יש סיבה לכך שברוסנן כבר לא ג''יימס בונד. הסרט עצמו לא רע, נופל מעט לקלישאות אבל מספק מתח תמידי והתקדמות מהירה של העלילה. נחמד אם יש זמן פנוי.
עוד סרט מרגלים לפי מבט מהיר בטריילר חשבתי שזה עוד סרט גימס בונד.. פירס גרם לבילבול...הוא מטעה ככה. בכל אופן סרט אקשן מרגלים וכו וכו וכו למי שאוהב זה נחמד מאוד.
בהתחלה שראיתי את הטריילר ורציתי ללכת לראות אותו בקולנוע אמרתי לעצמי לשם מה? הסרט יהיה גרוע! אבל, ואווווווו זה היה סרט מדהים נשאבתי לתוך הסרט, אין רגע דל של שעמום כל הזמן קורה משהו, משחק מעולה פירס ברוסנן למרות גילו המופלג וגם אולגה קורלינקו היפה שלא יכולתי להוריד ממנה את העניים!!!!! סרט שווה לראות לכל חוביי האקשן והמתח שבנינו, ודבר אחרון הקטע הכי מרגש שבו הוא פוגש את הילדה שלו אז כדאי לכם לצפות בו לחלוטין אתם לא תתאכזבו.
סרט אקשן טוב זורם בונד או לא עדיין שווה צפייה
פירס ברוסנן מנסה לשחזר את הצלחתו כג''יימס בונד ,אבל לא מצליח . העברתי שעה וחצי צפייה ביתית ,עם ביתי עם הפסקות של שתייה, צפייה בתאונה שקרתה מתחת לביתי וחזרה לסרט . לא מומלץ לצפייה בקולנוע
סרט מצויין !!!!!! שווה צפייה
סרט פעולה חביב למדיי . לא צריך לבוא עם ציפיות בשמיים ובהתאם לא להתאכזב. סך הכל הסרט שומר על ז'אנר מתח פעולה ויש לו קצב נחמד עם עלילה בסדר. העניין שג'ימס בונד זה ממש לא ! ככה שלכל המשווים למינהם אין ממש קשר אחד לשני. אפשר לחכות ולצפות בו בבית ולא מעבר לכך...
סרט פעולה טוב. ברוסנן משחק טוב כמו תמיד ואולגה קורילנקו יפהפיה הורסת אז למי איכפת מהעלילה הפשטנית..
סרט נחמד בסגנון ג''ימס בונד לא יותר מזה
חלש. יש מתח ואקשן אבל הכל נראה ממוחזר. לא חובה בקולנוע
הסרט די קלישאתי, אם כי מספק את הסחורה. יש מתח לכל אורך הסרט, עד סופו. ברוסנן משחק טוב וכך גם השחקן שמולו. סרט פעולה/מתח טוב.
סרט אקשן ממש יפה ומומלץ. שחקנים טובים. אפילו שאני לא חובבת סרטי פעולה במיוחד, נהניתי מהסרט.
סרט מצויין. שחקנים נהדרים. נהניתי ותודה לאתר סרט על הכרטיסים.
אהבתי מאוד את הסרט הרבה מתח ופעולה לאורך כל הסרט מזכיר מאוד את סרטי גיימס בונד ממליץ לאוהבי סרטי אקשן וגיימס בונד
הלכתי לסרט בלי הרבה ציפיות והופתעתי לטובה סה"כ סרט פעולה ללא הפסקה מעניין ומהנה ממליצה בכייף
מדובר בסרט טוב בסך הכל, יש בו כל מה שצריך להיות מסרט פעולה טוב - אקשן כמובן, מכות, יריות, מרדפים מעניינים, קצת מתח וציפייה ואפילו בדיחה קטנה פה ושם. מי שמצפה ללכת ולפגוש בסרט איכותי ומרטיט חושים כנראה יתאכזב, אבל אם תבואו בגישה מציאותית ופשוט לבוא להעביר כשעה וחצי של הנאה קטנה אני מאמין שתצאו מרוצים.
תודה לאתר "סרט" על ההזמנה. סרט לא רע, אקשן סוחף עם כל מה שצריך להיות בו - שחקנים טובים, מתח ועניין, ובחורה שנראית מעולה במיני :-). לסיכום: בהחלט שווה צפיה
תודה לאתר סרט על הכרטיסים ! סרט מעולה טוב ולא משעמם מחזיק אותך ערני לכל אורך הסרט משחק טוב של השחקניםת מליצה מאוד.
בינוני+, סרט אקשן בינוני משחק לא מבריק של פירס ברוסנן (מומלץ לחובבי אלימות)
סרט מתח מעניין. נהננו!
סרט מעולה. מאוד נהננו, במיוחד בני בן ה16. תודה על הזכייה!!
סרט פעולה זורם ומהנה בסגנון גיימס בונד.
למרות העלילה הלא ברורה במיוחד והמסובכת במקצת, הסרט שומר על מתח לכל אורכו וזה הרי מהותו של סרט מתח.קצת מזכיר את סרטי ג''מס בונד ומשימה בלתי אפשרית.ברוסנן עדיין בפורמה וקרילנקו יפה מהממת. שעה וחצי לא רעה להעביר
תודה לאתר סרט על ההזמנה. סרט מתח טוב, עם דרמה, ואקשן במידה, וטוויסטים מפתיעים בעלילה. סוג של ג''יימס בונד כל יכול שמנצח את כל הרעים. לא מתאים לילדים בגלל מעט סקס ואלימות ודם במהלך הסרט. צפיתי בסרט באולם 1 של רב חן הרצליה והיה תענוג - אולם ענק עם מסך כמו של איימקס על כל הקיר, ומעט אנשים באולם שישבו רחוק, כך שלא הפריעו עם טלפונים הנדלקים ומאירים כל רגע במהלך הסרט, ועם דיבורים וצחוקים וכירסום ושאיבה של אוכל ומשקה, כמו שבדרך כלל בבתי קולנוע.

תודה לאתר "סרט" על ההזמנה. סרט מתח פוליטי מעניין ועכשוי וכמובן שארה"ב תמיד חייבת להיות מעורבת.פירס ברונסון אינו מאכזב בתפקיד התפור עליו מאז ימיו כג''ימס בונד. מצויין לאוהבי הז''אנר
סרט מתח קיצבי וטוב. פירס משחק סוכן חשאי כמו שהוא היה צריך לגלם את גיימס בונד. אין הפתעות והעלילה צפויה אבל כאמור לעיל, עשוי טוב
סרט אקשיין נמרץ משחק טוב ממליץ
איש נובמבר - שחקנים מעולים, משחק נהדר, מותחן אקשן מלא פיצוצים, יריות, מרדפים, מכות, דם. לאוהבי הז''אנר. אהבנו !!!
מותחן פעולה טוב, כשפירס ברוסנן חוזר לגלם דמות המזכירה במשהו את ג''יימס בונד.
סרט שבלעדי פירס ברוסנן ואולגה קורילנקו לא יכול היה להמריא אבל איתם הוא סרט נהדר