חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: שתי סדרות חדשות של יוצרי "פאודה" יעלו בנטפליקס

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה: יוצרי "פאודה" משתדרגים לסדרות אמריקאיות חדשות בנטפליקס, NBC רוצים להחיות כמה מהסדרות שלהם, HBO נפרצו ע"י האקרים שהדליפו תסריטים של "משחקי הכס" , פרסי איגוד המבקרים האמריקני ל"אטלנטה" ו"סיפורה של שפחה" וטריילר לדרמה החדשה של דיוויד סימון ("הסמויה")
NBC רוצים להחיות כמה מהסדרות שלהם

יו"ר הערוץ בוב גרינבלאט דיבר השבוע עם מגזין "דדליין" וסיפר כי הוא משוחח עם היוצרים של כמה מהסדרות של הערוץ בכוונה להחיות אותן: סדרות כמו "רוק 30", "המשרד", "ER" ו"הבית הלבן".

לגבי "המשרד", לפחות, גרינבלאט סקפטי יחסית. "אנחנו מדברים הרבה על המשרד, דיברתי עם גרג [דניאלס, יוצר הסדרה] ארבע פעמים בשנים האחרונות. זה תמיד 'יום אחד אבל לא עכשיו. בהחלט יש הזמנה פתוחה אבל אין לנו שום דבר שקורה כרגע. אם הוא רוצה לעשות את זה, אני אעשה את זה". בתחום הקומדיות הוא רמז ש"רוק 30", הקומדיה האבסורדית והמצוינת של הערוץ, היא מועמדת סבירה יותר להחייאה. גרינבלאט סיפר שהוא דיבר עם טינה פיי, יוצרת וכוכבת הסדרה, על הרעיון והיא השיבה ש"אולי כן".

גרינבלאט הודה שמלבד ל"מיאמי: מחלק מוסר", שרשמית וסופית כבר תקבל עונת החייאה, "אין שום דבר קונקרטי [...] שאנחנו מחזירים". ובכל זאת, יש שהתאכזבו מדבריו של גרינבלאט, ובצדק. זו נהייתה כבר מעין קלישאה להגיד שנמאס מריבוטים, רימייקים והחייאות של כל סדרה מוצלחת שהייתה, אבל זו קלישאה נכונה. "רוק 30" ו"המשרד" נגמרו שתיהן לפני ארבע שנים בלבד, כך שאין כאן אפילו אלמנט נוסטלגי, זו פשוט סוג של עצלנות. עדיף פשוט לתת לטינה פיי סדרה חדשה.

[*]

HBO נפרצו, ההאקרים הדליפו תסריטים של "משחקי הכס"

מתקפת סייבר על שרתי HBO הובילה להדלפתם של לא מעט חומרים: תסריטים וחומרים כתובים שעוד לא שודרו מהעונה החדשה של "משחקי הכס", לצד פרקים עתידיים של "בולרז" ושל סדרת האנתולוגיה החדשה "חדר 104". ההאקרים אף הבטיחו שעוד חומרים יגיעו בקרוב.

כתבים ועיתונאים ברחבי אמריקה קיבלו מייל מההאקרים שהכריז על הפריצה. "אתם בעלי מזל להיות הראשונים להיות עדים לכך שמורידים את ההדלפה", הכריזו ההאקרים. HBO בתגובה סירבה (בצדק רב בעיניי) להודיע לציבור ולעיתונאים אילו חומרים בדיוק נגנבו. כך גם למעשה ההאקרים, שמאיימים הרבה אבל לא ברור אם יש להם פרקים מלאים של "משחקי הכס". פרסי ה-TCA ל"אטלנטה", "סיפורה של שפחה" ועוד

פרסי אקדמיית המבקרים האמריקנית חולקו השבוע, ואילו נמצאים גבוה ברשימה של טקסי הפרסים שנחשבים ליוקרתיים ביותר, ומהווים חלק ניכר מהמרוץ לאמי. בין השאר, זכו השחקנית הראשית קרי קון על "פארגו" ו"הנותרים", השחקן הראשי דונלד גלובר על "אטלנטה", "ספיצ'לס" על סדרה לצעירים וילדים ובמפתיע "החיים עצמם" על הסדרה החדשה הטובה ביותר. בקטגוריית הסדרה החדשותית/אינפורמטיבית "או־ג'יי: מייד אין אמריקה" ובקטגוריית הריאליטי "ליאה רמיני: סיינטולוגיה והתוצאות". הבחירה ב"החיים עצמם" גם היא תמוהה למדי בשבילי, כי זו פשוט סדרה גרועה מאוד בעיניי, אבל היא הייתה כל-כך אהובה השנה שאני מבין למה רצו לתת לה פרס כלשהו, וזה נראה כמו אחד מתאים יחסית.

ונחזור למה שחשוב: "שקרים קטנים-גדולים" המדהימה שגרפה את קטגוריית המיני-סדרה, "אטלנטה" בקטגוריית הקומדיה ו"סיפורה של שפחה" בקטגוריית הדרמה ובסדרת השנה. וודאי שמתם לב לריבוי הקטגוריות הדומות מאוד, וזה בהחלט משונה. ההבדלים בין "סדרה חדשה" לסדרה כללית לבין קומדיה ודרמה הם מבלבלים. זה לא משנה מאוד, אבל פשוט משונה.



טריילר לדרמה החדשה של דיוויד סימון

דיוויד סימון ( יוצר "הסמויה") חוזר ל-HBO עם דרמה חדשה בשם "The Deuce" על תעשיית הפורנו בשנות ה-80 וה-70 המאוחרות כשהיא שגשגה כלכלית - בכיכובם של ג'יימס פרנקו ומגי ג'ילנהול. עם נושא עדין כמו פורנוגרפיה, אני מאוד מקווה שהסדרה תתייחס אליו כראוי ותבקר אותו בתבונה, וזה עלול להיות מבחן מעניין ל-HBO כרשת, שגם ככה הלכו על החבל הדק ביחס הפרובלמטי שלהם לזנות ואונס. בכל מקרה, אני מצפה ל"דה דוס" ומאמין ומקווה שהוא יהווה דיון טלוויזיוני הולם לבעיות בתעשיית הפורנו.

נטפליקס תביא סדרות חדשות מהיוצרים של "פאודה"

נטפליקס הזמינה סדרה מיוצרי "פאודה", ליאור רז ואבי יששכרוף, ששמה טרם נקבע ושבה יככב רז. הסדרה, ששמה טרם נקבע, קיבלה את השראתה מאירועים אמיתיים והיא עוקבת אחר פעילות בינלאומית בסיכון גבוה של ה-CIA והמוסד, אשר מנסים לאתר ולחסל את אחד הטרוריסטים המבוקשים ביותר בעולם. היוצרים יששכרוף ורז ישמשו כמפיקים בפועל.

סדרה נוספת של הצוות עטור הפרסים בשם "Hit and Run", נמצאת אף היא בפיתוח. סדרה המתח והריגול הזו תעקוב אחר חייו של גבר הנשוי באושר מתהפכים כשאשתו נהרגת בתאונת פגע וברח מסתורית. "אנו נרגשים מאוד להתחיל את הפרויקטים הללו עם נטפליקס. זהו כבוד רב עבורנו להמשיך את מערכת היחסים שיצרנו איתם, ואנו נפעמים מכך שהסיפורים שאנו יוצרים ישותפו בכל רחבי העולם", אמרו היוצרים רז ויששכרוף.

"ליאור ואבי הם מספרי סיפורים מצוינים ואנחנו גאים להרחיב את מערכת היחסים שלנו עמם", אמרה סינדי הולנד, סגנית נשיא תוכן מקורי בנטפליקס. "אנחנו נמשכים אל החזון הגלובלי שיש בפרויקטים שלהם, כשכל אחד מהם מלא בדרמה, מתח ורלוונטיות לעידן המודרני שבו אנו חיים". במהלך 2018, תוקרן העונה השנייה של "פאודה" בפרמיירה בנטפליקס בכל רחבי העולם, להוציא ישראל וצרפת.

[*]
יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ סיפורה של שפחה (עמוד סדרה)
חץ המשרד (עמוד סדרה)
חץ רוק 30 (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט