בעלת החלומות: ביקורת ארבעת פרקי הפתיחה

Baalat HaChalomot Series Review

תמונת כתבליטן לשינר על "בעלת החלומות: ביקורת ארבעת פרקי הפתיחה":
"ממלאת את המסך בכוכבים כדי להסתיר את המחסור בתוכן ממשי"
פוסטר Baalat HaChalomot
משחק אודיה רש  דניאל ליטמן  אמרי ביטון  אליאנה תדהר  צופית גרנט  יעל בר זוהר  יורם טולדנו  חמן סביון  
טלנובלה
ביקורת סדרה לבעלת החלומות: ביקורת ארבעת פרקי הפתיחה מאת ליטן לשינר | כתבת קולנוע, טלוויזיה ורכילות
ציון המבקר
"לא מעניינת"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
מדד פופולריות
4.8/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
השבוע עלתה בהוט הטלנובלה הישראלית החדשה ומלאת הכוכבים "בעלת החלומות" שאמורה לכבוש את כולנו, לכאורה. פעם כשלאנשים עוד לא היה טיקטוק, הקשב שלנו היה גבוה יותר ויעל בר זוהר הייתה השם הכי חם במדינת ישראל, כולם נדבקו במחלת הטלנובלות, אלו היו סדרות כמו "אהבה מעבר לפינה", "האלופה", "לגעת באושר" ואפילו "השיר שלנו" שלא השאירו אף אחד חסין וגרמו לכולם להתמכר לדרמה המוגזמת. רק כמה חבל שאנחנו כבר לא בתחילת שנות ה-2000, למרות שגם אז לא בטוח ש"בעלת החלומות" הייתה מצליחה. זו לא הפעם הראשונה שהוט מגייסים רשימה ארוכה מאוד של כוכבים שלא קשורים אחד לשני בשביל לקבל שמות מפוצצים בסדרה חסרת תוכן, כדי לפצות על החוסרים בתסריט. הם עשו את זה ב"פול מון" שהייתה בינונית ביותר ועכשיו הם חוזרים על אותה הטעות עם "בעלת החלומות". נור (אודיה רש, "המעניק"), פוגשת ביהודה שבא ממשפחה עשירה (דניאל ליטמן, "החממה") ועוזרת לו לפענח את חלומו. לאחר שהוא רואה את יכולותיה, הוא מאמין כי היא היחידה שתעזור לפענח את הטרגדיה המשפחתית, להיפטר מהסיוטים שלו ולעזור לאביו. מהר מאוד נראה כי הולך להתפתח רומן בין השניים, למרות העובדה שלנור יש בן זוג (אימרי ביטון, "בני אור") ואבא מאמץ שהוא בכלל אחיו של אביו החורג של יהודה.
אמו ואחותו (צופית גרנט ואליאנה תדהר) של יהודה לא עפות על הרעיון שכן הן לא מוכנות לסכן את ירושת הענק שעומדת על הפרק - חברת מלונות היוקרה של מאיר האב (יורם טולדנו, "הנערים"). העיסוק בחלומות מציף מחדש מלחמת אחים שקרעה את המשפחה לפני שנים ומאיימת לפרק את האימפריה המשפחתית שוב, והפעם לתמיד. המזימות והתככים מאיימים על חיי הזוג ומאלצים אותם לבחור בין המשפחות שמהן הם מגיעים לבין האהבה. מי נגד מי? תאמינו לי שזה לא מספיק מעניין כדי להשקיע בכך מאמץ וגם אחרי ארבעה פרקים נדמה שהסדרה לא מעוניינת להתקדם יותר מדי או לפחות לספק לצופים דיאלוג שלא יזלזל באינטליגנציה שלהם. אפשר לספור על יד אחת את הבודדים שעשו עבודה טובה, דניאל ליטמן שלוקח את התסריט הרדוד ועדיין מצליח לשכנע במובן מסוים. אודיה רש, הכוכבת הישראלית שגדלה מעבר לים, שלמרות ששולטת לחלוטין בעברית, נראה שהיא לא מרגישה מספיק נינוחה איתה. היא עדיין מספיק חיננית ויודעת לשחק כדי לכבוש את הקהל הישראלי, רק כמה חבל שאת התפקיד הגדול הראשון שלה בארץ הקודש בחרה לעשות ב"בעלת החלומות".
אבל כשהתחושה היא שיותר מחצי מהשחקנים מקריאים מדף, התוצאה היא חובבנית וזולה. הניסיון לשחזר את ההצלחה של פעם ולגרום לקהל הישראלי שמבלה את ימיו בהתמכרות לטלנובלות טורקיות לנטוש את ג'אן וסאנם מ"חלומות בהקיץ" (מטלנובלה טורקית הרבה יותר טובה) לטובת אליאנה תדהר ודניאל ליטמן- כושל. בסופו של דבר אנו מקבלים טלנובלה לא מעניינת שממלאת את המסך בכוכבים כדי להסתיר את המחסור בתוכן ממשי.
בעלת החלומות - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
חץ בעלת החלומות (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות טלנובלה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט