חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: "בטיפול" האמריקאית חוזרת והתכניות החדשות של כאן 11

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה של מישל צ'יקו: "בטיפול" האמריקאית חוזרת לעונת קורונה חדשה אחרי יותר מעשור, סדרת סרטי האקשן ''ג'ון וויק'' והסיטקום המצליח "איך פגשתי את אמא" זוכים לספין-אופים מסקרנים. וגם: "בלאקספייס" הישראלית נמכרת לשידור בנטפליקס ותאגיד השידור הציבורי כאן 11 מכריז על עונה שנייה ל"המפקדת" ול"סליחה על השאלה ילדים"
"בטיפול" האמריקאית חוזרת אחרי עשור לעונה חדשה

סדרת הדרמה של רשת הטלוויזיה האמריקאית -HBO "בטיפול", המבוססת על סדרת המקור הישראלית העונה לאותו השם שנוצרה על ידי חגי לוי, חוזרת למסך לראשונה מאז שירדה אחרי שלוש עונות אי שם בשנת 2010. העונה החדשה של הסדרה המוערכת, לא רק מתהדרת בקאסט חדש לגמרי מזה שליווה את הצופים בשלוש עונותיה הראשונות, אלא עתידה להתמודד עם השינויים, הבעיות והקשיים של המטופלים השונים על רקע שנת הקורונה.

העונה החדשה תעקוב אחר ד''ר ברוק טיילור אשר מנסה לאזן בין משבריה האישיים לאלו של מטופליה. בכל פרק אנו עדים לפגישה טיפולית אחרת, כשהחזרה אל המטופלים השונים לאורך הפרקים מדמה חוויה טיפולית אצל פסיכולוג. טיילור המגולמת על ידי אוזו אדובה ("כתום זה השחור החדש") מחליפה את דמותו של הפסיכולוג פול וסטון (גבריאל ביירן) אשר הופיעה במשך כל שלוש העונות הקודמות. את העונה הרביעית של הסדרה מפיקים צמד התסריטאים והמפיקים ג'ניפר שור ("חניבעל", "החברה הגאונה") וג'ושוע אלן ("אימפריה"). היא עתידה לעלות החל מה-24.5 בשעה 21:00 ב-HOT, yes ובסלקום tv.

[*]

"ג'ון וויק" מגיע למסך הקטן בסדרת ספין-אוף חדשה

אחרי שלושה סרטים שזכו לביקורות נלהבות וקהל מעריצים, ועם עוד שני סרטי המשך בקנה - סדרת הסרטים ''ג'ון וויק'' עתידה לעלות על המסך הקטן עם סדרת ספין-אוף אשר תתמקד בדמותו של ווינסטון בצעירותו (המגולם על ידי איאן מקשיין). הסדרה, שהוכרזה לראשונה בשנת 2017, מתחילה לקרום עור וגידים ועתידה להקרא "The Continental", על שם מלון הקונטיננטל אשר מופיע בסדרת הסרטים.

מאחר ומדובר בסדרת פריקוול המציגה את האירועים אשר קדמו למתרחש בסרטים ועל פי הפרסומים תתרחש בניו-יורק של שנות ה-70, דמותו של ג'ון וויק (קיאנו ריבס) ככל הנראה לא תופיע בסדרה, שתעמיד במרכזה את דמותו של ווינסטון הצעיר ודמויות נוספות אחרות שהופיעו בסדרת הסרטים המצליחה. מרשת הטלוויזיהStarz , אשר מעורבת בפיתוח והפקת הסדרה נמסר כי הסדרה עתידה להיות משודרת רק אחרי צאת הסרט הרביעי, אשר נדחה בעקבות מגפת הקורונה וכרגע מתוכנן לצאת רק ב-27 למאי 2022.

"בלאקספייס" הישראלית נמכרה לנטפליקס

למרות שנראה שחדשות בדבר הצלחותיה של התעשייה הישראלית בזירה הבינלאומית הפכו לעניין שבשגרה, אנחנו עדיין מתרגשים בכל פעם מחדש. סדרת הדרמה הישראלית "בלאקספייס" ששודרה ב'רשת 13', נמכרה בשבוע האחרון לשירות הסטרימינג הבינלאומי- נטפליקס. הסדרה, אשר מתחילה באירוע ירי קשה בבית ספר תיכון בישראל, הופכת במהרה לסדרת מתח דרמטית העוקבת אחר חוקר משטרה (גורי אלפי) החוקר את אירוע הירי, וחושף במסגרתו אירועים אפלים וקשים בקרב תלמידי התיכון בו אירע המקרה. עם השקתה של העונה הראשונה בישראל נחשפו נתוני צפייה גבוהים בסדרה, ובין היתר עלתה ההתעניינות מצד גורמים בינלאומיים. עם סיום שידור העונה הראשונה, הכריזה רשת 13 כי הסדרה תמשיך לעונה שנייה.

"המפקדת" תמשיך לעונה שנייה

זמן קצר עבר מאז שעלתה הסדרה החדשה והמבטיחה של כאן 11 "המפקדת" על מסך הטלוויזיה שלנו, וכבר הכריז תאגיד השידור הציבורי כי הסדרה תמשיך לעונה שנייה. הסדרה מגוללת את חוויותיה של נועה לוויתן (אלונה סער) - קצינה בבסיס טירונות בידיוני המקבלת לידיה הזדמנות חד פעמית לפקד על מחזור טירונות. נועה, אשר חיכתה להזדמנות כמו זו, מבינה שהמשימה שהוטלה עליה הולכת להיות הרבה יותר קשה משחשבה כשהיא ניצבת מול מחזור גיוס בעייתי, וכשלצידה סגל בעייתי לא פחות שלא מקבל את סמכותה או את חוקי הצבא שעל פיהם היא נוהגת באדיקות. עם עליית הפרקים הראשונים הסדרה זכתה לאהדה ציבורית רבה (דבר שהפך לשגרה בכל מה שקשור ליצירות המשודרות בכאן 11) ואף זכתה לביקורות נלהבות מצד המבקרים. ראיון עם ניר ברגר, אחד מיוצרי "המפקדת", יעלה בהמשך השבוע באתר.



תכנים חדשים בכאן 11

• אחרי שנים שבהן הופיע מדי שישי על המסך בערוץ 10 ובממשיכו ערוץ רשת 13, עבר השבוע שי שטרן לכאן 11 בתוכנית אירוח חדשה בהנחייתו. התוכנית החדשה, אשר נקראת "ערב טוב עם שי שטרן", מהווה תוכנית אירוח סאטירית הכוללת ראיונות, כתבות שטח ופינות קבועות. במסגרת התוכנית מארח שטרן את הישראלים הכי מדוברים לפאנל משעשע. שטרן, יחד עם הדר לוי, לאה לב וקומיקאים נוספים, יעלו סוגיות רלוונטיות בדרכם המיוחדת, ההומוריסטית ונטולת הפוליטיקלי קורקט.

• ב-7 באפריל 1980, ערב פסח שני, חדרו חמישה מחבלים אל בית הילדים של קיבוץ משגב עם והחזיקו בילדים כבני ערובה. כוחות של סיירת מטכ"ל וסיירת גולני הגיעו למקום, ולבית הילדים נשלח גם מומחה לניהול משא ומתן המנהל עם המחבלים דיאלוג לאורך כל הלילה ועד לשעות הבוקר. עם תום האולטימטום הצליח כוח של צה"ל לחסל את המחבלים ולחלץ בשלום את מרבית הילדים. הדוקו-דרמה "הלילה הארוך ביותר", שתשודר בשני חלקים החל מיום שני, 24 במאי, בשעה 21:00 בכאן 11, מספרת את סיפורו של אותו לילה, מבעד לעיניהם של מי שהיו בני ערובה באותו אירוע, מבעד לעיניהם של בני משפחותיהם ומבעד לעיניהם של החיילים שהשתתפו בחילוץ.

[*]

(אפרת בוימולד מתוך "הלילה הארוך ביותר". צילום: איתן ריקליס)
• "סליחה על השאלה ילדים" - סדרת הדוקו-ריאליטי המצליחה זוכת פרס האקדמיה, תעלה ב- כאן חינוכית עם עונה חדשה. בין קבוצות הילדים שיופיעו העונה: ילדי פנימיות, ילדים עם תסמונת טורט, ילדים עם אלרגיות מסכנות חיים, ילדים חרדים, ילדים ממוצא אתיופי, ילדים שנפגעו מהקורונה, נוער גאה, ילדים להורים גרושים. התכנית תשודר בכאן חינוכית החל מה-2 במאי, בכל יום ראשון בשעה 17:00 (שידור נוסף ב-20:00) ותהיה זמינה בדיגיטל.

אחרי שנים- "איך פגשתי את אמא" סוף סוף זוכה לספין-אוף

תכנית הסיטקום המצליחה של רשת - CBS "איך פגשתי את אמא", זוכה אחרי שנים ואחרי ניסיונות רבים, לסדרת ספין אוף שתקרא (תיראו מופתעים) - "איך פגשתי את אבא". עוד בשנת 2014, עם סיומה של הסדרה המקורית, כתבו יחד יוצרי הסדרה קרייג תומאס וקרטר בייס פרק פיילוט עבור הרשת האמריקאית בכיכובה של השחקנית והבמאית גרטה גרוויג ("ליידי בירד", "פרנסס הא"), אולם הפרק לא נחל את ההצלחה הרצויה ומעולם לא יצא לפועל.

עכשיו, אחרי 7 שנים מאז שנסתיימה "איך פגשתי את אמא", נזכה לראות סוף סוף גרסה נשית של הסדרה האהובה, כשבמרכזה תעמוד דמותה של סופי (אשר תגולם על ידי הילארי דאף), שתספר לבנה את סיפור היכרותה עם אביו ובעצם תהווה את גרסתו הנשית של טד מוסבי. הסדרה הוזמנה כרגע לעשרה פרקים, ותופק בין היתר על ידי הילארי דאף. היא מתרחשת בשנת 2021 ומתארת את חיי הדייטינג בעולם אפליקציות ההיכרויות כשהאפשרויות להכיר אין סופיות. נראה כי מאז עלתה הסדרה המקורית אקלים ההיכרויות והדייטינג השתנה כמעט לחלוטין (שלא נתחיל לדבר על מהפכת ה-METOO שעוד מתחוללת) ואין ספק כי הספין-אוף יעלה נקודות מעניינות ואחרות מזו של הסדרה המקורית.
מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט