חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך - זגורי נמכרת, ג'סיקה ג'ונס חוזרת

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אמאל'ה איזה שבועיים. המון המון דברים קרו ולכן נקצר תהליכים. הישארו עמנו זה הולך להיות עמוס:

1. זגורי אימפריה:

מה קורה: סדרת הדגל המצליחה של HOT, "זגורי אימפריה" נמכרה לאולפני SONY! את הגרסה האמריקאית יכתוב דיוויד שור מפיק ותסריטאי יהודי-קנדי זוכה פרס ה"אמי" על הסדרה "האוס", שמוכר גם בזכות עבודתו על סדרות מצליחות כגון "NYPD".

למה זה חם: שתי העונות של "זגורי אימפריה" שיצר, כתב וביים מאור זגורי שברו את כל שיאי הצפייה האפשריים והפכו אותה לסדרה המצליחה ביותר בתולדות HOT. עונתה השלישית ב-HOT נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים.

עוד דבר: מאור זגורי אמר: ״אני שמח מאוד וגאה באולפני הרצליה, ב- HOT ובכל השותפים שלי למלאכת העשייה וליצירת הסדרה. אני מצפה לראות איך יתרגמו ״האק״ לאנגלית...״

[*]

2. ג'סיקה ג'ונס

מה קורה: עונה שנייה. הללויה!

למה זה חם: כי זאת כנראה הייתה סדרת השנה, של נטפליקס ובכלל, והיא עוברת לשלב השני שלה. בכך ג'סיקה מתקרבת למיני-סדרה המיוחלת "The Defenders" בה תתאחד עם דרדוויל ועם עוד כמה גיבורים. היוצרת מליסה רוזנברג אמרה שהיא מתכוונת בעונה הבאה להתעסק בדמויות נוספות מלבד ג'סיקה עצמה: "מסכנה קירסטן ריטר, היא הייתה בכל סצנה שצילמנו וחטפה כהוגן. היא הייתה קליפה של בנאדם כשסיימנו איתה", אמרה בראיון.

לזרוק בשיחה: "הולך להיות (עוד) ספין אוף לעולם המארוולי בנטפליקס- “The “Punisher, שתתמקד בדמות שתפציע בעונה הבאה של דרדוויל".

עוד דבר: העונה הבאה של “דרדוויל “תעלה בנטפליקס ב-25 במרץ וגם הדמות של אלקטרה צפויה להופיע בה.

3. בנות

מה קורה: לינה דנהאם הולכת הביתה

למה זה חם: HBO הכריזו שלא יחדשו את סדרת הדגל של דור-המה-שמו מעבר לעונה השישית שלה. אל דאגה יש מספיק זמן להאנה וחברותיה להתאבסס על זוטות- הפעם לקראת המעבר לגיל 30- העונה החמישית תעלה ב-21 לפברואר.

לזרוק בשיחה: " אדם דרייבר היה אורח השבוע בSaturday night live והיה מדהים".



עוד דבר: בינתיים דנהאם מתרוצצת בארה"ב כתומכת נלהבת בקמפיין הנשיאות של הילארי קלינטון

[*]

4. Making A Murderer

מה קורה: הנשיא ברק אובמה מסרב להתערב למה זה חם: הסדרה הדוקומנטרית של נטפליקס משכה אליה המון תשומת לב כשהתרכזה במקרה הרצח של טריסה הלבאך, ובהרשעה ההרסנית והמוטעית לכאורה של החשוד סטיבן אייברי. יותר ממאה אלף צופים חתמו על עצומה לשחרור העציר ונשיא ארצות הברית הגיב בשבוע שעבר וענה שאינו יכול לעשות דבר כי אייברי, ואחיינו ברנדון דייסי, הם עצירים בוויסקונסין, ולכן המקרה שלהם רק יכול לעבור ברמת אותה המדינה, ולא ברמה הפדרלית.

לזרוק בשיחה: ריאן מרפי, ממפיקי"The People v. O.J. Simpson: American Crime Story" שצפויה לעלות בקרוב ולהתעסק גם היא במשפט סנסציוני, ציין השבוע בראיון שהוא רואה את "Making a Murderer" ו'לא מבין איך מערכת המשפט האמריקאית כל כך שבורה'.

5. סוכני שילד

מה קורה: עוד סדרת בת

למה זה חם: גם הצד של ABC ביקום הטלוויזיוני של מארוול מקבל חיזוק. מלבד "הסוכנת קרטר" אושר בשבוע שעבר פיילוט לספין אוף של "סוכני שילד" בשם Marvel’s Most Wanted”". הסדרה תתמקד במעלליהם של הגרושים האלימים בובי והאנטר מהצוות של קולסון שעברו בעונות האחרונות תהפוכות רבות, החל ממין-שנאה וכלה בספיגת כדור רומנטית.

לזרוק בשיחה: "אני יותר מאנשי DC, והמפיק גרג ברלנטי, שעובד על "סופירגירל", "הפלאש" ו"החץ" אמר השבוע שהוא היה מאוד שמח לאחד אותן לפרק קרוסאובר".

עוד דבר: בינתיים מליסה בונואט (סופרגירל) וגראנט גוסטין (הפלאש) שגם כיכבו שניהם ב"גלי" העניקו יחדיו פרס בטקס גלובוס הזהב והצטלמו עם ברלנטי למגזין וריאטי

[*]

6. משפחת סימפסון

מה קורה: יוצר הסדרה מאט גרונינג עובד על סדרה לנטפליקס

למה זה חם: כי זה נטפליקס וכל מה שהם עושים זה חם. כבר עכשיו יש להם את “BoJack Horseman” המאוירת ועכשיו הרשת הזמינה מראש סט של שתי עונות מגרונינג (כמו שעשתה עם "בית הקלפים", "קימי שמידט" ו-"“Love החדשה של ג'אד אפאטו שתעלה השנה). עוד אין מידע על מה יהיה שם, איך יקראו לזה או מתי זה יגיע לנטפליקס.

עוד דבר: השבוע הרשת התחרפנה לא רק מפתיח סטייל סדרת אקשן מהאייטיז, אלא גם למחווה אקראית למתים הטריים דיוויד בואי ואלן ריקמן מלפני שלוש שנים:



7. בלש אמיתי

מה קורה: HBO מודה: "העונה השנייה הייתה גרועה, וזה בגללנו"

למה זה חם: נשיא HBO מייקל לומברדו התוודה בראיון למגזין The frame”" שהעונה השנייה, שזכתה לביקורות קטלניות, היא אשמתו האישית, מאחר ולא אפשר לכותב ניק פיזולטו "לדגור" על הסיפור שלה כפי שעשה בעונה הראשונה: "אני לוקח את האשמה, הפכתי ליותר מדי 'בכיר ברשת' שרואה הצלחה גדולה ואומר: 'אני רוצה לחזור על זה בשנה הבאה'".
עוד דבר: באותו ראיון לומברדו התייחס לטענה שמעלות שחקניות על כך ש-HBO מגזימה בשימוש בערום ואמר "העניין המרכזי הוא למה שחקניות אומרות את זה ולא שחקנים. כששואלים אנשים הם אומרים 'טוב גברים יותר רגישים בגלל ענייני גודל וכאלה'. אנחנו עובדים על לשים יותר נשים כמנהלות סדרה ואז יהיו הזדמנויות שוות יותר".

8. Scream Queens

מה קורה: עונה שנייה בדרך

למה זה חם: סדרת האימה-קומדיה-טראש של ריאן מרפי חודשה לעוד עונה, שהפעם תתרכז בבית חולים. ג'ימי לי קרטיס כבר אישרה שתופיע בעונה הבאה וגם ליאה מישל הביעה שמחה (ויש שיאמרו באנגלית Glee).

לזרוק בשיחה: "אחד מהעומדים בראש רשת פוקס, גארי ניומן, הודה ש Scream Queens מורידה את הרייטינג הממוצע בערוץ, אבל מעלה את אחוזי הצפייה שלא בלייב, כלומר ב-VOD וסטרימינג".

עוד דבר: ובמקביל "מייק ומולי" בוטלה. לא הכי קשור אבל היינו צריכים לתקוע את זה איפשהו

ועכשיו- טריילרים

טיזר חדש לFuller house –



טריילר/תעמולה לבית הקלפים



טריילר חדש ל"אורפן בלאק"



הטריילר החדש של "ויניל"

יאיר פרי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
1מעולה!!! מחכה בקוצר רוח :) אדם (33) | 20/01/2016 17:28:32
רלוונטי
חץ ג'סיקה ג'ונס (עמוד סדרה)
חץ זגורי אימפריה (עמוד סדרה)
חץ בנות (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט