חדשות קולנוע וסרטים

מאיטליה בגאווה: הסרטים האיטלקיים הגאים ששווה לכם לראות

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
בעקבות יציאת הקומדיה האיטלקית הלהט"בית החדשה, "מסקרפונה" להקרנות מסחריות בסינמטק תל אביב, אנחנו מגישים לכם 5 המלצות לסרטים איטלקיים גאים שלא כדאי לכם להפסיד
החתונה האיטלקית הגאה שלי

הקומדיה האיטלקית מחממת-הלב, “החתונה הגאה האיטלקית שלי”, מביאה למסך הגדול את סיפורם של אנטוניו ופאולו, זוג בחורים איטלקים, שמתגוררים באושר ועושר בברלין, הרחק מהוריהם. כאשר אנטוניו מציע נישואים לפאולו, התנאי של בן זוגו לחתונה הוא שאנטוניו צריך לצאת מהארון בפני הוריו, שמתגוררים בכפר יפהפה במעלה הר קסום אי-שם באיטליה. אמו של אנטוניו מיד תומכת בכוונותיו ומודיעה להם שהם מתחתנים בכפר והיא תהיה אחראית על החתונה. בעלה רוברטו, ראש העירייה, לא ממש מרוצה מהחדשות, וזומם לסכל את החתונה בכל מחיר. חברתו-לשעבר של אנטוניו, שמסרבת להתנתק ממנו, נהג אוטובוס קרוס-דרסר, וחברתם הזמרת של אנטוניו ופאולו בוחשים גם הם בקלחת.



אני, עצמי והיא

המפיקה של הסרט זוכה האוסקר “יפה לנצח”, הבמאית של להיט הפסטיבלים "A Five Star Life" והתסריטאי של “אני אהבה” חברו בסרט זה לשתיים מכוכבות הקולנוע הגדולות באיטליה בימים אלו: מרגריטה בוי ("אמא שלי") וסברינה פרילי ("יפה לנצח"). מרינה ופדריקה יחד כבר חמש שנים. הן מתגוררות בדירה מרהיבת עין ברומא, חולקות את אותה המיטה, משתמשות באותו קרם פנים, ואוהבות לעשות אהבה.

פדריקה היא אדריכלית מצליחה עם נישואים ארוכי שנים לגבר בעברה ובן שנמצא בראשית שנות העשרים לחייו. היא עדיין מתקשה לקבל את העובדה שהיא במערכת יחסים עם אישה. למרינה, שחקנית קולנוע לשעבר והיום בעלת מסעדת בריאות מצליחה, אין שום ספקות לגבי המיניות שלה. היא אישה עצמאית, מצחיקה וסקסית. מפגש עם גבר מעברה של פדריקה עתיד להעמיד את סיפור האהבה ביניהן בצומת דרכים. רומא מצטלמת כמו תמיד נפלא והשחקניות כובשות לב בדרמה קומית עכשוויות קלילה ומבדרת כמו שרק האיטלקים מסוגלים לעשות.

כמעט קיץ שגרתי

הקומדיה האיטלקית “כמעט קיץ שגרתי” כבשה את הקופות והלבבות כשהוצגה בבתי הקולנוע באיטליה. שתי משפחות מאוד שונות מבלות את חופשותיהן באותו בית חוף. אחת משפחה אריסטוקרטית, בעלת ראש פתוח, אקסצנטרית, אבל אנוכית למדי. לעומתם המשפחה השנייה ממעמד הפועלים מתפרנסת מדייג ובעלת ערכים שמרניים מוצקים. אז מה מביא שני עולמות כל כך מרוחקים לבלות את חופשת הקיץ ביחד? רק טוני וקרלו יודעים. שני ראשי המשפחות בגיל העמידה עומדים לצאת בהכרזה בלתי צפויה על אירוסיהם, מה שישבש לחלוטין את חופשת הקיץ של שתי המשפחות, שעד אותו קיץ לא הכירו אחת את השנייה.



אבא של איטליה

מהמפיקה של “קסם הנעורים” מגיע סרטו השני של פאביו מולו. פאולו , גבר בן 30, נמצא במשבר אחרי הפרידה מבן זוגו. הוא עובד בחנות רהיטים ומבלה את לילותיו בהשתכרות במועדוני לילה ובחדרי חושך בחיפוש אחרי סטוצים מזדמנים. בדירה קטנה, מנותק מהסביבה, נראה כאילו פאולו מעדיף את חיי הבדידות ורוצה להסתתר מהעולם. הוא אף פעם לא היה שלם עם עצמו והכאב מכרסם אותו מבפנים.

לילה אחד, באחד הביקורים שלו בחדר חושך, הוא פוגש במיה, צעירה חסרת בית, זמרת שבן זוגה זרק אותה. למיה נטייה להרס עצמי; היא מעשנת, שותה, צורכת סמים ונמצאת בחודש השישי להריונה. פאולו מרגיש מחויבות כלפי מיה, דואג לה ומנסה למצוא לה מקום בטוח. השניים יוצאים למסע ברחבי איטליה במהלכו יגלו מחדש את טעם החיים. המסע יגרום להם להתמודד עם המציאות ויאפשר לפאולו, לראשונה, לקבל אחריות על הפחדים שלו ולחשוב על עתידו. לוקה מראינלי מספק הופעה מאופקת ומדויקת. איזבלה ראגונסה סוחפת כמיה בעלת הרוח החופשית, בסרט המספק לחובבי הקולנוע האיטלקי את הנופים המרהיבים של טורינו, רומא, נאפולי וקלבריה.

אריאנה

אריאנה כבר בת 19, אבל עדיין מחכה לקבל את המחזור הראשון שלה. את חופשת הקיץ היא מבלה עם הוריה באזור אגם בולסנה, בבית הנופש שלהם שבו אריאנה חיה עד גיל שלוש, אך משום מה הוריה אף פעם לא חזרו איתה לשם. זיכרונות מודחקים מהעבר הרחוק מתחילים לצוץ מחדש, ואריאנה מחליטה להישאר בכפר על גדות האגם ולא לחזור עם הוריה לעיר. היא מתחילה לחקור את עברה וגם את מיניותה.

בסרט הקולנוע הראשון בבימויו מעלה קרלו לאבאנייה את השאלה, האם יש לנו כמבוגרים הזכות להחליט מה תהיה זהותם המגדרית של ילדים שנולדו כאינטרסקס? השחקנית הצעירה אונדינה קוואדרי תהפנט אתכם בעזרת עיניה הכחולות והמכשפות ולא מפתיע שהיא זכתה בשני פרסי משחק בפסטיבל ונציה האחרון. סרט חשוב, מרגש ומפתיע ששופך אור על נושא שלא מרבים לעסוק בו.



מסקרפונה

הקומדיה האיטלקית "מסקרפונה" מציגה כל יום בסינמטק תל אביב ומביאה למסך את סיפורו של אנטוניו בן ה-30 נשוי וחי באושר, ככה הוא חושב בכל מקרה, עד שחייו קורסים יום אחד כאשר בעלו מודיע לו שזה נגמר, הוא מאוהב במישהו אחר. אנטוניו, שוויתר על עבודתו והפך לעקר-בית חובב בישול, מבין שהוא חייב להתחיל את החיים מחדש. הוא צריך למצוא מקום לינה, עבודה ומשמעות חדשה לחיים. הוא מוצא חדר בדירת רווקים מושלמת עם דניס הסטוציונר, מתחיל לעבוד במאפייה בבעלות לוקה, החתיך מהמכון כושר, הוא אפילו מתחיל ללמוד בבית ספר לקונדיטוריה. הפרק החדש בחיים שלו מלמד אותו שאסור לוותר על עצמאות למען מערכת יחסים.

סידרנו קוד מיוחד רק לגולשים של אתר סרט: seret30 כרטיס יעלה 30 ₪ במקום 40 ₪ - לרכישת כרטיסים - לחצו כאן

יאיר הוכנר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ מסקרפונה (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט