חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: הסדרה של דה וויקנד מגיעה אלינו מקאן והמיליונרים של כאן

מדור שובר מסך
שובר מסך: הסדרה של דה וויקנד מגיעה אלינו מקאן והמיליונרים של כאן
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
כשבוע לאחר הפרמיירה החגיגית בפסטיבל קאן, הדיונים הסוערים בתקשורת וברשת על סדרת הדגל של HBO – "האיידול" - אינם מפסיקים; רוני דלומי, שלמה בראבא, שני קליין ואחרים לומדים מה הוא באמת מחיר ההצלחה בדרמה הקומית החדשה של כאן 11, "שישה אפסים"; בריאן קוקס, נפרד מ"יורשים"; וגם: קים קטרל חוזרת לרגע לסדרת ההמשך של"סקס והעיר הגדולה"
הסדרה החדשה והשנויה במחלוקת של HBO

HBO נפרדה השבוע משני מותגי איכות ענקיים – "יורשים" העוקצנית ו"בארי" היצירתית, וקיבלה בשטיח אדום חגיגי (ליטרלי) בפסטיבל קאן את מה שהיא מצפה שיהפוך ללהיטה הבא – "האיידול", פרי עטם של רזה פאחים, סם לוינסון ("אופוריה") ואבל טספיי, הלא הוא הזמר "דה וויקנד". עם זאת, נדמה שהדרך לתהילה של "האיידול" אינה כה זוהרת. עוד בראשית השנה שעברה, דיווחים ממאחורי הקלעים של הסדרה – העוסקת בכוכבת פופ עולה (לילי-רוז דפ, בתם של) הקושרת את גורלה בזה של מנהיג כת נימפומן (טספיי) – העידו על עימותים על הסט, בעיקר בין טספיי לבין הבמאית איימי סיימץ, על רקע חששו של הראשון כי האחרונה מעוניינת לקחת את הסדרה לכיוון "נשי מדי".

למרות הכחשותיו של כוכב הפופ, השמועות הסליזיות שנקשרו בשם התוכנית והרקורד המפוקפק של סם לוינסון כיוצר מפונק למדי בהוליווד (ראו ערך "אופוריה") עשו את שלהן ונדמה שמבקרי התונית (בייחוד לאחר הפרימיירה) נחצו לשניים: אלו המעריכים את הרצון של לוינסון ושות' לשבור מוסכמות ואת האצבע בעין שתקעו לערכי המוסר האמריקאים המודרניים ואלו שטוענים שבלהט הניסיון לשבור מוסכמות נוצרה כאן "מיזוגניה בערכי הפקה גבוהים". תוסיפו לכך דמויות יהודיות שמשמשות בתפקידי 'סוכני זמרים תאבי בצע' והבעייתיות גדלה. טריילר חדש שמרכך טיפה את הבוטות עלה לאחר הפריימירה החגיגית, אך השאלה נותרת - מה יעלה בגורל "האיידול"? פרקי הסדרה עלו רשמית ב-4.6 (א'), אך בין אם על המסך ומחוצה לו – HBO ממשיכה לספק את הדרמה הרצינית ביותר בתעשייה.

הסדרה "האיידול" עלתה אתמול לשידור בסלקום TV, HOTו-yes.



בריאן קוקס נפרד מ"יורשים"

"ראית את הפרק האחרון??" זו לבטח שאלה שיותר מכמה מכם שמעו במהלך השבוע האחרון מחבריכם חובבי הטלוויזיה; כוונתם היא כמובן ללהיט הטלוויזיוני "יורשים" ("Succession"), הסדרה המעוטרת אודות משפחת רוי העשירה והתככנית. בריאן קוקס, הלא הוא פטריארך המשפחה קר הלב לוגאן רוי, לקח את הזמן בפרופיל האינסטגרם שלו לנאום אישי, לאחר הערות פומביות כנגד קו העלילה של דמותו (לא נחשוף כאן ספוילרים) וכנגד עמיתיו לצוות. "עכשיו כשאנו נפרדים, זו כנראה הייתה חוויית המשחק הטובה ביותר בקריירה שלי", אמר קוקס, "ההרמוניה שבין הצוות לקאסט השחקנים מדהימה. התוכנית הייתה בדרך להפוך לסדרה גדולה אבל האהבה והמחויבות מצד כולם – הצוות, הקאסט והכותבים – הפכו אותה למעצמה שהיא". אם לא ניסיתם בעצמכם, זה הזמן.

המיליונרים של כאן

מה הייתם עושים אם הייתם קמים יום אחד ומגלים שאתם מיליונרים? הלב אומר - צפים על מי מנוחות, אך הלוגיקה מסמנת עתיד עכור הרבה יותר. הדילמה הזו היא הבסיס לעלילת "שישה אפסים", הדרמה הקומית החדשה מבית נויה אורן וניר ברגמן ("כנפיים שבורות", "הנה אנחנו"), שתעלה בכאן 11 (פרק כפול) ב-13 ביוני.

במרכז הסדרה עומדים שישה זוכים - אדם (אלישע בנאי), רווק מגבעתיים ובעלים של בית קפה קטן, ארנונה וצבי (ליאורה ריבלין ושלמה בראבא) זוג קיבוצניקים בפנסיה, רותי ואמיר (שני קליין ועופר חיון) זוג מאורס מדרום הארץ ואלכס (רותם קינן) רואה חשבון ביישן ועצור - המגלים כי הם אינם מקבלים את כספי הזכייה שלהם, כאשר חוק חדש מחייב אותם לעבור תחילה סדנה קבוצתית שתכין אותם לחייהם כמיליונרים. מנחת הסדנה, איילת (רוני דלומי), מנסה לג'נגל בין חייה הפרטיים לבין הכנת ששת הזרים לחייהם החדשים, שכבר כעת מצויים בכאוס. על פניו, קונספט ה"עשיר ורע לו" אינו זר לטלוויזיה (רק דיברנו על "יורשים") אך נדמה שבכאן מבטיחים שילוב אחר של קומדיה ודרמה שינסה להצמיד אותנו למסך.

"שישה אפסים" תשודר מה-13 ביוני, בימי שלישי, בשעה 21:15 ב- כאן 11 ובדיגיטל כאן BOX.



שיתוף הפעולה של יוצרי "פאודה" ואיחוד האמירויות

שיתוף פעולה מדינתי אינו עניין רק של הסכמים וחתימות, אלא שיתופי פעולה רחבים יותר – ביניהם גם תרבותיים. סנונית ראשונה שכזו היא מעבדת הכותבים החדשה לטלוויזיה, שנוצרה כתוצאה משיתוף פעולה בין חברת ההפקה הבינלאומית (זוכת פרסי האוסקר והאמי) "אימג' ניישן אבו דאבי" לחברת ההפקה של יוצרי הסדרה "פאודה", ליאור רז ואבי יששכרוף, "פאראווי רוד" – מה שהופך לפרויקט הראשון מסוגו בין ישראל ואיחוד האמירויות הערביות.

כחלק מהרצון לפתח סיפורים מהאזור לפרויקטים ממשיים ולקידומם בשוק הבינלאומי, המעבדה מיועדת לכותבים בתחילת דרכם המקצועית שיזכו לתכנית הכשרה אינטנסיבית בת ארבעה חודשים בהובלת מנטורים בולטים ובהשתתפות יוצרים מובילים. בנוסף, שיתוף הפעולה יכלול שתי סדנאות פיזיות באבו דאבי, באוקטובר ובמרץ הבאים, סדנת אונליין והדרכה אישית בין הסדנאות. "לסיפורים כוח רב ויש מספרי סיפורים רבים באזור שזקוקים רק להדרכה, ייעוץ מקצועי והזדמנויות מתאימות", אמרו בהודעה רשמית יששכרוף ורז, "התכנית החדשה הזו היא הזדמנות לחזק את הקשר בין איחוד האמירויות הערביות וישראל באמצעות הערכתנו המשותפת לאמנות הסיפור".
הסוף לסכסוך בין חברות "סקס והעיר הגדולה"?

סמנת'ה ג'ונס חוזרת. מגזיני התרבות האמריקאיים דיווחו ברביעי האחרון כי השחקנית קים קטרל תשוב לתפקידה כסמנת'ה ג'ונס בעונה השנייה של סדרת ההמשך ל"סקס והעיר הגדולה", "פשוט ככה" (And Just Like That”"). עם זאת, למעריצי ומעריצות הסדרה אין למה לחגוג מהר מדי – קטרל תבליח בסצנה אחת בלבד, להופעת אורח קצרה, בעודה משוחחת עם קארי בראדשו (שרה ג'סיקה פרקר) בטלפון. במילים אחרות, ללא נוכחות מחברותיה לקאסט.

לאלו מבינינו שלא מבינים מדוע הופעה קצרה בסדרת המשך היא אירוע תקשורתי של ממש, הנה תקציר הפרקים הקודמים: כשהאפשרות לסרט שלישי של חבורת הנשים עמדה על הפרק (אחרי שתי הצלחות כבירות קודמות), קטרל, מי שחוותה נפילה ביחסיה עם פרקר, הודיעה כי היא מתנגדת בתוקף לכל חידוש של הסדרה וכי לא תיקח חלק בעיבודים הבאים. "שחררתי את סמנתה ואני לא מעוניינת יותר לחזור לדמות הזו", אמרה בראיון לפירס מורגן ב-2017.

בחלוף הזמן, האיבה בין קטרל לפרקר גדלה, עד שהגיעה לנקודת רתיחה כאשר האחרונה ספדה לאחיה המנוח של קטרל באינסטגרם, השחקנית תקפה בפלטפורמה: "אני לא צריכה את האהבה או התמיכה שלך בשעה טרגית זו, שרה ג'סיקה פרקר. אימא שלי שאלה אותי היום 'מתי שרה ג'סיקה פרקר הצבועה הזאת תניח לך?'. הניסיונות החוזרים שלך ליצור איתי קשר מהווים תזכורת כואבת לאישה האכזרית שהיית בעבר וגם היום. תני לי להבהיר לך את זה (אם לא הצלחתי עד עכשיו) - את לא המשפחה שלי, את לא חברה שלי. אני כותבת כדי להגיד לך אחת ולתמיד שתפסיקי לנצל את הטרגדיה שלי כדי לשמר את תדמית הילדה הטובה שלך".

כשעבודה על הספין-אוף החלה, ענתה פרקר לשאלה שהופנתה אליה מ"הוליווד ריפורטר" לגבי חלקה של קטרל בסדרה. "לא ביקשנו ממנה להשתתף בזה כי היא הבהירה שזה לא משהו שהיא רוצה לעשות יותר, וזה לא הרגיש נוח בעבורנו גם, אז פשוט לא חשבנו על זה", אמרה פרקר; במהרה הבהירה קארי בתכנית כי סמנת'ה עברה ללונדון בעקבות – ניחשתם - נפילה ביחסיהם. האם הופעת אורח היא סימן לפיוס? נאלץ לחכות ולראות.

דניאל עמיר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש יוני
 
חיפוש בארכיון 2023
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט