חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: הסרט החדש של מאדס מיקלסן ואלכסנדר פיין

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור עמוס במיוחד השבוע עם שלל חדשות: נטפליקס זוכה בסרטו הבא של אלכסנדר פיין, "ג'ון הנבל" חוזר, הושלם הליהוק לסדרה "The Serpent", נטפליקס מעבדת את הספר "היער" של הרלן קובן לסדרה, שחקנים חדשים בסדרה "אקדמיית המטרייה", טריילרים לעונות חדשות ועדכונים על ביטולי וחידושי סדרות
הושלם הליהוק לסדרה "The Serpent"

ג'נה קולמן ("ויקטוריה"), בילי האול ("דנקרק") ואלי באמבר ("עלובי החיים"), יובילו את הדרמה המשותפת ל-BBC ולנטפליקס: "The Serpent". השלישייה מצטרפת לטהר רחים, המגלם את צ'ארלס סובראג', אחד הפושעים המבוקשים ביותר במאה העשרים. הצילומים החלו בתאילנד ומתכוננים בסך הכל 8 פרקים. קולמן מגלמת את מארי-אנדרה לקלרק, בת זוג ולעיתים קרובות שותפתו של סובראג', ואילו האוול ובאמבר לוהקו לתפקיד הדיפלומטים הרמן ואנג'לה קניפנברג.

צ'רלס סובראג' היה החשוד העיקרי ברציחות לא פתורות של כ-20 מטיילים מערביים צעירים ברחבי הודו, תאילנד ו"שביל ההיפים" של נפאל בשנים 1975 -1976. פסיכופת, מומחה הונאות, גנב ואמן תחפושת, שהצליח שוב ושוב להתחמק מהרשויות ברחבי העולם. בשנת 1976, הרוצח הסדרתי סובראג' היה האיש המבוקש ביותר על ידי האינטרפול והוצאו כנגדו צווי מעצר בשלוש יבשות שונות. טרם נמסר תאריך שידור.

[*]

זוכרים את "ג'ון הנבל"? הוא חוזר

רשת USA, המפיקה את "ג'ון הנבל" | "Dirty John", חושפת את השחקנים הראשיים והעלילה לעונה 2 של הסדרה, שתגיע בהמשך גם לנטפליקס. אמנדה פיט וכריסטיאן סלייטר יככבו בעונה השנייה של סדרת האנתולוגיה שתשא את הכותר: "ג'ון הנבל: הסיפור של בטי ברודריק". העונה תתבסס על סיפור אהבה אמיתי נוסף שהשתבש, כשהעלילה משתרעת משנות השישים עד השמונים, ומגוללת התפוררות של מערכת נישואין, שאופרה ווינפרי תיארה כאחד מן "הגירושים המכוערים ביותר בתולדות אמריקה".

פיט תגלם את הדמות הראשית, המתוארת כאם ואישה הבלונדינית המושלמת של דרום קליפורניה, הנשואה לחבר הנאה שלה מתקופת הקולג', דן (סלייטר). אחרי שנים של הקרבה וסבל בשל תמיכתה בדן שנסק למעמד סופרסטאר בקהילה המשפטית של סן דייגו, בטי נהנית סוף סוף מפירות עמלם. כלומר, עד שדן מעסיק את לינדה, צעירה חכמה ויפה. טרם פורסם מועד שידור.

[*]

לייב אקשן לסדרת הווינקס ! ‍

כוכבת "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה", אביגיל קואן, מצטרפת לצוות של "גורל: סאגת ווינקס", עיבוד עם שחקניות אמיתיות על פי הסדרה האיטלקית המונפשת. בריאן יאנג ("יומני הערפד") יהיה השואו-ראנר של הסדרה לצעירים המתרחשת בפנימייה קסומה, שבה חמש חברות מנסות לנווט בין כוחותיהן, רומנטיקה ומפלצות קטלניות ביותר. נטפליקס זוכה בסרטו הבא של אלכסנדר פיין; מאדס מיקלסן יככב

נטפליקס סגרה עסקה למימון והפצת הסרט הבא של הבמאי אלכסנדר פיין. לסרט אין עדיין שם, אך ידוע שהולך לככב בו מדס מיקלסן ("חניבעל"). העלילה היא סיפור בין אב לבת, כשעיתונאי דני יוצא לטיול דרכים עם בתו המתבגרת ברחבי ארצות הברית, בעודו כותב סיפור לעיתון. הסרט יתחיל את הצילומים בחודש הבא בשבדיה, דנמרק ובארצות הברית. כמה מפיצים פנו לפיין במטרה לרכוש את סרטו, אך נטפליקס זכתה במכרז. התסריט נכתב על ידי ארלנד לו. העסקה מעניקה לנטפליקס סרט, שסביר כי יתמודד בעונת הפרסים בשנה הבאה. התוכנית היא שהסרט ייצא בסתיו 2020. פיין זכה בשני פרסי אוסקר, על כתיבת "היורשים" ו-"דרכים צדדיות" (שאת שניהם ביים).

[*]

הסתיים הליהוק לסדרת הדרמה "Firefly Lane"

עלי סקובבאי ("פריצת דרך") ורואן קרטיס ("הקוסמים") תככבנה כקבועות בסדרה, ומצטרפים אליהן קתרין הייגל, שרה צ'לקה ובן לוסון, בסדרת הדרמה העתידית של נטפליקס "Firefly Lane", המבוססת על הרומן רב המכר של כריסטין האנה ('הכל למען האהבה'). הסדרה נכתבה ובהפקת מגי פרידמן, המשמשת גם כשואו-ראנר. העלילה עוקבת אחר סיפורן של שתי חברות טובות ובלתי נפרדות וקשרם המתמשך והמסובך, שנמשך ארבעה עשורים סוערים.

נטפליקס מעבדת את הספר "היער" של הרלן קובן לסדרה פולנית

הסדרה בת ששת הפרקים תעלה בשנת 2020. זהו העיבוד הבינלאומי האחרון לספר של הרלן קובן עבור נטפליקס, לאחר "El Inocente" הספרדי (לא שודר בארץ), בנוסף ל-"אדם זר" (טרם שודר בישראל) וכן "מוגנים" | "Safe" הבריטי (שמשודר בישראל מזה כשנה). הספר יצא בחו"ל בשנת 2007 ויצא בישראל בקיץ של אותה שנה. העלילה מתארת את קורותיו של פול קופלנד - תובע מחוזי אלמן שעובד על תביעת אונס גדולה, בה נאשמים שני סטודנטים עשירים. בגרסה הפולנית ישונה שמו לפאבל קופינסקי, וטרם ידוע אלו עוד שינויים יעשו ביחס לספר המקורי.

נטפליקס מצאה את המועמד לתפקיד "וולנדר הצעיר"

שירות הסטרימינג מצא את וולנדר הצעיר - עת ליהק את השחקן השבדי אדם פולסון ("הגשר") לצד ריצ'רד דיליין ("ארגו") וליאן בסט ("מראה שחורה"). פולסון לוקח על עצמו את התפקיד שגילם בעבר קנת' בראנה, בעיבוד לרומנים שכתב הנינג מנקל. דיליין מגלם את רב פקד הרנברג; ואילו בסט מגלמת את פרידה ראסק. הסדרה בת ששת הפרקים, שזה עתה החלו צילומיה, מגוללת את סיפורו של תיק החקירה הראשון של הבלש קורט וולנדר. הסיפור מתמקד בחוויות המכוננות - המקצועיות והאישיות - בהן התמודד וולנדר עם היותו שוטר שסיים לאחרונה את אקדמיית המשטרה. הסדרה תושק בנטפליקס בשנת 2020.
שחקנים חדשים בסדרה "אקדמיית המטרייה"

אנו כבר יודעים שהסדרה הקומיקסית המצליחה של נטפליקס "אקדמיית המטרייה" חודשה לעונה שנייה ועכשיו כמה פרטים חדשים מתחילים לצוץ. שלושה חברי צוות חדשים מצטרפים: יוסוף גייטווד ("המקוריים") בתפקיד ריימונד - מנהיג כריזמטי מלידה; מארין איירלנד ("סניקי פיט") בתפקיד סיסי - טקסנית חסרת פחד שהתחתנה בגיל צעיר; וכן ריטו אריה ("אנושיים") בתפקיד לילה - זיקית שיכולה להיות מבריקה או מטורפת - ככל שהמצב דורש. עונה 2 תחל את הצילומים בקיץ הקרוב.

טריילרים לתכנים חוזרים

ברכו את המלכה. היא חוזרת... טריילר לעונה 3 של "הכתר". 17 בנובמבר, בנטפליקס ישראל.



טריילר לעונה 5 של "כנופיית ברמינגהאם". 04 באוקטובר, בנטפליקס ישראל.



טריילר לעונה 3 של "פה גדול" שתשודר ב-04 באוקטובר



ביטולים וחידושים

הסדרה "גלואו" חודשה לעונה 4 ואחרונה. הסדרה "נקמתה של ניק" | "No Good Nick" בוטלה. הסדרה "אן עם הצמות" | "Anne with an E" חוזרת לעונה 3 - 03 בינואר, 2020. הסדרה "בלב האוקיינוס" | "High Seas" | ממשיכה להפליג ותשוב לעונה 2 ב-22 בנובמבר. גם "משפחה אחת" חוזרת לעונה שנייה ב-16 פרקים נוספים שהוזמנו על ידי נטפליקס. אוהדי הסדרה לא יצטרכו לחכות עד עונה 2 כדי לצפות שוב במשפחת מק'קלן. נטפליקס מתכננת ספיישל חג המולד עם מפגש משפחתי ב-09 בדצמבר.
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט