ביקורות / תגובות / המלצות לסרט ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ממוצע הדירוגים: 7.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 35
ל
המעניק
9/10
מסכימים?
0  0
ליאור • נער.הפורסם ב 6.9.2015

מומלץ מאוד!!!! סרט מעורר מחשבה ומרגש. גורם לך לחשוב ולהעריך את הצבעים והרגשות בעולם, עמוק ובועט. לפני הצפייה קראתי את הביקורות, חלקן היו שליליות אבל החלטתי לצפות בו בכל זאת. וממש לא הבנתי את הביקורת השלילית המופרכת, הסרט ממש לא מתאים רק לגיל נוער ולא הזכיר לי את ״משחקי הרעב״ הוא עמוק ומכניס המון מחשבות

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
L
המעניק
6/10
מסכימים?
1  0
LI • בוגר.תפורסם ב 28.12.2014

מבחינתי סרט מאכזב שלא עומד בציפיות של הטריילר... הרעיון המקורי של הסרט הוא טוב ויכלו להפוך את הסרט לטוב הרבה יותר, אך בסיכומו של עניין הסרט די חלש, ללא הפתעות וללא משחק יוצא דופן של מי מהשחקנים.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
נ
המעניק
8/10
מסכימים?
1  0
נתלי • נער.הפורסם ב 15.10.2014

סרט מדהים, תמציתי אבל מלא בקושי רואים סרטים כאלה בשוק... הייתי מגדירה את הסרט כדרמה מובהק לכן המלצתי לגיל 16 זה יותר לקהל המהרהרים... אחרת לא נראה לי שתמצאו בזה עניין. תכלס רוב הסרט נשען בכלל על הפלאשבקים ופחות על השחקנים וזה מה שעשה את הסרט מדהים לכן הכבוד צריך להיות מכוון אל העורך

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
א
המעניק
5/10
מסכימים?
0  0
איתי • בוגר.תפורסם ב 14.10.2014

מציאות החיים העולמית אינה אידיליה, אבל כנראה שהפתרון המוצע בסרט (ובספר) אינו הפתרון. גם הופעתה הקצרה של מריל סטריפ בתפקיד קטן לא מצילה את הסרט.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
ר
המעניק
4/10
מסכימים?
0  0
רוסלנה • בוגר.תפורסם ב 5.10.2014

סרט לא מושקע, מאכזב, לא עומד בציפיות בכלל. הטריילר אולי מעורר סקרנות אבל הסרט עצמו- פשוט מאכזב. הרעיון מצוין- העלילה כל כך צרה. מבחינתי, מפיקי הסרט לקחו רעיון מדהים (שכבר נעשו עליו 2 סרטים בעבר, עם אותו קונספט בדיוק) והרסו אותו בעלילה רדודה ושחקנים בינוניים. כל הסרט היה לי רושם של דלות תקציב וחסכון בתחכום. למזלי, צפיתי בבית.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה במחשב
ס
המעניק
8/10
מסכימים?
0  0
סיניה • בוגר.תפורסם ב 27.9.2014

לאחר צפיה בכל כך הרבה סרטי מד"ב טוב לראות משהו שמאתגר את המחשבה. מה באמת טוב ונכון? בנוגע לסרט עצמו, נהנתי ממריל סטרים ומג''ף בריג''ס- כמו תמיד. מטובי השחקנים שכל סרט איתם הוא גם הנאה מושלמת. אבל הציון שאני נותנת מעבר לסרט עצמו הוא גם לעניין שעורר בי הסרט ולהערצה לכותבת הספר על הרעיון המקורי. מבחינתי- סרט חובה לבני נוער ומעלה.... מה שבטוח, עכשיו יש לי מוטיבציה לקרוא את הספר (שעל פי הבן שלי הוא מעולה)

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 13
י
המעניק
7/10
מסכימים?
0  0
יוחאי • ילד.הפורסם ב 24.9.2014

סרט סבבה לא הייתי רואה בקולנוע אבל שווה לראות במחשב

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה במחשב
מומלץ מגיל 7 עד 13
יתכן ספוילר!
ע
המעניק
10/10
מסכימים?
0  0
עמי וטורי • בוגר.תפורסם ב 19.9.2014

מדהים ומרתק, אחד הסרטים הטובים והמיוחדים שראיתי . מעניין מתחילת הסרט עד סופו. הרעיון, הביצוע, המתח - הכל מעורבב בצורה אינטליגנטית ומעניינת. פשוט מקסים. מחכה לראות שוב וליהנות יותר.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15
ט
המעניק
7/10
מסכימים?
0  0
טלי • בוגר.תפורסם ב 11.9.2014

סרטי מיוחד ומעניין. מבחינת עשייה, קצת פחות התחברתי כי אני פחות אוהבת מדע בידיוני, אבל ברעיון עצמי מאד מיוחד ובהחלט משיאר חומר למחשב גם אחרי הסרט. סה"כ מומלץ אלא אם אתם ממש ממש לא מתחברים למדע בידיוני.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ש
המעניק
5/10
מסכימים?
1  0
שי אלימלך • בוגר.תפורסם ב 7.9.2014

הסרט המעניק יכל באותה מידה להיקרא גם המעיק ולא היינו מתרגשים יותר מדיי. סרט שמתיימר להביא לנו רעיון מקורי על עולם ללא כל "הנאות החיים" אך עם סדר שלום ויעוד לכל אחד. בפועל לא קורה יותר מדיי . חצי סרט שחור לבן ( כי ככה הם רואים את העולם) לאחר מכן מגיעים הצבעים שגם לא משנים יותר מדיי. אין מתח , אין התרגשות וגם אין יותר מדיי עלילה...

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
R
המעניק
7/10
מסכימים?
0  0
RotemS • בוגר.תפורסם ב 7.9.2014

קודם כל תודה רבה לאתר סרט על הכרטיסים!! לצערי הסרט עצמו מאכזב. הרעיון יפה אבל הביצוע מפספס והרבה פעמים משעמם ושיטחי... סרט קליל שפיספס את הנקודה המרכזית בסיפור שיכול היה להיות מרתק. חבל. ציון 7 במקסימום

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12 עד 17
י
המעניק
7/10
מסכימים?
0  0
ירין • ילד.הפורסם ב 7.9.2014

סרט מעניין, עשוי ומבויים נפלא ובעל רעיון בסיסי מרתק, אך הסרט עמוס ברגש קיטשי מוגזם אך זה לא מונע ממנו להיות מרתק. כדאי.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
M
המעניק
6/10
מסכימים?
0  0
Mr. R • בוגר.תפורסם ב 31.8.2014

למרות הבימוי והעיצוב האפקטיביים והנוכחות החיובית של ברידג''ס וסטריפ, "המעניק" נראה כמו חיקוי חיוור ונטול מתח של "משחקי הרעב" ו"מפוצלים" - על אף שהספר עליו הוא מבוסס הקדים אותם ביותר מעשור - מפני שמסריו המורכבים בזכות אינדיבידואליזם וחופש בחירה מוצגים באופן שטחי ופשטני מדי.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
כ
המעניק
9/10
מסכימים?
0  0
כלנית • בוגר.תפורסם ב 29.8.2014

סרט מעניין , מותח ומלא בציפיות ובסקרנות.. כדאי מאוד ללכת ולצפות.

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ה
המעניק
8/10
מסכימים?
0  0
הדס • נער.הפורסם ב 28.8.2014

סרט מעולה! ביקורת על המציאות שבה אנחנו חיים, על חוסר חופש ושליטה של רעיונות ומשטר על החיים שלנו ועל התפישה שלנו. סרט מאוד מעניין שנוגע בנושא פילוסופי עמוק, אך הביצוע בדמות סרט נוער מהנה וקליל יחסית. ממליצה.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ע
המעניק
6/10
מסכימים?
2  1
ערן • בוגר.תפורסם ב 28.8.2014

משחקי הרעב רק עם נער במקום קטניס. באופן ככלי, האמירה החברתית שנשארת רדודה, ההתעסקות ברומנטיקה בין שני כוכבים, קטעים רבים של מד"ב מיותרים... מזכיר משהו?

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מ
המעניק
7/10
מסכימים?
0  0
מוריה • בוגר.תפורסם ב 28.8.2014

סרט מעניין ופנטזיה נחמד חבל שהוא קצת מרוח ויש קטעים לא הגיוניים...אבל הופתענו לטובה.

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
א
המעניק
6/10
מסכימים?
0  0
אבי • בוגר.תפורסם ב 25.8.2014

בסרט זה יש רעיון יפה עם פוטנציאל לפתח לסרט הרבה יותר מעניין ואף מרתק מהתוצאה בה אנו צופים על מסך הקולנוע. הסרט שכולל רשימת שחקנים וותיקים מעולים עם כמה חדשים מבטיחים לא ניצל את הפוטנציאל שלו ושל הצוות והפך מהתחלה מבטיחה להמשך משעמם וסוף מגוחך ואף לא ברור. הסרט באמת אחד היותר המשעממים שיצא לי לראות לאחרונה.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
רActive member | חבר מועדון פעיל
המעניק
9/10
מסכימים?
0  0
רחלי • בוגר.תפורסם ב 23.8.2014

כמי שאינה חובבת סרטי מדע בדיוני, הופתעתי לטובה מהמקוריות של הסרט,במעבר משחור-לבן לצבעוני מרגע לרגע (יש לזה סיבה כמובן).בניגוד לדעה הקודמת שהובעה כאן, הסרט אינו מטופש או לבני עשרה בלבד ומעלה את השאלה: האם יש עולם "מושלם" ומה המחיר שאנו משלמים תמורתו? המשחק מצויין והביצוע מעניין.כדאי לראות

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
M
המעניק
3/10
מסכימים?
2  2
M • בוגר.תפורסם ב 23.8.2014

סרט נעורים מטופש ולא חכם מסווה כסרט מדע בדיוני... מה מצאה לנכון מריל סטריפ להופיע כאן... מביך ומשאיר המון סימני שאלה... לא לא הכל רע... עובר מהר... פה ושם יש איזה רגע מתח או משהו מעניין... אבל לא יותר מזה... כל השאר... קשקוש בלבוש... מיותר באמת

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10 עד 15
א
המעניק
7/10
מסכימים?
1  0
אלמוג • בוגר.תפורסם ב 23.8.2014

סרט נחמד עם משמעות גדולה לרגשות ולחיים. גורם לחשוב ולקבל את הדברים בפרופורציה. קצת מעצבן הצפייה בשחור לבן בעיקר.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12 עד 19
y
המעניק
8/10
מסכימים?
1  0
yaakov17 • בוגר.תפורסם ב 21.8.2014

סרט מעניין מעורר למחשבה על כוחם וחשיבתם של רגשות ,אהבה וחברות אמת. על חשיבות האינדוידואל ועל שמחת החיים

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12 עד 18
יתכן ספוילר!
ד
המעניק
3/10
מסכימים?
0  1
דינה • בוגר.תפורסם ב 20.8.2014

סרט מעורר מחשבה עתידני

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ב
המעניק
8/10
מסכימים?
0  0
בודי • בוגר.תפורסם ב 18.8.2014

סרט מעניין המעלה שאלה האם אנשים יכולים לקבוע לנהל לאנושות את צורת החיים והאם הפתרון למחלקות מלחמות קנאה ואלימות הוא שלילת הרגשות הנעשה בסרט ע"י הזרקת חומר לכל אדם המבטל את יכולתו להרגיש רגשות. קצת הזכיר את הראיון של הקיבוץ שניסה להכתיב לחביריו צורת חיים, כולם שוים (מלבד כמה השווים יותר) כמה ילדים יוכל ללדת, מה ילמד, איך צריך לחשוב, ללא פרטיות, וזה נכשל ואנחנו חיים עם השרוטים האלה שנולדו בקיבוץ.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 20
ט
המעניק
9/10
מסכימים?
1  0
טליה • נער.הפורסם ב 18.8.2014

סרט טוב ממש נהניתי !

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
T
המעניק
7/10
מסכימים?
1  0
TheGreatDaniel • בוגר.תפורסם ב 18.8.2014

בגדול, ישבתי מרותק כל הסרט, הראש לא הפסיק לחשוב. המשחק מצויין (אודיה רש הישראלית היא תגלית מטורפת) והמשמעויות מאוד מזכירות את התזות של סרטי שנות התשעים (המופע של טרומן סטייל). היו כל מיני בעיות קטנות כאלה של עיצוב אומנותי ובימוי קצת שטחיים אבל זה סרט באמת מיוחד שלא נראו הרבה כמותו. מומלץ (לראות בדי וי די בבית)!!

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
מ
המעניק
7/10
מסכימים?
0  0
מירי • בוגר.תפורסם ב 18.8.2014

סרט מאוד שונה ומיוחד, גורם להרבה מחשבות, המתח מתחיל לקראת האמצע, נהניתי.

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
ב
המעניק
10/10
מסכימים?
1  1
ברקו • ילד.הפורסם ב 17.8.2014

סרט מצוין גאווה ישראלית!

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
י
המעניק
10/10
מסכימים?
1  0
יובל • בוגר.תפורסם ב 17.8.2014

סרט יפה מאוד - עשוי כהלכה, שחקנים מעולים. מעניין מאוד לאן יתפתח

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
י
המעניק
9/10
מסכימים?
2  0
יפיתוש17 • בוגר.תפורסם ב 16.8.2014

סרט מאוד מקורי ועמוק. מדבר על האנושות ועל היופי שיש בכך שאנו שונים אחד מהשני וניתנת לנו זכות הבחירה בין טוב ורע. סרט שנותן הרבה חומר למחשבה גם אחרי שנגמר על התנהגות המין האנושי והבחירות שאנו עושים. מאוד מומלץ. מתאים לכל הגילאים.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ביקורות נוספות


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Passenger
5הנוסע
ציון גולשים
8.4/10
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב Stitch Headפרנקי והמפלצות One night onlyלגמור את הלילה SpiderMan Brand New Dayספיידרמן: יום חדש
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!