שחורה" ו"בוג'ק הורסמן"

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה: טריילר לעונה החדשה של "בוג'ק הורסמן", טיזר לעונה החדשה של "מראה שחורה", לורן מייקלס שבר את שיא המועמדויות לאמי, טריילר ל"חלומות חשמליים", מצטרף חדש לסדרה של אמה סטון וג'ונה היל ותכנית הרשת של יוחאי גורלי
טריילר לעונה החדשה של "בוג'ק הורסמן"

סדרת האנימציה המרגשת והמורכבת, שמהווה בשבילי את הסדרה הטובה ביותר שרצה כיום, בטריילר לעונתה הרביעית. הסדרה מספרת על עולם שבו חלק משמעותי מאזרחי העולם הם חיות אנתרופומורפיות (מטאפורה בודהיסטית למופת, לקריאתי)- ועל מסעו של בוג'ק, הסוס הדכאוני-אלכוהוליסט-נרקיסיסטי למצוא אושר, לצד מסעותיהם המקבילים של חבריו, כאשר כל אחד מאותם מסעות תמיד מסתחרר לתוך עצמו באופן שגורם לנו לתהות האם זה ניסיון שיגיע לסיום יום אחד.

בולט במיוחד בטריילר הוא הטון העליז שלא אופייני לסדרה: זו הייתה עד כה סדרה עצובה מאוד. אבל לפי סופה של העונה האחרונה, אני בהחלט רואה מדוע מתאים שזו תהיה שמחה יותר. אני מקווה ומאמין שהדמויות והיוצרים כאן חזקים מספיק כדי להחזיק את העונה הזו גם בלי אווירת הדיכאון של אלו שקדמו לה.

כרגיל, השימוש בצבע בכמעט כל אחד מהשוטים הוא מעורר השראה. הגגים המועטים שרואים כאן לצד הרמזים למה שיקרה לדמויות שלנו בעונה הקרובה מעוררים בי געגוע רב לאותן דמויות ואותו חוש הומור. נראה גם שיהיה פיתוח לדמות מסוף העונה הקודמת, שנראה שהיא בתו של בוג'ק וזה, כמובן, מרגש מאוד. בעוד העריכה ובחירת הקטעים היא קצת בנלית ומיושנת, זה בשום צורה לא מפריע לי להתרגש עד מאוד מהטריילר הזה ומהעונה החדשה שתגיע לנטפליקס ב8 לספטמבר.



טיזר לעונה החדשה של "מראה שחורה"

עוד בנטפליקס, שוחרר השבוע טיזר עם כותרות הפרקים של סדרת האנתולוגיה המד"בית המוערכת והתמיד מפחידה ברלוונטיות שלה (עד לכדי שלהגיד את זה נהיה כבר קלישאה איומה), עם כותרות כל פרקי העונה וקליפים קטנטנים שרומזים לנו על תוכנם ואופיים.

ממרבית הקליפים אפשר להבין מעט, אבל מה שאפשר להבין הוא מסקרן מאוד: ב"קרוקודיל" יש שלג ואנשים דואגים, ש"במראה שחורה" זה סימן לפרק מעולה. "ארק-אנג'ל" נראה כמו טוויסט של הסדרה על אימה קלאסית, עם משהו דמוי-אייפד ומערכת יחסים אם-בת מעוותת ואלימה. "תלה את הדי-ג'יי" כנראה מדבר על דייטינג שזה תחום חדש ומסקרן לסדרה, "מטאלהד" בשחור לבן, מ"המוזיאון השחור" אי אפשר להסיק כלום חוץ מזה שיש מוזיאון מעורב, וכמובן, המלהיב ביותר.

"USS Calister" זה צ'ארלי ברוקר עושה "סטאר טרק". ברור מאוד מכמה השניות שיש כאן הומאז' לסדרה הקלאסית - עם הצבעים, התלבושות וכלל האיקונוגרפיה שמרפררת לשם, וכמובן גם יש רמז לטוויסט הברוקרי המזעזע, עם האישה שמתפוגגת לאוויר וצורחת בכאבים. אני מאוד מחכה לפרק הזה.

לורן מייקלס שבר את שיא המועמדויות לאמי

אקדמיית הטלוויזיה סיימה את חישוביה והצבעותיה לקטגוריית המפיק באמי, ובכך נתנו ללורן מייקלס (היוצר, המפיק והסבא החמוד של "סאטרדיי נייט לייב") חמש מועמדויות שונות השנה, מה שנותן לו גם 78 מועמדויות סך הכל. . הוא עקף את שילה נבינס, היוצרת הדוקומנטרית של ערוץ HBO.

עם אהבתי ושנאתי הגדולות למערכונים ותקופות שונות של תכנית הבידור הפופולרית ביותר בעולם, קשה להתווכח שמגיע למיייקלס, שהשפיע כל-כך על עולם הטלוויזיה, עולם הקומדיה וכלל תרבות הפופ, את התואר הזה.

טריילר ל"חלומות חשמליים"

אם הזכרתי קודם את "מראה שחורה", הנה סדרה שכנראה שואבת השראה ממנה, ובו זמנית נותנת לה השראה. פיליפ קיי. דיק הוא סופר מדע בדיוני חשוב מאוד שהשפיע על המון יצירות בז'אנר, "מראה שחורה" ביניהן , ועכשיו הוא מקבל סדרת אנתולוגיה המוקדשת לסיפורים קצרים שלו. דיק כתב גם את "האם אנדרואידים חולמים על כבשים חשמליות?" (שעובד ל"בלייד ראנר"), ו"האיש במצודה הרמה" שעובד ממש לא מזמן לסדרת טלוויזיה משל עצמו באמאזון.

הסדרה החדשה שחררה השבוע טריילר ראשון ומסקרן למדי, עם לא מעט כוכבים מרשימים וסטייל מסקרן ביותר. הטריילר לא זמין ביוטיוב בארץ, וניתן לגשת עליו דרך "הולה", צפייה בדיילימושן ושאר קומבינות.


Electric Dreams - Philip K Dick - Trailer... by PremiereFR

מלבד לעבודת איפור מרשימה למדי של האיש עם פני החזיר, יש לנו כאן את אחד היוצרים רונאלד ד. מור, שכתב הרבה סיי-פיי מוערך, מ"בטלסטאר גלקטיקה" ל"סטאר טרק: וויג'ר" ו"דיפ ספייס 9". כמובן, גם כוכבים יש לא מעט: סטיב בושמי ("כלבי אשמורת", "אימפריית הפשע") הוא נוכחות מפתיעה לטובה, כשזו סדרה עם תקציב לא ענק של ערוץ "סטארז" והוא מככב לצד שחקנים עם שמות פחות גדולים אך מוכרים: אנה פאקווין ("דם אמיתי"), טרנס הווארד ("איירון מן"), טימותי ספאל ("הארי פוטר", "מר טרנר"), בנדיקט וונג (הסדרה "מרקו פולו" ובשנה שעברה גם "דוקטור סטריינג'". שלא לדבר על הכניסה המכובדת בסוף הטריילר של מי שהוא גם מפיק בסדרה, ברייאן קרנסטון ("שובר שורות").

מפתיע כאן המפיק בפועל מייקל דינר, שעשה הכל מ"שנות הפלא" דרך "שיקגו הופ" ועד "פאוורס", אבל פיליפ ק. דיק לאו דווקא מתאים לו. יש כאן עוד הרבה דברים מוצלחים: צבעים יפים בשימוש שמזכיר את זה של "בלייד ראנר", לא מעט קטעים מסיפורים שנראים מעניינים ועוד. אבל שוב, כמה עוד אני צריך למכור את זה, מעבר לכך שזו סידרה על סיפורים קצרים של פיליפ ק. דיק?
מצטרף חדש לסדרה של אמה סטון וג'ונה היל

בעבר דיווחתי פה על הסדרה הזו, סדרת הנטפליקס מבית קארי פוגמונקה ("בלש אמיתי" עונה 1, "Beasts of No Nation"). הסדרה "Maniac" היא דרמה בת עשרה פרקים, על בית חולים לחולי נפש, כשאמה סטון וג'ונה היל משחקים שני מאושפזים ומרבית העונה מתרחשת בתוך העולם הדמיוני שהם המציאו.

השבוע הצטרף לקאסט חביב מבקרי הטלוויזיה ג'סטין תרו, שנתן הופעה טלוויזיונית מופתית בתפקיד הראשי בסדרת המופת של HBO "הנותרים". הסדרה הייתה פרויקט שאני מחכה לו, אבל כל דבר שתשימו בו את תרו יוכפל בכמות הציפייה שלו אוטומטית.

תשמעו את התכנית שלי, אני מדבר על סדרות מעולות

זו לא ידיעה, אבל אם הטור הזה מעניין אתכם תתעניינו בטח גם בתכנית שלי בערוץ הרשת halalit.tv. זו תכנית שמתפקדת כפודקאסט ומשודרת בלייב בימי שלישי, בו אני תמיד מארח יוצרי טלוויזיה ומבקרי טלוויזיה שונים. הפעם: "בנות גילמור" והאם היא פמיניסטית, עם המבקרת המעולה מיכל ישראלי. בואו תשמעו מה יש לנו להגיד, יהיה מעניין.

לתכנית המלאה: לחצו כאן
יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט