חדשות קולנוע וסרטים

חמישה כוכבים: הסרטים האהובים על שחף כרמלי ועידן שקרוקה

מדור חמישה * כוכבים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לכבוד צאת הסרט "הרפסודה", שמוקרן כעת בבתי הקולנוע, שאלנו את צמד שחקני הסרט שחף כרמלי ("אלישע") ועידן שקרוקה ("שכונה", "אמא מביכה") מהם הסרטים האהובים עליהם. התשובות משתרעות מסרטים של אדם סנדלר וג'ים קארי ועד טרנטינו וגיא נתיב
על הסרט "הרפסודה": שלושה נערים מחליטים לבנות רפסודה ולשוט למשחק גמר גביע של מכבי חיפה נגד ליברפול, שהוזז לקפריסין בשל המצב הביטחוני בישראל. נערה מהשכבה מתגנבת למסע הימי, במהלכו החברות ביניהם תעמוד למבחן, הם יטעמו את טעמה של אהבה ראשונה ויגלו בעצמם תכונות ויכולות שלא הכירו קודם לכן. ההרפתקה התמימה תהפוך למסע של התבגרות.



הסרטים האהובים על שחף כרמלי

תעלומת רצח

"אני משוחד כי זאת ג’ניפר אניסטון וכל סרט שהיא תעשה יהיה מעולה, אבל הסרט הזה מומלץ ביותר. זהו סרט קומי מצחיק ומשעשע שמכניס בתוכו גם לא מעט דרמה. כמובן שג’ניפר ואדם סנדלר רק מוסיפים לחוויית הצפייה ואני אשמח לראות אותם משתפים פעולה בעוד מגוון סרטים חדשים".

על הסרט: שיתוף הפעולה השלישי של נטפליקס עם השחקן והמפיק אדם סנדלר. שוטר ניו יורקי ואשתו הספרית יוצאים סוף-סוף לחופשה מיוחלת באירופה, אבל נאלצים להקדיש את זמנם לפענוח תעלומת רצח על סיפון יאכטה של מיליארדר.



Homecoming

"סרט מעורר השראה. רואים שהייתה השקעה ומחשבה רבה מאחוריי כל פריים וכל דקה בסרט. מעבר לכך המוזיקה מצוינת, כרגיל לביונסה, הריקודים וההופעות פנומנליים אבל בעיקר ההפקה עצמה נראית נקייה, ערוכה ומחושבת עד הפרט האחרון. רואים שכל פריים עבר סינון עמוק וחשיבה מרובה לפני שצולם".

על הסרט: סרט דוקומנטרי על הזמרת ביונסה שחושף מבט אינטימי על הופעתה בפסטיבל קואצ'לה ב-2018. הסרט חושף את הדרך האמוציונאלית שנאלצת הזמרת לעבור עבור הפקת ההופעה – מקונספט יצירתי עד הפיכתה של ביונסה לתנועה תרבותית של ממש.



טד

"סרט מצחיק ומשעשע שמצליח להוסיף רגש במידה הנכונה שלא הורסת את חווית הצפייה הקומית. סרט כיפי שבהחלט אפשר לראות מספר פעמים ברצף ועדיין לצחוק כאילו זו הפעם הראשונה".

על הסרט: סרטו הראשון של יוצר "איש משפחה" סת' מקפרלן. כשהיה קטן ביקש ג'ון שבובת הדובי שלו תקום לחיים. הוא לא תיאר לעצמו שיישאר חברו הטוב והמסטול ביותר גם בגיל שלושים.

רצח אמריקאי: המשפחה מהבית הסמוך

סרט דוקומנטרי מותח שלא מאפשר לך לקום מהכיסא. הסרט מספר את סיפור ההיעלמות של אימא ושתי הבנות שלה באמריקה. במהלך הסרט רואים קטעים דרך מצלמות חדרי החקירות וצילומי אבטחה נדירים שלא שידרו לפני. למרות היותו סרט דוקומנטרי, הסיפור מרגיש כאילו הוא לקוח מתוך תסריט הוליוודי לא מציאותי. חווית הצפייה הינה קשה אך מומלצת.

על הסרט: סרט תיעודי ששופך אור על היעלמותן של שנאן ווטס ובנותיה ועל האירועים הטרגיים שהתרחשו בעקבותיה, באמצעות שימוש בחומרים מצולמים גולמיים שטרם נחשפו.



נראה אותך אסיר

קווין הארט יודע להכניס אותך לתוך סיטואציה וגורם לך להרגיש כאילו אתה צופה בשכנים דרך החלון. מעבר לכך שהסרט מעולה והשחקנים מצוינים, זוויות הצילום והסטים המשוגעים ממחישים בצורה הטובה ביותר את הסיטואציה המוצגת על המסך.

על הסרט: מיליונר הנתפס בהונאה פונה בייאושו לאדם אפרו אמריקאי על מנת שיכין אותו לחיים מאחורי הסורגים, אך מגלה כי זה מעולם לא הפר את החוק.



הסרטים האהובים על עידן שקרוקה

ברוס הגדול מכולם

"אני וג'ים קארי זה רומן גדול, אני מטורף על רוב הסרטים שלו. זה סרט שגדלתי עליו ומדהים לראות את האפקטים שם, הרומנטיקה וגם ההופעה שלו שהיא מדהימה. זה סרט שמוגדר בתור קומדיה רומנטית, אבל עם מסר מאוד חזק על איך אנחנו האנשים לא יודעים איך להתמודד עם כוח גדול מהם".

על הסרט: ברוס איננו מרוצה מחייו, אפילו שהם נראים מושלמים. לאלוהים נמאס מתלונותיו של ברוס והוא מסכים לתת לו את הג'וב שלו.

המסכה

"שוב ג'ים קארי והוא נותן פה הופעה קומית מטורפת וקיצונית. וזה מדהים לראות איך הוא הופך כל סצנה לשלו".

על הסרט: הסרט האייקוני של ג'ים קארי על פקיד ביישן שחייו משתנים מקצה לקצה לאחר שהוא מוצא מסכה מסתורית המוציאה את הצד האפל של כל החובש אותה ביחד עם כוחות על טבעיים. הוא מנצל את המסכה בכדי לזכות בכסף, כבוד ובבחורה בה הוא חפץ אך גם לצד האפל ישנו השלכות.



מבול

"סרט ישראלי שמדבר על חוויה אוטיסטית. זה מאוד דיבר אליי בתור אחד שיש לו אח על הספקטרום. הרבה מאוד מהסצנות, עם מיכאל מושנוב, שמשחק שם מדהים, מאוד הזכירו לי כל מיני דברים שעברתי".

על הסרט: סרטו של גיא נתיב והתסריטאית נועה ברמן הרצברג משרטט דיוקן אודות משפחה שנמצאת במשבר כאשר בנה הבכור, הלוקה באוטיזם, נאלץ לחזור לטיפול ביתי לאחר ריחוק של שנים.



ספרות זולה

"קלאסיקה מטורפת. בכלל טרנטינו זה במאי שנחשפתי אליו בגיל מאוחר יחסית, באזור הצבא. אבל המתח והדיאלוגים, הסיפור שמפורק לפרקים, תצוגת משחק בלתי נשכחת, הכול מדהים".

על הסרט: הקלאסיקה הנצחית של הבמאי קוונטין טרנטינו עוקבת אחרי שלושה סיפורים שונים אודות מספר דמויות מהעולם התחתון בעיר לוס אנג'לס.



ממזרים חסרי כבוד

"כריסטופר וולץ מדהים פה וממש גונב את ההצגה. זה סרט שנותן לנו את ההיסטוריה החלופית של נקמה בנאצים בתור יהודים ולראות את טרנטינו עושה סרט כזה, זה פשוט מטורף". על הסרט: לגרמניה הנאצית של סוף מלחמת העולם השנייה מסתננת חבורת חיילים יהודים-אמריקנים בשם ה"ממזרים". דרכיהם מצטלבות לצד יהודייה צעירה שאיבדה את משפחתה ומתכננת נקמה.

מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ הרפסודה (עמוד סרט)
חץ ברוס הגדול מכולם (עמוד סרט)
חץ מבול (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט