6.3/10
יש סיבה לכך שברוסנן כבר לא ג''יימס בונד. הסרט עצמו לא רע, נופל מעט לקלישאות אבל מספק מתח תמידי והתקדמות מהירה של העלילה. נחמד אם יש זמן פנוי.
עוד סרט מרגלים לפי מבט מהיר בטריילר חשבתי שזה עוד סרט גימס בונד.. פירס גרם לבילבול...הוא מטעה ככה. בכל אופן סרט אקשן מרגלים וכו וכו וכו למי שאוהב זה נחמד מאוד.
בהתחלה שראיתי את הטריילר ורציתי ללכת לראות אותו בקולנוע אמרתי לעצמי לשם מה? הסרט יהיה גרוע! אבל, ואווווווו זה היה סרט מדהים נשאבתי לתוך הסרט, אין רגע דל של שעמום כל הזמן קורה משהו, משחק מעולה פירס ברוסנן למרות גילו המופלג וגם אולגה קורלינקו היפה שלא יכולתי להוריד ממנה את העניים!!!!! סרט שווה לראות לכל חוביי האקשן והמתח שבנינו, ודבר אחרון הקטע הכי מרגש שבו הוא פוגש את הילדה שלו אז כדאי לכם לצפות בו לחלוטין אתם לא תתאכזבו.
סרט אקשן טוב זורם בונד או לא עדיין שווה צפייה
פירס ברוסנן מנסה לשחזר את הצלחתו כג''יימס בונד ,אבל לא מצליח . העברתי שעה וחצי צפייה ביתית ,עם ביתי עם הפסקות של שתייה, צפייה בתאונה שקרתה מתחת לביתי וחזרה לסרט . לא מומלץ לצפייה בקולנוע
סרט מצויין !!!!!! שווה צפייה
סרט פעולה חביב למדיי . לא צריך לבוא עם ציפיות בשמיים ובהתאם לא להתאכזב. סך הכל הסרט שומר על ז'אנר מתח פעולה ויש לו קצב נחמד עם עלילה בסדר. העניין שג'ימס בונד זה ממש לא ! ככה שלכל המשווים למינהם אין ממש קשר אחד לשני. אפשר לחכות ולצפות בו בבית ולא מעבר לכך...
סרט פעולה טוב. ברוסנן משחק טוב כמו תמיד ואולגה קורילנקו יפהפיה הורסת אז למי איכפת מהעלילה הפשטנית..
סרט נחמד בסגנון ג''ימס בונד לא יותר מזה
חלש. יש מתח ואקשן אבל הכל נראה ממוחזר. לא חובה בקולנוע
הסרט די קלישאתי, אם כי מספק את הסחורה. יש מתח לכל אורך הסרט, עד סופו. ברוסנן משחק טוב וכך גם השחקן שמולו. סרט פעולה/מתח טוב.
סרט אקשן ממש יפה ומומלץ. שחקנים טובים. אפילו שאני לא חובבת סרטי פעולה במיוחד, נהניתי מהסרט.
סרט מצויין. שחקנים נהדרים. נהניתי ותודה לאתר סרט על הכרטיסים.
אהבתי מאוד את הסרט הרבה מתח ופעולה לאורך כל הסרט מזכיר מאוד את סרטי גיימס בונד ממליץ לאוהבי סרטי אקשן וגיימס בונד
הלכתי לסרט בלי הרבה ציפיות והופתעתי לטובה סה"כ סרט פעולה ללא הפסקה מעניין ומהנה ממליצה בכייף
מדובר בסרט טוב בסך הכל, יש בו כל מה שצריך להיות מסרט פעולה טוב - אקשן כמובן, מכות, יריות, מרדפים מעניינים, קצת מתח וציפייה ואפילו בדיחה קטנה פה ושם. מי שמצפה ללכת ולפגוש בסרט איכותי ומרטיט חושים כנראה יתאכזב, אבל אם תבואו בגישה מציאותית ופשוט לבוא להעביר כשעה וחצי של הנאה קטנה אני מאמין שתצאו מרוצים.
תודה לאתר "סרט" על ההזמנה. סרט לא רע, אקשן סוחף עם כל מה שצריך להיות בו - שחקנים טובים, מתח ועניין, ובחורה שנראית מעולה במיני :-). לסיכום: בהחלט שווה צפיה
תודה לאתר סרט על הכרטיסים ! סרט מעולה טוב ולא משעמם מחזיק אותך ערני לכל אורך הסרט משחק טוב של השחקניםת מליצה מאוד.
בינוני+, סרט אקשן בינוני משחק לא מבריק של פירס ברוסנן (מומלץ לחובבי אלימות)
סרט מתח מעניין. נהננו!