ביקורות / תגובות / המלצות לסרט ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ממוצע הדירוגים: 7.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 43
ד
מליפיסנט
8/10
מסכימים?
2  0
דוד • ילד.הפורסם ב 24.7.2015

במשפט קצר - "סרט יפה לכל הגילאים!". וזהו...

ילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
ר
מליפיסנט
1/10
מסכימים?
2  6
רוסלנה • בוגר.תפורסם ב 4.2.2015

מעולם, ואני אדגיש, מעולם לא נתתי ציון 1 לסרט. תמיד חשבתי שגם לסרט הגרוע ביותר, יש את רגע השיא שלו, אבל לא בסרט הזה. הסרט מעובד גרפית ברמה נמוכה יחסית ליכולת הטכנולוגית בעולם הקולנוע, אנג''לינה ג''ולי ממש לא מתאימה לתפקיד הזה, אבל מה שהכי הטריד אותי לגבי הסרט הזה הוא העובדה שהוא חסר כל מוסר השכל. הסרט מיועד לילדים, וכמצופה מסרט ילדים, עליו להעביר מסר, מוסר השכל כלשהו לגבי החיים החברתיים שלהם, החיים שלהם, הסביבה הקרובה שלהם וכדומה. אבל מה בדיוק הסרט הזה מעביר? שרע הוא טוב וטוב הוא רע ? או שאולי צריך לנקום במי שפגע בך ולזרוק אותו מהגג? איזה מן "הפי אנדינג" זה ?

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה במחשב
מומלץ מגיל 6 עד 11
יתכן ספוילר!
ד
מליפיסנט
7/10
מסכימים?
2  1
דב ישראלי • בוגר.תפורסם ב 13.12.2014

Maleficent הסיפור שלא סופר אודות המכשפה המוכרת מהסרט היפהפייה הנרדמת...אפקטים טובים ובכלל ויזואלית סרט מושקע, משחק טוב של אנג'לינה ג'ולי ההורסת, גרסה שונה ומיוחדת לסיפור המוכר, סה"כ כיפי לצפייה.

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
פ
מליפיסנט
10/10
מסכימים?
9  1
פאולי • ילד.הפורסם ב 26.11.2014

שלום לכם אני היתי במליפיסנט ואני רוצה להמליץ לכם לבוא לשם זה ניראה מפחיד בתמונה אבל בסרט זה ממש לא מפחיד ואני היתי במליפיסנט אפילו 2 פעמיים וזה כיף מאוד אני מצפה שתבוא ביי תהנו

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 7 עד 12
יתכן ספוילר!
ש
מליפיסנט
2/10
מסכימים?
1  6
ש • בוגר.תפורסם ב 19.10.2014

סרט ארוך ומייאש. ראינו בבית ולא בקולנוע אז אולי חלק מהאפקטים נעלמו בגודל הטלויזיה, אבל הסרט היה ארוך, מתיש ומעייף. לא התרומם הרבה מעבר לאגדה המוכרת והיה מלא חלקים חסרים ואפקטים לשם האפקטים.

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 12
נ
מליפיסנט
7/10
מסכימים?
4  1
נתלי • נער.הפורסם ב 15.10.2014

הסרט בנוי לתלת מימד אני ממליצה על תלת מימד כי באמת הנופים מדהימים והזווית צילום כאילו מתוכננת לזה רוב הזמן הייתי פעורת פה מהנופים. אנג''לינה שחקנית מדהימה ומחזיקה את הסרט ונוטעת בו עניין היה נחמד לראות את העיבוד החדש הזה.. אני וחברותי חובבות דיסני אז הלכנו לסרט הזה וכולנו יצאנו מרוצות אני ממליצה לכל מי שאוהב את הסגנון הזה. ראינו ילדים ממש קטנים בקהל ואחרי צפיית הסרט לא הייתי ממליצה ליילדים לראות אותו הוא יותר םונה לקהל הבוגר ילד ישתעמם מסרט כזה

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
ס
מליפיסנט
9/10
מסכימים?
4  1
סיגלית • בוגר.תפורסם ב 10.10.2014

חייבת לציין שאני בדרך כלל לא מתחברת לסרטים מהסוג הזה. אבל הסרט פשוט הדביק אותי למסך והיה מעניין להפליא בתחילת הסרט חשבתי שהעלילה צפויה אבל טעיתי וכן סרט בלתי צפוי ויפיפה . ממליצה בחום

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
ק
מליפיסנט
7/10
מסכימים?
4  0
קאובוי • בוגר.תפורסם ב 30.8.2014

אפקטים מצוינים ,עיבוד מעניין, סה"כ סרט מושקע. סיפור אגדה עם כל המשתמע מכך. אני לא ממליץ לילדים קטנים כי הוא פשוט פחות מתאים.

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 12
נ
מליפיסנט
9/10
מסכימים?
5  1
נתן סמוך • בוגר.תפורסם ב 22.8.2014

האמת כשלקחתי את ביתי לסרט חשבתי שזה עוד סרט מצועצע לילדים בלבד,אך אני שמח לאמר שדי נהניתי בעצמי מהסרט.המשחק ,האפקטים והסיפור עצמו די סחפו אותי לתוכו.מומלץ בחום

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10
ב
מליפיסנט
7/10
מסכימים?
5  0
בתאל • בוגר.תפורסם ב 14.8.2014

בהתחלה כשקראתי וראיתי את הטריילר של הסרט היה נשמע לי ילדותי, אך הסרט יפהפה ומרגש, מראה בזכות סיפור שלגייה מהי אהבה של אמה לביתה. מרגש וגורם להזיל דמעה פה ושם

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
י
מליפיסנט
7/10
מסכימים?
4  0
יובל ט. • בוגר.תפורסם ב 9.8.2014

כיון שהסרט כבר כמעט לא מוקרן בבתי הקולנוע כיום,אז נשאר לכם לראותו רק במחשב או בסלולארי או ב-DVD או ב-VOD... לכן אתמצת בקיצור ולענין: הסרט נחמד אך לא יותר מזה, הסרט מתאים יותר לילדים למרות שגם מבוגרים יכולים לראותו(עובדה)... והשימוש בטכניקת התלת מימד כאן היא לטוב(ביצועים) ולרע(צבעים ותיאורה חלשים).

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מליפיסנט
9/10
מסכימים?
5  2
בוגר.תפורסם ב 4.8.2014

נהניתי מ-מ-ש מהסרט. זה ככה בקיצורו של קיצור.

ילדים • סרט ותיק (2014)
א
מליפיסנט
5/10
מסכימים?
6  2
איתי • בוגר.תפורסם ב 14.7.2014

גרסה מעניינת, מעט שונה מהרגיל מבית היוצר של וולט דיסני. העלילה לא "מדהימה" ועלול להפחיד ילדים קטנים. משולבים אפקטים ויזואליים נחמדים (כבר בגרסה הדו-מימדית). מתאים לגילאי 30-12

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
י
מליפיסנט
7/10
מסכימים?
5  3
יעל • בוגר.תפורסם ב 12.7.2014

סרט נחמד, מהז''אנר של בואו נתקן את סרטי דיסני הישנים כי הם ממש לא פוליטיקלי קורקט. שווה צפיה.

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
א
מליפיסנט
10/10
מסכימים?
14  7
אורית • בוגר.תפורסם ב 7.7.2014

הייתי היום אם ביתי בת ה 11 , סרט נפלא!! אפקטים יפים, עלילה יפה, ומוסר השכל יפה. מומלץ בחום!!

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 9
א
מליפיסנט
7/10
מסכימים?
4  4
אלינור • נער.הפורסם ב 6.7.2014

סרט יפה, לא התלהבתי יותר מדי אבל הוא נחמד, אני לא חושבת שהוא מתאים לילדים קטנים.

ילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
א
מליפיסנט
7/10
מסכימים?
8  3
אייל • בוגר.תפורסם ב 28.6.2014

סרט בעל אג''נדה פמיניסטית, מרהיב ביופיו, אנג''לינה מדהימה כתמיד, עלילה סבירה, אבל לטעמי היה מעייף מעודף אפקטים, עלילה בעלת חורים ורוב הדמיות שטוחות המשרתות את אנג''לינה. בנוסף, היה חסר הטון הגברי בסרט. אני בעד סרטים שבהם נשים דומיננטיות לצד גברים דומיננטיים לא פחות! שוויון לא צריך לבוא על חשבון המין השני.

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 13
פ
מליפיסנט
7/10
מסכימים?
5  5
פאוור • בוגר.תפורסם ב 28.6.2014

אז הלכתי, היתה עלילה נחמדה, אפקטים בסדר+. וזהו. סוף משעמם וקיצ''י מדי.

ילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
א
מליפיסנט
10/10
מסכימים?
13  0
אלי.ש • נער.הפורסם ב 27.6.2014

סרט מהמם ! אחד הסרטי הפנטזיה הטובים ביותר. העלילה , המשחק הכל מצויין ! אפקטים יפים !. לדעתי מליפיסנט יותר טוב מהסרט היפיפיה הנרדמת ( 1959) . הסיפור מאוד מעניין ! טוב מאוד שעשו גרסא אחרת לסיפור !

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
M
מליפיסנט
8/10
מסכימים?
6  0
MR.LM • נער.הפורסם ב 27.6.2014

סרט יפה. אפקטים יפים ומראים את כול הסיפור בעיקרון. חלקים שלא אהבתי הם סצנות שכבר חזרו מלא פעמים בסרטים אחרים ולדעתי ניתן היה לעשות אותם אחרת ויותר יפה. הסרט יפה והוא לילדים, אין דם ואין קללות. הלכתי לראות ב3D ואני לא ראיתי שום חוויה שמשפרת את זה אז אני חושב שמומלץ לוותר על 3D. לסיכום סרט יפה ומרגש, יותר מתאים לילדים או לבנות. כן ראיתי מבוגרים אבל בכול זאת סרט לילדים שאפשר להנות

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ק
מליפיסנט
7/10
מסכימים?
6  1
קרן • בוגר.תפורסם ב 27.6.2014

סרט נחמד ומושקע. יותר סרט לחופש הגדול.

ילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
D
מליפיסנט
8/10
מסכימים?
5  2
DiDi.gr • בוגר.תפורסם ב 25.6.2014

סרט פשוט מקסים, מהנה אך מרגיש מאוד קצר. חבל שקצת חסרה הבנייה של המתח לקראת הנקודה החשובה של הסרט... (אתם תבינו לא אעשה לכם ספוילר). הסרט מביא עמו מסר מאוד יפה, למרות שקצת מרגיש צפוי אבל עדיין לא מוריד מהאיכות של הסרט גם מבחינת האנימציה והאפקטים היפים, גם הקצב של הסרט טוב, זורם, לא משעמם ומשאיר טעם של עוד... וכמובן אי אפשר שלא לציין את אנג''לינה ג''ולי המדהימה! משחק מצוין!, המכשפה היחידה אולי שבא לאהוב.

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ד
מליפיסנט
10/10
מסכימים?
7  4
דיאנה • בוגר.תפורסם ב 24.6.2014

לכל מי שלא טרח להבין את הסרט... הסרט עשוי בצורה יוצאת מן הכלל. מעניין, מרגש ומחזיק בתובנות משמעותיות לחיי הילדים. האחת היא- אהבת אמת של אמא והשניה- לפקוח עיניים ולא לתת לאף אחד לקחת לך את הדבר הכי חשוב בחייך גם במחיר של אהבה. סרט נהדר!

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 4
s
מליפיסנט
6/10
מסכימים?
2  9
shaye • בוגר.תפורסם ב 23.6.2014

רק באמצע הסרט התחלתי להרגיש שהעלילה מוכרת לי מאיזה סיפור אגדה.. מתקלתי בהרבה קטעים שאני פשוט מפהק.. משעמום ואחכ גם עייפות.. סרט ארוך מידי לטעמי עם הרבה קטעים נמרחים. לדעתי קצת ילדותי למרות שהיו הרבה מבוגרים באולם ללא ילדים... לא התלהבתי..

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10
ר
מליפיסנט
7/10
מסכימים?
4  1
רמי • בוגר.תפורסם ב 22.6.2014

סרט מדהים מבחינת הדימיון ואמנות האנימציה התלת ממדית המתרחשת בו, אלא שהרגשתי כאילו מישהו לקח עוגת קרם צרפתית ודחס בה סחוג. לדעתי הסרט לא מיועד לילדים כלל ועיקר. זהו סרט מריר שאוכף על הסיפור המופלא של דיסני איזהשהןא מין כשלון מושרש ואישי בתחום הזוגיות ומשווק את זה דרך סרט מדהים ביופיו הפנטסטי. הסרט הוא תרמית מין סןג של ווירוס שמרעיל את הנשמה דרך מרחב דימיון מרהיב. בסרט האשה היא הכול יכולה הגברים הם אהבלות ( כמו הנסיך הקסום) או במקרה הטוב משרתים לא קומפטנטיים או רשעים מכורים לחמדנות וכבוד. חבל שבעולם בו הזוגיות מתפרקת גם כך, מכניסים תת מסרים שכאלה דרך סרט ככ יפה ועוד מייעדים זאת לילדים.

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ק
מליפיסנט
8/10
מסכימים?
7  0
קרי • ילד.הפורסם ב 21.6.2014

יפה סרט מעולה עם אפקטים !!!!!!!

ילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 11 עד 17
ט
מליפיסנט
8/10
מסכימים?
3  0
טלי • בוגר.תפורסם ב 21.6.2014

סרט חמוד, אפקטים יפים, מעביר שעתיים בכיף.

ילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ב
מליפיסנט
10/10
מסכימים?
5  0
בומבו • ילד.הפורסם ב 19.6.2014

רק דיסני יכולים לקחת אגדה של מעל 100 שנים ולשכתב אותה, רק אנג''לינה ג''ולי יכולה להציג משחק כל כך משכנע. האפקטים היו מדהימים והשתלבו באופן נהדר בצורת המשחק של אנג''לינה ג''ולי (מליפיסנט), סרט מדהים! דיסני לקחו את ה"אגדה האולטיבמטיבית" ועשו ממנה סרט מדהים יותר מהמקור. יישר כוח דיסני, רוצו לקולנוע!

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 8
נ
מליפיסנט
8/10
מסכימים?
3  3
נטלי • בוגר.תפורסם ב 14.6.2014

סרט לא רע בכלל. האפקטים מגניבים, אני בכללי חובבת פנטזיות שקשורות לאגדות, ובאמת שהסרט מתאים לכל קבוצות הגילאים. מומלץ!

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
T
מליפיסנט
8/10
מסכימים?
2  3
TheGreatDaniel • בוגר.תפורסם ב 13.6.2014

סרט קסום אך עם זאת לא מושלם!! המון מקוריות יש ברעיון של הסרט הזה אך לעיתים נדמה שהמקוריות הזאת הולכת לאיבוד לפעמים. ועכשיו נחתוך את הבולשיט ונאמר שזה סרט עם המון קסם, צילום מרשים וכך גם האפקטים, פסקול עצמתי והכי מהכול אנג''לינה ג''ולי. גם אם היא לא השחקנית הכי מבריקה בעולם, היא עדיין מהפנטת אותך למסך יותר מכל שחקנית אחרת בעולם הזה עם היופי המיוחד והכה עצמתי. בגדול נהניתי

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 9
ביקורות נוספות


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Passenger
5הנוסע
ציון גולשים
8.4/10
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב How to Make a Killingעשיר רצח One night onlyלגמור את הלילה Cuz Youre Uglyכי את מכוערת
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!