חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: "קופה ראשית" ו"שבאבניקים" חוזרות

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה: "קופה ראשית" האהובה חוזרת לעונה שלישית והתוכנית החדשה מבית "כאן", "הד קולך", מתחרה בפסטיבל הסדרות הנחשב "סיריס מאניה"; ה"שבאבניקים" יוצאים לחפש זיווג ואודיה רש לומדת על כוחותיה בטלנובלה החדשה "בעלת החלומות" מבית "HOT"; וגם: חגי לוי בגרסה שלו לברגמן
"קופה ראשית ו"הד קולך" בקיץ של ''כאן'

אחרי ששנה שעברה כאן 11 סיפק את הסחורה פעם אחר פעם ("חזרות", "שעת נעילה", "טהרן", "מנאייכ" וכו'), הערוץ מנסה לטעון לטייטל "מלך הקיץ" גם השנה. הצעד הראשון? החזרת הלהיט הוויראלי ביותר של הערוץ, "קופה ראשית", לעונה שלישית ומבטיחה במיוחד, החל מה-26 ליולי. מה שהתחיל כסיטקום קטן ואינטימי בטלוויזיה החינוכית, הפך במהרה – בזכות עדת מעריצים מכל הגילאים ונוכחות אינטרנטית חזקה – לתופעת קאלט של ממש, שהובילה את יוצריה, יניב זוהר ונדב פרישמן, ואת הקאסט העשיר שלה – קרן מור, נועה קולר, דב נבון, אמיר שורוש ועוד – לטקס פרסי האמי הבינלאומי היוקרתי בשנה שעברה, שם הייתה מועמדת בקטגוריית "סדרת הקומדיה הטובה ביותר". לסכסוכים על לבן ושלטי מזגן בסניף "שפע יששכר" יבנה של כוכבה, שירה, ראמזי, ניסים, אנטולי, טיטינסקי ושות' יצטרפו העונה (בנוסף לכמה ניצבים ברי מזל, שזכו בתחרות ייעודית בדף הפייסבוק של התוכנית) יניב ביטון, יובל שרף, גיתית פישר ואף נטע ברזילי, מעריצה מושבעת של התוכנית שכבר זכתה לביקור מרמזי ביום הולדתה האחרון.

עוד צעד מבטיח ומסקרן של חטיבת התוכן של ערוץ "כאן" הוא שליחת הדרמה המוזיקלית החדשה, "הד קולך", להתחרות בפסטיבל הטלוויזיה החשוב "סירייס מאניה" (“Series Mania”), המתקיים מדי שנה בעיר ליל בצרפת ומציג מאות סדרות טלוויזיה מרחבי העולם. הסדרה - אותה יצר, כתב וביים תום שובל ("ג'וני ואבירי הגליל", "פתח תקווה") – מגוללת את סיפורו של קובי שמר שניסה כל חייו לברוח מהצל של אביו - ארי שמר, אליל הרוק הבלתי מעורער של שנות השבעים. כעת, קובי מנסה למצוא את זהותו ולקיים קריירה מוזיקלית משלו אך הקהל נשאר אדיש. הדילמה הניצבת מול קובי רק מתחזקת כשבנו האהוב לני בן ה-17, זמר מחונן עם כריזמה שקטה ומהפנטת, מוזמן לתוכנית ריאליטי מוסיקלית, ההופכת אותו מיידית לכוכב. האם קובי יפסיד במה שהוא רואה כמשחק אכזרי של אלוהים, ש'הקפיץ' את הכישרון דור או שיחזיר מלחמת חורמה ביקום?

בין כוכבי הסדרה ניתן למצוא את יוצא "הכוכב הבא לאירוויזיון" אור עמרמי ברוקמן, המוזיקאים איתמר רוטשילד ושאול לוריא, שמואל וילוז׳ני, נורית גפן והדר רצון ("השוטרים", "משיח"). בכל פרק ישולבו הופעות מוזיקליות שונות (כולל של שירים מקוריים שהופקו במיוחד לתוכנית) וארכיב מוזיקלי שנכתב ע"י המוזיקאי שלומי שבן. בעוד פסטיבל הטלוויזיה יתקיים בין ה 26.8 עד ה-2.9, הדרמה עצמה תעלה רק בהמשך השנה ב"כאן 11".

[*]

"שבאבניקים" חוזרים ו"בעלת החלומות" עולה ב-HOT

אל התחרות הבינלאומית שניצבת מול "הד קולך" בפסטיבל "סירייס מאניה", מצטרפת עוד נציגה ישראלית אחת – זוהי "ירושלים", דרמת מתח משטרתית, שיצרו דוד אקרמן ודרור סאבו, ובה יככבו, בין השאר, רותם סלע, צביקה הדר, נסרין קדרי וקווין רובין. אך עד ש"ירושלים" תופיע על מסכי צופי "HOT" בהמשך השנה, שירות הכבלים מצפה לשני תכנים גדולים בחודש הקרוב. הראשון הוא העונה השנייה של הדרמה הקומית "שבאבניקים", אותה יצרו אלירן מלכה ("הבלתי רשמיים") ודני פארן ושעונתה הראשונה עלתה לפני 4 שנים. מאז הספיקה הסדרה להקפיץ את הקריירות של ארבעת כוכביה – דניאל גד, ישראל אטיאס, אורי לייזרוביץ' ועומר פרלמן, לזכות בארבעה פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2017 (הסדרה הקומית, התסריט, הבימוי והשחקן הקומי ללייזרוביץ'), ואף לצוות את כוכביה עם רונאלדו בפרסומת לשירות הכבלים.

כעת, ארבעת תלמידי הישיבה הלומדים בתנאי פנימייה בישיבה החרדית "נתיבות אברהם" – אבינועם, דב, מאיר וגדליה – מסולקים מבין כתליה, ומגלים כי הם חייבים למצוא ישיבה כדי להתחתן. כשאף ישיבה לא מוכנה לקבל אותם, הרביעייה מוצאת פרצה בחוק שמאפשרת לה להקים ישיבה פיקטיבית שבה תהיה מוגנת מכל צו גיוס, ותחיה את חייה כפי שהיא רוצה לחיות אותם. הישיבה מוקמת בתוך הדירה של סבתא של דב - בלב הרחוב החילוני האחרון שנשאר בירושלים, מה שמעורר עליהם את השכנים שרוצים לשמור על רוח השכונה ולא מוכנים שהשבאבניקים המנוסים ישתלטו להם על חלקת האלוהים הקטנה. אל הארבעה ואל השחקנים האחרים שחוזרים מהעונה הראשונה (דב נבון, גולן אזולאי, מאיה ורטהיימר, גורי אלפי וכו') מצטרפים העונה שולי רנד, עומר חזן, דניאל מורשת, כוכב הרשת אוראל צברי, עדי חבשוש וליר כץ (שמרית מ"המפקדת") כמושא אהבתו החילונית של אבינועם.



התוכן המשמעותי השני הוא הטלנובלה היומית "בעלת החלומות". הסדרה, אותה יצרה שירה אלון ("פול מון", "חצויה") וביים אריאל בנבג'י, עוסקת בנור (אודיה רש, שפינתה מקום בלו"ז ההוליוודי שלה לתוכנית), צעירה חסרת כל שמפגש גורלי בינה לבין יהודה ורבורג (דניאל ליטמן), צעיר עשיר כקורח, משנה את חייהם לעד. כשיהודה מספר לנור חלום שחלם, הוא מתחיל להאמין כי היא היחידה שיכולה לעזור לו לפתור את הטרגדיה המשפחתית שלו ולהפסיק את סיוטיו. דרך כך נור מתוודעת ליכולת המיוחדת שלה – זו שלא ידעה כלל שקיימת. העניינים מסתבכים כשיהודה מתאהב בפותרת החלומות הפרטית שלו ובדרכם מתחילים לעמוד מכשולים מכל צדדיהם - בן זוגה של נור (אימרי ביטון, "שעת נעילה") - שלא אוהב את הקירבה בין השניים; אביה המאמץ (חנן סביון), שמעוניין לנצל את יכולתה; אחותו של יהודה, שני (אליאנה תדהר) ואמו (צופית גרנט), שלא מוכנות שסודות מן העבר יסכנו את עתידן.
מכשול נוסף הוא מאיר רומנו (יורם טולדנו), אביו החורג של יהודה ובעל חברת מלונות היוקרה 'רומנו', שחולה ועומד למות, אבל מעכב את צוואתו וירושת הענק כי גם הוא חלם חלום ומעוניין להבין את משמעותו לפני שהוא מוריש את מפעל חייו. העיסוק בחלומות מציף מחדש מלחמת אחים שקרעה את המשפחה לפני שנים ומאיימת לפרק את האימפריה המשפחתית שוב, והפעם לתמיד. הזוג, שעומד בין כל התככים המשפחתיים, נאלץ להפוך ל-"רומיאו ויוליה" ולבחור בין משפחותיהם לבין האהבה.



ומה עוד חדש ב-"HOT" החודש? עונה חדשה לדרמת המתח הבריטית וזוכת הבאפט"א "רגשות אשמה" (“Guilt”), שמגוללת את סיפורם של זוג אחים שמנסים להמשיך בשגרת חייהם לאחר שטשטשו תאונת פגע וברח שהיו מעורבים בה (החל מיום שלישי ה-20.7 בשעה 22:00 ב-HOT HBO); סדרת המתח האיטלקית של הבמאית זוכת הפרסים אנדראה מוליאולי, "יפה למות" ("Bella Da Morire"), שעוסקת בחוקרת משטרה מבריקה שחוזרת לעיירתה כדי לתמוך באחותה ומגלה רשת אלימה של גברים, כשהאישה ששלטו בה נמצאת ללא רוח חיים בתחתית האגם; וספיישל הסטנד-אפ הראשון של הקומיקאית בעלת ההומור היבש והעוקצני טיג נוטארו ב-HBO, שעוסק בכל נושאי החיים – מלקותה בסרטן השד ומות אמה ועד מפגשים עם סלבריטאים סוג ב'.

העונה השנייה של "שבאבניקים" תשודר החל מה-25.7, ימי ראשון-שני בשעה 20:15 ב-3HOT ובבכורה החל מה- 21.7 ב-HOT VOD וב- NEXT TV ואילו "בעלת החלומות" תשודר החל מה-20.7, ימי שלישי-חמישי בשעה 20:00 ב-HOT בידור ובבכורה החל מה-15.7 ב-HOT VOD וב-NEXT TV.

טיזר ל"תמונות מחיי נישואין" של חגי לוי

ולסיום, משהו שונה: הטיזר הראשון לעיבוד של חגי לוי לסדרה/סרט הקלאסי של אינגמר ברגמן, "תמונות מחיי נישואין" עלה לרשת, והתוצאה מרשימה. היוצר הישראלי של "בטיפול" ו-"הבנים" שב לעבוד עם ידידיו ב-HBO ומלהק את אוסקר אייזיק ואת ג'סיקה צ'סטיין לתפקידים אותם גילמו במקור ארלנד ג'וספנסון וליב אולמן, בדרמה המשפחתית - שמספרת על פירוק הנישואין בין עורכת דין המתמחה בגירושין לבין פסיכולוג - שהעלה ברגמן לראשונה ב-1973 כסדרה בת 6 פרקים. עוד לא ברור כמה פרקים מתכנן לוי במיני-סדרה שלו, אבל כן יש לנו תאריך יציאה מעורפל - ספטמבר הקרוב, בדיוק בזמן לטקס האמי (בו יש ייצוג ללוי, עם גרסתו האמריקאית ל-"בטיפול").

דניאל עמיר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט