סרט סביר מאוד !!! השחקנים טובים, הצילום מעולה, הפס-קול נהדר סצנות האקשן מהפנטות אבל הדיאלוגים משעממים והתסריט והעלילה לא-מקוריים, די צפויים ובנאליים. בקיצור, בצפייה לא חובה !!!
במילים אחרות אפשר לקרוא לסרט: "סופרמן נגד העולם". העלילה בסדר, אבל הסצנות של המכות הכי חד צדדים שראיתי אי פעם.
אני לרוב לא מסכים עם ביקורותיו של נתן ליכטר ... אבל מדובר בסרט פאן , לא מדובר ביצירת מופת אבל אם בא לכם לכבות את המוח ולהנות זה הסרט בשבילכם
סרט פשוט טוב! למעלה משעתיים מרותקים למסך, עם הרבה אקשן, עלילה, מתח, דמויות מצחיקות ומשחק מעולההה של וין דיזל. המסר של הסרט חשוב.
דנזל במיטבו. כל הסרט בנוי על דנזל וושינגטון, על המימיקה ויכולת המשחק המופלאה שלו. חסר קצת מעבר, עוד דמויות עוד התפתחויות. אבל קשה להישאר אדישים לעוד משחק מופלא שלו. מהשחקנים הבודדים שמסוגלים לגרום לסרט סתמי להיות מהנה.
סרט אקשן טוב? נגיד. דנזל וושינגטון? מעולה כמו תמיד, אבל האמת, אני לא מבינה למה הוא היה צריך את הסרט הזה. לגלות בסוף הסרט ש/הוא בכלל מבוסס על הסידרה the Equalizer משנות ה-80'', בכיכובושל אדוארד וודוורד? נו, טוב...
אני חייבת לציין שאני קצת מופתעת מכל הביקורות המהללות כאן. אנחנו זוג שאוהב סרטי אקשן ומתח ואוהבים את דנזל וושינגטון אבל הסרט הזה פשוט מאכזב. צפוי, לא מותח במיוחד ואפשר אפילו להגיד דיי משעמם.
The Equalizer לוחם קומנדו לשעבר שמנסה לחיות חיים שקטים לוקח לעצמו כדי להציל ילדה צעירה, הוא מוצא את עצמו נלחם בגנגסטרים רוסיים אלימים...דנזל וושינגטון משחק טוב, עלילת הסרט דיי מוגזמת אבל הוא עובר בכיף והאקשן משובח.
עוד סרט פעולה מצוין של דנזל אין לי מה להוסיף פשוט נהנתי מכל רגע סרט מותח שמשאיר אותכם מרותקים לכיסא ממליץ בחום
ואווו סרט פעולה מעולה אבל יש בו קצת בטעים אלימים אבל בסך הכל נהנתי ממנו משחק מצויין של דנזל וושינגטון ושל קלואי גרייס מורץ היפה
סרט שלא מקיים את ההבטחה. בסרטי אקשן עם עלילה שבאה רק כדי להצדיק את האלימות, והיא גם ככה מטופשת ומלאה חורים, עדיף שתהיה אלימות. במקום זה, הסרט נמתח כמו מסטיק עד שיש קצת אקשן, וסה"כ יש יותר דיבורים וקיצ'' מאשר אקשן בועט. סרט די משעמם
סרט פעולה עוצמתי. דנזל וושינגטון שהתאהבתי בו ב"נקמה בוערת" עדיין בשיא כוחו. מומלץ ביותר לחובבי הז''אנר!
סרט טוב ומשחק טוב של דנזל ושינגטון. ההתחלה קצת משעממת והסרט קצת ארוך אבל שורה תחתונה מספק את הסחורה.
חוץ מרבע שעה הראשונה, מותח מאוד לאורך רוב הסרט. הרבה אלימות
סרט פעולה מצויין.דנזל וושגנטון משחק טוב
סרט פעולה טוב מאוד דנזל וושינגטון משחק מצויין
סרט אקשן מגניב וזורם!! בהתחלה קצת קשה להתחבר אך ככל שהסרט מתקדם נכנסים לעלילה ונהנים מכל רגע!! מומלץ!!
מי שאהב את דנזל וושינגטון-שווה לראות את הסרט בשבילו. העלילה לא מציאותית בעליל (סטייל וושינגטון כל יכול,סופרמן ..) ואלימה מאד (!) אבל מושכת ומצליחה לרתק כל הסרט בכל זאת. למי שאוהב אקשן,מכות,ואת דנזל וושינגטון-יהנה מאד.
משחק טוב של דלזל.הפסקנו לספור את כמות ההרוגים כשעבר את העשר.סהכ סרט פעולה טוב ומעביר את הזמן
שוב אחד מסרטי נקמה שהוליווד מייצרת באופן סיטונאי עם עלילה מופרכת סרט לערב משעמם בבית כשאין משהו אחר טוב יותר בטלויזיה
אחד הסרטים היותר טובים של דנזל וושינגטון זוויות הצילום בסרט פשוט מרתקות.
עשוי טוב יחסית לסרט עם עלילה קלישאתית על סוכן חשאי לשעבר שמחליט להכריז מלחמה ולהפיל לבדו ארגון מאפיה שלם. לא ברמה של "יום אימונים מסוכן" שבוים ע"י אותו במאי ודנזל משחק בו גם כן.
מאוד מאכזב יחסית לסרט של דנזל. יש קטעים מאוד אלימים ולא נעימים לצפייה. סרט מותח לפרקים אבל לא מתוחכם יותר מדי, עלילה קצת מפוזרת. ממש לא חובה לקולנוע.
סרט מעולה. דזנל וושינגטון עדיין שחקן ענק! שווה לראות בקולנוע.
כשהייתי בתאילנד השנה , עשיתי מסע אופניים אתגרי בקבוצה , המסלול הוגדר כקל , אבל לאחר 5 שעות של דיווש וירידות תלולות הסתיים המסלול ואני מתנשף , מזיע וסחוט ציינתי לשאר הקבוצה , שיחסית למסלול קל הוא היה דיי מתיש , זוג אוסטרלי שאל אותי אם שירתתי בצבא הישראלי , עניתי שכן והם התפלאו איך זה שחייל לשעבר בצבא ה"על" הישראלי שאמור להיות מינימום רמבו מותש מרכיבת אופניים פשוטה. כנראה שבעולם חושבים שכל חייל ישראלי הוא סופרמן וכל סוכן ממשלתי לשעבר (דנזל וושינגטון) הוא ג''יימס בונד שמסוגל לחסל ארגוני פשיעה בעצמו עם מינימום פציעות. הדבר היחיד שידעתי על הסרט זה שהוא סרט אקשן. ההתחלה המעט דרמתית ואיטית השכיחה ממני שהסרט עצמו הולך להיות מלא פיצוצים ויריות ככה שהיו קטעים רבים שצברו מתח רב לפני שהאקשן התחיל (במיוחד הסצינה הראשונה שבא מתחיל האקשן ) והסרט מעלה את המחשבה "למה אין יותר גיבורים כאלה בעולם שנלחמים נגד אותם פושעים ומושחתים"
את הסרט ראיתי בזכות הכרטיסים בהם זכיתי מהאתר!! אז תודה רבה קודם כל :) סרט אקשן עשוי היטב בכיכובו של אחד השחקנים האהובים עליי. אמנם אין פה הפתעות מיוחדות ולא מדובר בעלילה מבריקה, אבל כסרט פעולה שנועד לספק בידור, הוא עונה על הציפיות.
יופי של סרט אקשן.
אחד המשחקים הטובים ביותר שראיתי מדנזל וושינגטון אם כי העלילה מופרכת במעט. סוג של רמבו מודרני אם כי עשוי היטב. איכות הסאונד תורמת ביותר לתחושת האקשן בסרט. מומלץ בחום רב !!!
אחד סרטי האקשן הטובים ביותר שראיתי!! הרעיון מצוין, המשחק מצוין והעלילה מעניינת!! כל מי שאוהב אקשן זה הסרט בשבילו!
משחק מצוין של דנזל, סרט מהנה ומשאיר אותך קצת בערפל עד הסוף...