חדשות קולנוע וסרטים

מדריך צפייה לחג: איזו קומדיה כדאי לכם לראות בבתי הקולנוע בפורים?

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
חג פורים הוא הזדמנות מצוינת ללכת לקומדיה ולצחוק עד לא ידע. כדי לעזור לכם לסנן את הסרטים אנו מצרפים את דירוג הסרטים הקומיים המוצגים כעת בקולנוע. סדר הדירוג הוא על פי ציון הגולשים באתר סרט
מרגלים לא רגילים

דירוג גולשים: 8.5

דירוג בטבלת המבקרים: 3

קהל יעד: חובבי קומדיות ריגול לכל המשפחה ומי שוויל סמית' בא לו בטוב.

תקציר: מרגל העל לאנס סטרלינג והמדען וולטר בקט הם ממש הפכים. לאנס רגוע, מנומס ונעים הליכות, ואילו וולטר לא ממש. כפיצוי על חסרונותיו החברתיים ובאמצעות חכמתו והמצאותיו הטכנולוגיות, הוא יוצר גאדג'טים מטורפים בהם לאנס עושה שימוש במשימותיו החשובות. אך כשהאירועים מקבלים תפנית לא צפויה, וולטר ולאנס לפתע חייבים לסמוך אחד על השני באופן חדש לגמרי. הזוג המוזר יהיה חייב ללמוד לעבוד כצוות, אחרת העולם כולו יהיה בסכנה.

דבר המבקר: "סרט אקשן משעשע. אנימציה ססגונית ויפה ויחד עם מוזיקה קצבית ותוססת שהלחין תיאודור שפירו הסרט מצליח לעניין לאורך מרבית 102 הדקות שלו". (מיכל ליבר רונן)



סוניק: הסרט

דירוג גולשים: 8.1

קהל יעד: ילדים ומבוגרים חובבי נוסטלגיה.

תקציר: לאחר שהוענק לו כוח מדהים שלא לגמרי מובן לו, סוניק נשלח למחבוא בכדור הארץ וניתן לו חוק אחד: בשום אופן אל תיתן לעולם לדעת שאתה קיים. אך זו לא משימה פשוטה עבור נער בן 15 – במיוחד עם גישה ויכולות כשל סוניק. במהרה הוא מתגלה ע"י טום – שוטר סרקסטי מעיירה קטנה ועם לב גדול. יחד הם יוצאים להרפתקה, כשבעקבותיהם ד"ר רובוטניק המטורף ויצירותיו המכאניות.

דבר המבקר: "למרות שמדובר בסרט המבוסס על משחק מחשב שאין בו יותר מדי תחכום, הופתעתי לטובה. מדובר בסרט משעשע ואף מרגש שמצליח לכבוש את צופיו ברוב מאה דקות הצפייה". (מיכל ליבר רונן)



בחורים רעים לתמיד

למי מיועד: לחובבי אקשן ושוב למעריצי וויל סמית'.

ציון גולשים: 7.8

תקציר: 25 שנה לאחר הנסיעה הראשונה שלהם הבחורים הרעים שבים לנסיעה אחת אחרונה. מייק לאורי עדיין חזק בעניינים בעוד מרקוס ברנט מוכן כבר לפרישה ולבילוי זמן עם משפחתו. אך כאשר מייק מותקף על ידי אויבים מן העבר המבקשים נקמה, יש רק אדם אחד שהוא יכול לסמוך עליו שיסייע לו לטפל בעניין.

הג'נטלמנים

דירוג גולשים: 7.8

דירוג בטבלת המבקרים: 3.2

קהל יעד: חובבי קומדיות פשע בריטיות ומעריצי גאי ריצ'י.

תקציר: סיפורו של מיקי פירסון, אמריקאי שהקים אימפריית סחר במריחואנה בלונדון. כאשר הוא מחליט לפרוש ולמכור את העסק שלו מתחילות להירקם בסביבתו שורה של מזימות הכוללות חטיפות, בקשות שוחד ומעשי אלימות המביאים את העולם התחתון הבריטי כולו לנקודת רתיחה.

דבר המבקר: "הסיטואציות האלימות שהופכות לסיטואציות קומיות אבסורדיות הן הלו שהופכות את הסרט למהנה ולעיתים אף מפתיע" (יאיר הוכנר).



קדימה

דירוג גולשים: 7.4

דירוג בטבלת המבקרים: 3.7

קהל יעד: לכל המשפחה ולחובבי סרטי פיקסאר.

תקציר: איאן הוא בן למשפחת אלפים, שמפחד להגשים את חלומותיו ולעמוד על שלו ונאלץ להתמודד עם אחיו הגדול והמביך חובב הקסמים ועם החיים ללא אביו שמת עוד לפני שהספיק באמת להכירו. ביום הולדתו ה-16 האחים מקבלים מאמם מתנה שאביהם הותיר להם – מטה קסמים עם יהלום בקצהו שמאפשר להם לבצע כישוף שיחזיר את אביהם ליום אחד. אך הקסם משתבש, היהלום נשבר, האב חוזר רק בחלקו התחתון (ברגליו בלבד) והאחים יוצאים למסע להשלים את הכישוף ולבלות עם אביהם יום אחד אחרון.



דוליטל

דירוג גולשים: 7.3

דירוג בטבלת המבקרים: 2.2

קהל יעד: מי שבא בלי ציפיות גבוהות מדי.

תקציר: ד"ר ג'ון דוליטל, רופא החיות המפורסם, מתרחק מחברת בני האדם ומסתגר מאחורי החומות הגבוהות של אחוזתו. כאשר מלכת אנגליה הצעירה חולה במחלה מסתורית, דוליטל הסרבן נאלץ לצאת מהאחוזה ומסכים להפליג יחד עם חבריו החיות להרפתקה אל אי סודי בחיפוש אחר התרופה. יחד עם חבריו החיות: גורילה חרדתית, ברווז נלהב, יען ציניקן, דב קוטב עדין, כלב משכיל וכמובן ציפור התוכי הנבונה פולינזיה, אשת סודו האמינה ביותר של דוליטל, הוא מגלה את שמחת החיים מחדש.

דבר המבקר: "למרות הבעייתיות שבו והפוטנציאל הלא ממומש, מדובר בסרט הרפתקאות חביב המיועד לילדים". (מיכל ליבר רונן)

עושים שכונה

דירוג גולשים: 6.8

דירוג בטבלת המבקרים: 3.1

קהל יעד: אוהבי קומדיות צרפתיות פרועות.

תקציר: פרד ברטל הוא המנהל הכריזמטי של משרד פרסום פריזאי. אחרי שבפשיטה של רשויות המס נתגלו אי סדרים בחברה, נאלצים להעביר את המשרדים בן לילה לפרבר הידוע לשמצה לה קורנב. פרד מוביל את משימת המעבר לשכונה החדשה, שם הצוות פוגש את סמי, צעיר שגדל בפרברים, שמציע להם להדריך אותם וללמד את החוקים הבלתי כתובים של הסביבה החדשה.



תנו לפרוש בשקט

דירוג גולשים: 6.6

קהל יעד: פנסיונרים שמתענגים על קומדיות צרפתיות.

תקציר: סיפורם של זוג המתכנן בקפידה את רגע היציאה לפנסיה, אולי טיול בחו"ל. אך במהרה הם מגלים כי פרישתם לגמלאות הינה אות הפתיחה לילדיהם ולחבריהם להתנפל עליהם עם שלל בקשות לעזרה, כי הרי יש להם עכשיו המון זמן פנוי. מרילו ופיליפ מתקשים לסרב לבקשות והטיול נדחה שוב ושוב עד שהשניים חוששים שאין באמת דבר כזה חופש מהמשפחה.



אפשר לגלות לך סוד

למי מיועד: לנשמות רומנטיות

ציון גולשים: 6.2

תקציר: אמה, בחורה יפה בת שלושים, היא עוד עובדת מבין רבות של תאגיד מצליח. במהלך טיסה שגרתית מטעם העבודה היא חווה רגעים של חרדה אמיתית - המטוס נקלע לכיס אוויר ונראה שהוא עומד להתרסק. מתוך היסטריה היא מתוודה בפני שכנה למושב הסמוך על החרטות של חייה, העובדה שמעולם לא הייתה מאוהבת ואפילו שאינה יודעת היכן נקודת הג'י שלה. כאשר המטוס מתייצב והחיים שבים למסלולם, אמה שוכחת מהווידוי המביך וחוזרת לשגרת היומיום שלה. חייה עוברים טלטלה נוספת כאשר היא מגלה שמייסד החברה בה היא עובדת הוא לא אחר מאותו בחור לידו ישבה במטוס.

אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ תנו לפרוש בשקט (עמוד סרט)
חץ הג'נטלמנים (עמוד סרט)
חץ קדימה (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט