ביקורות / תגובות / המלצות לסרט ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ממוצע הדירוגים: 7.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 57
ע
איש נובמבר
6/10
מסכימים?
1  0
ערן • בוגר.תפורסם ב 4.1.2015

יש סיבה לכך שברוסנן כבר לא ג''יימס בונד. הסרט עצמו לא רע, נופל מעט לקלישאות אבל מספק מתח תמידי והתקדמות מהירה של העלילה. נחמד אם יש זמן פנוי.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
s
איש נובמבר
7/10
מסכימים?
0  0
shaye • בוגר.תפורסם ב 1.1.2015

עוד סרט מרגלים לפי מבט מהיר בטריילר חשבתי שזה עוד סרט גימס בונד.. פירס גרם לבילבול...הוא מטעה ככה. בכל אופן סרט אקשן מרגלים וכו וכו וכו למי שאוהב זה נחמד מאוד.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 16
a
איש נובמבר
9/10
מסכימים?
0  0
aloncool • בוגר.תפורסם ב 8.12.2014

בהתחלה שראיתי את הטריילר ורציתי ללכת לראות אותו בקולנוע אמרתי לעצמי לשם מה? הסרט יהיה גרוע! אבל, ואווווווו זה היה סרט מדהים נשאבתי לתוך הסרט, אין רגע דל של שעמום כל הזמן קורה משהו, משחק מעולה פירס ברוסנן למרות גילו המופלג וגם אולגה קורלינקו היפה שלא יכולתי להוריד ממנה את העניים!!!!! סרט שווה לראות לכל חוביי האקשן והמתח שבנינו, ודבר אחרון הקטע הכי מרגש שבו הוא פוגש את הילדה שלו אז כדאי לכם לצפות בו לחלוטין אתם לא תתאכזבו.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה במחשב
מומלץ מגיל 20 עד 60
b
איש נובמבר
7/10
מסכימים?
0  0
bar45 • בוגר.תפורסם ב 25.10.2014

סרט אקשן טוב זורם בונד או לא עדיין שווה צפייה

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
א
איש נובמבר
6/10
מסכימים?
0  0
אריאלה • בוגר.תפורסם ב 16.10.2014

פירס ברוסנן מנסה לשחזר את הצלחתו כג''יימס בונד ,אבל לא מצליח . העברתי שעה וחצי צפייה ביתית ,עם ביתי עם הפסקות של שתייה, צפייה בתאונה שקרתה מתחת לביתי וחזרה לסרט . לא מומלץ לצפייה בקולנוע

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
n
איש נובמבר
9/10
מסכימים?
0  0
natali • בוגר.תפורסם ב 16.10.2014

סרט מצויין !!!!!! שווה צפייה

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ש
איש נובמבר
6/10
מסכימים?
0  0
שי אלימלך • בוגר.תפורסם ב 9.10.2014

סרט פעולה חביב למדיי . לא צריך לבוא עם ציפיות בשמיים ובהתאם לא להתאכזב. סך הכל הסרט שומר על ז'אנר מתח פעולה ויש לו קצב נחמד עם עלילה בסדר. העניין שג'ימס בונד זה ממש לא ! ככה שלכל המשווים למינהם אין ממש קשר אחד לשני. אפשר לחכות ולצפות בו בבית ולא מעבר לכך...

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
א
איש נובמבר
7/10
מסכימים?
0  0
איציק גור • בוגר.תפורסם ב 8.10.2014

סרט פעולה טוב. ברוסנן משחק טוב כמו תמיד ואולגה קורילנקו יפהפיה הורסת אז למי איכפת מהעלילה הפשטנית..

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה במחשב
a
איש נובמבר
6/10
מסכימים?
0  0
amit0544 • בוגר.תפורסם ב 6.10.2014

סרט נחמד בסגנון ג''ימס בונד לא יותר מזה

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
ש
איש נובמבר
4/10
מסכימים?
0  1
שחר • בוגר.תפורסם ב 5.10.2014

חלש. יש מתח ואקשן אבל הכל נראה ממוחזר. לא חובה בקולנוע

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ע
איש נובמבר
7/10
מסכימים?
0  0
עמית • בוגר.תפורסם ב 2.10.2014

הסרט די קלישאתי, אם כי מספק את הסחורה. יש מתח לכל אורך הסרט, עד סופו. ברוסנן משחק טוב וכך גם השחקן שמולו. סרט פעולה/מתח טוב.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15 עד 70
ח
איש נובמבר
9/10
מסכימים?
0  0
חגית • בוגר.תפורסם ב 28.9.2014

סרט אקשן ממש יפה ומומלץ. שחקנים טובים. אפילו שאני לא חובבת סרטי פעולה במיוחד, נהניתי מהסרט.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
b
איש נובמבר
9/10
מסכימים?
0  0
benben • בוגר.תפורסם ב 26.9.2014

סרט מצויין. שחקנים נהדרים. נהניתי ותודה לאתר סרט על הכרטיסים.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 20
א
איש נובמבר
9/10
מסכימים?
0  1
אלון • בוגר.תפורסם ב 25.9.2014

אהבתי מאוד את הסרט הרבה מתח ופעולה לאורך כל הסרט מזכיר מאוד את סרטי גיימס בונד ממליץ לאוהבי סרטי אקשן וגיימס בונד

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 13
ו
איש נובמבר
8/10
מסכימים?
0  0
ורד • בוגר.תפורסם ב 25.9.2014

הלכתי לסרט בלי הרבה ציפיות והופתעתי לטובה סה"כ סרט פעולה ללא הפסקה מעניין ומהנה ממליצה בכייף

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
א
איש נובמבר
8/10
מסכימים?
0  0
אבי • בוגר.תפורסם ב 23.9.2014

מדובר בסרט טוב בסך הכל, יש בו כל מה שצריך להיות מסרט פעולה טוב - אקשן כמובן, מכות, יריות, מרדפים מעניינים, קצת מתח וציפייה ואפילו בדיחה קטנה פה ושם. מי שמצפה ללכת ולפגוש בסרט איכותי ומרטיט חושים כנראה יתאכזב, אבל אם תבואו בגישה מציאותית ופשוט לבוא להעביר כשעה וחצי של הנאה קטנה אני מאמין שתצאו מרוצים.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
נ
איש נובמבר
8/10
מסכימים?
0  0
נעם • בוגר.תפורסם ב 23.9.2014

תודה לאתר "סרט" על ההזמנה. סרט לא רע, אקשן סוחף עם כל מה שצריך להיות בו - שחקנים טובים, מתח ועניין, ובחורה שנראית מעולה במיני :-). לסיכום: בהחלט שווה צפיה

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ת
איש נובמבר
8/10
מסכימים?
0  0
תמי • בוגר.תפורסם ב 23.9.2014

תודה לאתר סרט על הכרטיסים ! סרט מעולה טוב ולא משעמם מחזיק אותך ערני לכל אורך הסרט משחק טוב של השחקניםת מליצה מאוד.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16 עד 70
ר
איש נובמבר
7/10
מסכימים?
1  0
רועי • בוגר.תפורסם ב 22.9.2014

בינוני+, סרט אקשן בינוני משחק לא מבריק של פירס ברוסנן (מומלץ לחובבי אלימות)

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 17
מ
איש נובמבר
8/10
מסכימים?
0  0
מור • נער.הפורסם ב 21.9.2014

סרט מתח מעניין. נהננו!

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15
נ
איש נובמבר
10/10
מסכימים?
0  0
ניר • בוגר.תפורסם ב 21.9.2014

סרט מעולה. מאוד נהננו, במיוחד בני בן ה16. תודה על הזכייה!!

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
ז
איש נובמבר
7/10
מסכימים?
0  0
זאביק • בוגר.תפורסם ב 21.9.2014

סרט פעולה זורם ומהנה בסגנון גיימס בונד.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מ
איש נובמבר
8/10
מסכימים?
0  0
מנדי • בוגר.תפורסם ב 18.9.2014

למרות העלילה הלא ברורה במיוחד והמסובכת במקצת, הסרט שומר על מתח לכל אורכו וזה הרי מהותו של סרט מתח.קצת מזכיר את סרטי ג''מס בונד ומשימה בלתי אפשרית.ברוסנן עדיין בפורמה וקרילנקו יפה מהממת. שעה וחצי לא רעה להעביר

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 18
מ
איש נובמבר
9/10
מסכימים?
0  0
מיקי • בוגר.תפורסם ב 18.9.2014

תודה לאתר סרט על ההזמנה. סרט מתח טוב, עם דרמה, ואקשן במידה, וטוויסטים מפתיעים בעלילה. סוג של ג''יימס בונד כל יכול שמנצח את כל הרעים. לא מתאים לילדים בגלל מעט סקס ואלימות ודם במהלך הסרט. צפיתי בסרט באולם 1 של רב חן הרצליה והיה תענוג - אולם ענק עם מסך כמו של איימקס על כל הקיר, ומעט אנשים באולם שישבו רחוק, כך שלא הפריעו עם טלפונים הנדלקים ומאירים כל רגע במהלך הסרט, ועם דיבורים וצחוקים וכירסום ושאיבה של אוכל ומשקה, כמו שבדרך כלל בבתי קולנוע.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
רActive member | חבר מועדון פעיל
איש נובמבר
7/10
מסכימים?
0  0
רחלי • בוגר.תפורסם ב 17.9.2014

תודה לאתר "סרט" על ההזמנה. סרט מתח פוליטי מעניין ועכשוי וכמובן שארה"ב תמיד חייבת להיות מעורבת.פירס ברונסון אינו מאכזב בתפקיד התפור עליו מאז ימיו כג''ימס בונד. מצויין לאוהבי הז''אנר

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
G
איש נובמבר
7/10
מסכימים?
0  1
Gary Moore • בוגר.תפורסם ב 17.9.2014

סרט מתח קיצבי וטוב. פירס משחק סוכן חשאי כמו שהוא היה צריך לגלם את גיימס בונד. אין הפתעות והעלילה צפויה אבל כאמור לעיל, עשוי טוב

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15 עד 70
א
איש נובמבר
8/10
מסכימים?
1  0
אלכסנדר • בוגר.תפורסם ב 17.9.2014

סרט אקשיין נמרץ משחק טוב ממליץ

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ל
איש נובמבר
10/10
מסכימים?
0  0
ליאת • בוגר.תפורסם ב 17.9.2014

איש נובמבר - שחקנים מעולים, משחק נהדר, מותחן אקשן מלא פיצוצים, יריות, מרדפים, מכות, דם. לאוהבי הז''אנר. אהבנו !!!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
א
איש נובמבר
7/10
מסכימים?
0  0
איתי • בוגר.תפורסם ב 17.9.2014

מותחן פעולה טוב, כשפירס ברוסנן חוזר לגלם דמות המזכירה במשהו את ג''יימס בונד.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 13
D
איש נובמבר
9/10
מסכימים?
0  0
Deanosaur • בוגר.תפורסם ב 16.9.2014

סרט שבלעדי פירס ברוסנן ואולגה קורילנקו לא יכול היה להמריא אבל איתם הוא סרט נהדר

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ביקורות נוספות


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Passenger
5הנוסע
ציון גולשים
8.4/10
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב Stitch Headפרנקי והמפלצות One night onlyלגמור את הלילה SpiderMan Brand New Dayספיידרמן: יום חדש
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!