חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך - כל-כך הרבה "מארוול"

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
ערוץ "Freeform" מפתח סדרה על היפהפייה הנרדמת אחרי הקללה

ערוץ התוכן לכל המשפחה "Freeform" הודיע השבוע על פיתוח של סדרת דרמה על עלילותיה של הנסיכה אורורה לאחר התעוררותה משינה בת מאה שנים. הסדרה תבוסס על הספר "A wicked thing", ותראה את אורורה מתעוררת לעולם די גרוע: את ה"אהבה האמיתית" שהעירה אותה היא לא מכירה כמעט בכלל והמשפחה שלה מתה. בנוסף, הממלכה נלקחה ממנה. אז היא מתחילה להילחם כדי להשיג את הממלכה בחזרה.

כן, זו אומרת להיות סדרה על "היפהפייה הנרדמת" קיק-אסית. לי זה נשמע נהדר. זה נכון, מזמן כבר נמאס לי ולרוב צורות החיים על פני כדור הארץ מ"גרסאות חדשות ומודרניות של אגדות". אבל מצד שני- "היפהפייה הנרדמת" קיק-אסית. אורורה נלחמת באנשים. איך אפשר לא להתלהב מזה?

הסדרה תיכתב על ידי מפיק-תוכן-הילדים טום לינץ', ביחד עם אדם לאש וקורי אוצ'ידה, שעבדו ביחד בעבר על סדרות יותר בכיוון הפנטזיה והמד"ב, כמו "הליקס", "Heroes reborn", ולעומתם מותחן הפעולה הרציני יותר "Eye candy". אפשר לצפות לאווירה אפלה יחסית.

למארוול יש 9-10 סדרות בעבודה

"מארוול" הם ללא ספק אחת מחברות הבידור הפוריות כיום, ואולי הפעילה ביותר. ג'ף לוב, ראש מחלקת הטלוויזיה של מארוול, אמר השבוע ל-comicbook.com שהוא עובד עם מארוול על 9-10 סדרות שונות כרגע. בהתחלה, זה נשמע מטורף, אבל אם מסתכלים על 7 הסדרות והעונות שאנחנו כבר יודעים רשמית שבפיתוח זה לא כל-כך חדש: "ג'סיקה ג'ונס", "לוק קייג'" (שקיבלה השבוע תאריך בכורה- ה-30 לספטמבר), "סוכני ש.י.ל.ד", "דרדווויל", "איירון פיסט", "דיפנדרס" ו "Marvel's Most Wanted".

נשארו רק 3 כדי להגיע לעשר וספקולציות יש אין סוף: "קפטן מארוול", עונה נוספת ל"הסוכנת קרטר", "בלאק ווידו", "פאנישר" ו"ראנאוויז" הן רק חלק קטן מהדמויות שעלולות להגיע לטלוויזיה בקרוב על פי שמועות, לחשושים, והצעות אינטרנטיות.

אז אולי זה לא חדש כל כך, אבל זו בהחלט תזכורת חשובה לפוריות המטורפת והראויה להערצה של מארוול. לעבוד על 10 סדרות טלוויזיה, סדרות קומיקס רבות, וכמות בלתי משוערת של סרטים בו זמנית זה די מטורף בשביל חברת בידור אחד. נשאלת השאלה: האם זה יותר מדי? בקולנוע וטלוויזיה, חברה אחת שמובילה באופן קיצוני על כל השאר זה כמעט אף פעם לא טוב- נלקחים מהתחום דברים כמו תחרות וגיוון, שזה חבל. מארוול מתחילים להיות חלק גדול, ואולי יותר מדי, מהמדיה העולמית, וזה רע. אבל מצד שני, עם מארוול זה קצת שונה. העולם הטלוויזיוני-קולנועי שהם יוצרים כל-כך שונה ומגוון, שזה אולי פחות בעייתי. הגיוון עדיין קיים, כי בין "ג'סיקה ג'ונס" ל"הנוקמים" מפרידים עולמות שלמים.

[*]

(בתמונה: מייק קולטר שיגלם את לוק קייג' בסדרה החדשה של מארוול) טריילר ראשון לסיטקום החדש של "נטפליקס"

לנטפליקס יש סיטקום חדש בשם "The Ranch", והנה הטריילר החדש שלו:



אז, כן, זה נראה חביב והכל, אבל בואו נדבר לרגע על הלאף טראקים (צחוק מוקלט). באופן כללי, לאף טראקים מבוססים על רעיון ה"אנחנו בטוחים שהקהל שלנו טיפש, ואין לנו שום רצון לכתוב בדיחות באמת טובות, אז בואו פשוט נאמר לקהל מתי לצחוק", של רשתות טלוויזיה תעשייתיות. אבל כל זה חדשות ישנות.

ראינו כבר סיטקומים עם צחוק מוקלט. אבל טריילרים? מה, נטפליקס, חשבתם בכנות שמישהו יראה את זה ויצחק מהבדיחות, בלי להכיר את הדמויות קודם? אולי פשוט התעצלתם לערוך מחדש טריילר, ולקחתם קטעים קיימים עם צחוק עליהם מהסדרה? אתם נטפליקס! תתאפסו על עצמכם ופשוט תזרזו את העבודה על העונה השנייה של "Master of None" במקום זה.

העונה השלישית של "ריק ומורטי" ממשיכה להתקרב

בשבוע שעבר כתבתי פה שג'סטין רוילנד, אחד מיוצרי "ריק ומורטי", אמר שהעונה השלישית של "ריק ומורטי" תבוא מוקדם מהצפוי, עוד ב-2016.

השבוע הועלתה לעמוד הפייסבוק הרשמי של התכנית תמונה של עמוד הכותרת של מה שנראה כתסריט גמור של הפרק הראשון של העונה, תחת הכותרת "Hey guys, we're alive. We're just working". לפי התמונה, הפרק נכתב על ידי מייק מקמאהן, חבר בצוות הכותבים של הסדרה, שכתב או סייע בכתיבת רוב הפרקים בסדרה. בנוסף, מקמאהן עבד גם ב"סאות' פארק" וב"דירת המצוירים".

[*]

בנוסף לתמונה הזו, המצטרפת החדשה לצוות הכותבים ג'סיקה גאו העלתה לטוויטר גם היא תמונה של עמוד הכותרת של תסריט (כנראה גמור) לפרק השלישי של העונה, אותו היא כתבה. הצטרפותה של גאו לסדרה היא חדשות טובות, כי במהלך העונה השנייה, ביקורת לא-מועטה הופנתה כלפי צוות הכותבים של "ריק ומורטי" בשל היותו מורכב מגברים בלבד. רכבת ההייפ לעונה השלישית יוצאת מהתחנה, ורוב האינטרנט כבר מתחיל לעלות עליה. שתגיע כבר.
יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ החווה (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט