חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הטלוויזיה: מד מן, וודי אלן, קומיוניטי ועוד

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
וודי אלן עובר למסך הקטן:

נתחיל בידיעה מרגשת במיוחד. רשת אמאזון הכריזה ביום שלישי שסגרה חוזה עם הקולנוען והקומיקאי המצליח ליצירת סדרה חדשה לרשת, רגע לאחר ש"טרנספרנט" שלה זכתה בפרס הגדול ב"גלובוס הזהב". הרשת הזמינה כבר עונה מלאה לפרויקט, עליו עדיין לא ידוע דבר מלבד שאלן יביים ויכתוב אותו. אלן הצהיר על התלהבותו בפומבי: "אין לי מושג איך יצא שאני עושה את זה. אין לי רעיונות ואני לא בטוח מאיפה להתחיל. אני משער שרוי פרייס (מנהל אמאזון, י.פ) הולך להתחרט על זה"

קומיוניטי חוזרת:

חדשות משמחות: "קומיוניטי" לא מתה אחרי הכל! למרות שירדה ממסך הטלוויזיה, אתר Yahoo הכריז שהעונה השישית תעלה ב-17 למרץ, כששני הפרקים הראשונים יעלו לפלטפורמת ההורדות של האתר. עם זאת, לאחר הפרמיירה, יעלו שאר פרקי העונה אחת לשבוע. עוד הוכרז שפתיחת העונה תתייחס לעזיבתה של שירלי, זאת אחרי שבעונה הקודמת כבר נפרדו מטרוי ומפירס.

הפינאלה של "מד מן" :

"מד מן" תחזור בחמישי לאפריל בשבעת הפרקים האחרונים שלה ברשת AMC. כדי להרים לנו את הציפיות, הדגיש יוצר ומנהל הסדרה מת'יו ווינר ש"כל פרק הולך להרגיש כמו פינאלה שלמה. יהיה איזון בין מה שהקהל רוצה ומה שנכון לסיפור. אני לא רוצה להרגיז את הקהל, אבל לא רוצה גם לפנק אותם מדי. יקרו גם דברים לא טובים לדמויות". במקביל, הודיעה הרשת שתעלה השנה פרויקט מיוחד בשם "יצירת המאפיה: ניו יורק", דוקו-דרמה שתעקוב אחר התפתחות השורשים שהולידו את חמשת משפחות הפשע הגדולות באמריקה. לצד כל פרק יוקרן סרט גנגסטרים איקוני כמו "הסנדק" ו"החבר'ה הטובים".

[*]

מי זכו בפרסי הטלוויזיה בטקס גלובוס הזהב:

אחרי שסיכמנו את הצד הקולנועי של טקס גלובוס הזהב היה זה ערב מעניין גם לעולם הטלוויזיה. "הרומן" של היוצר הישראלי חגי לוי ("בטיפול") זכתה כסדרת הדרמה הטובה ביותר, קווין ספייסי זכה בפרס השחקן הדרמטי על "בית הקלפים" ורות ווילסון לשחקנית הדרמטית ב"רומן" הביסה את קלייר דיינס מ"הומלנד" ואת רובין רייט מ"בית הקלפים". "טרנספרנט" זכתה כקומדיה הטובה ביותר וג'פרי טאמבור זכה בפרס השחקן על התפקיד הראשי בה (ניצח את לואי סי. קיי.) וג'ינה רודריגז בזכייה מעט תמוהה על "ג'יין הבתולה", בעיקר משום שהביסה גדולות וטובות כמו אידי פאלקו ("האחות ג'קי"), טיילור שילינג ("כתום זה השחור החדש"), ג'וליה לואי-דרייפוס ("וייפ") ולינה דנהאם ("בנות"). בעולם המיני-סדרות ניצחה "פארגו" את "בלש אמיתי" גם בתואר המיני-סדרה הטובה ביותר, וגם בשחקן הטוב ביותר כאשר בילי בוב ת'ורנטון גבר גם על וודי הארלסון וגם על מת'יו מקונהי. מגי ג'ילנהל ניצחה את אליסון טולמן מ"פארגו" ואת פרנסיס מקדורמנד מ"אוליב קיטרידג'" (ומי ששחקה את השוטרת ההריונית ב"פארגו" המקורי) בתפקידה ב"האישה המכובדת".

צפו במונולוג הפתיחה המלא של איימי פוהלר וטינה פיי:



קצרים:

* רשת CW הודיעה על חידוש הסדרות "פלאש", "החץ", "ג'יין הבתולה", "על-טבעי", "ה-100", "המקוריים" וכמובן- "יומני הערפד". בגדול, CW בערך מחדשת את הכול. מה לא בטוח שיכנס לרשימה? "חשיפה לדרום" ו"היפה והחיה". לא תשמעו אותנו מתלוננים.

* פני דריידפול משחררת עוד טריילר לעונה החדשה והוא, שלא במפתיע, מדמם במיוחד:



* עוד טריילר מרגש עלה השבוע - העונה החדשה של "בית הקלפים" אוטוטו פה:



* עוד עלו השבוע: "בנות", "Looking" ו"חסרי בושה" שגם חודשה השבוע לעונה שישית למרות התחלה קצת חורקת לעונה החמישית.

* במקביל, "האחות ג'קי" מפרפרת את פרפוריה האחרונים. בעוד שבסוף העונה הקודמת נעצרה האחות ג'קי, הטריילר לעונה השביעית והאחרונה מראה אותה חוזרת לעבודה. כשנשאל לגבי סוף שמח אפשרי לג'קי, עונה המפיק-בפועל קלייד פיליפס: "אני חושב שלא, אני מאמין בסופים אותנטיים".



* מת'יו פרי (צ'נדלר בשבילכם) חוזר ל"הזוג המוזר", סיטקום נוסף לאחר המפלות האחרונות בהן השתתף כמו "מר סאנשיין" ו"תמשיך". הפעם מצולמת הסדרה מול קהל, ממש כמו בימי הזוהר של "חברים".

* ולסיום: "גלי" חזרה לעונה האחרונה בפרק כפול עם רייטינג נמוך מאוד. אמנם הזיזו את יום השידור, אך חלה ירידה של 65 אחוזים מפתיחת העונה החמישית, פרק פתיחת העונה המאכזב ביותר בתולדותיה. אבל, קיבלנו גרסה ל”Let it go” מ"לשבור את הקרח" שזה גם משהו



השתתפתם כבר במבצע הכרטיסים שלנו לסרט "משחק החיקוי"? עשו לייק לעמוד SereTV בפייסבוק , שתפו את הפוסט וספרו לנו בתגובות על שחקן קולנוע שאתם אוהבים שהגיע לטלוויזיה, צוות אתר סרט יבחר את התשובות הטובות ביותר וישלח לכם זוג כרטיסים לסרט!

[*]

יאיר פרי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ מד מן 7 (עמוד סדרה)
חץ קומיוניטי (עמוד סדרה)
חץ בית הקלפים (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט