ביקורות / תגובות / המלצות לסרט ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ממוצע הדירוגים: 7.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 35
ב
לוויתן (2014)
8/10
מסכימים?
0  0
בן • בוגר.תפורסם ב 22.6.2015

סרט בוגר, ביקורתי וטוב שמציג תמונת מראה על המציאות ברוסיה הכפרית. המנטליות, העוני, השחיתות, המרחבים. מומלץ

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 16
א
לוויתן (2014)
7/10
מסכימים?
1  0
איתי • בוגר.תפורסם ב 23.5.2015

דרמה אנושית/פוליטית חזקה ואמיצה. משקפת את נושא הון-שלטון (לא רק ברוסיה). היה צריך, לדעתי, לזכות בפרס האוסקר כסרט הזר הטוב ביותר.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
ל
לוויתן (2014)
9/10
מסכימים?
0  0
לימור • בוגר.תפורסם ב 26.4.2015

סרט חזק ונוקב משחק טוב

זר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 25
י
לוויתן (2014)
8/10
מסכימים?
0  1
יעל ר. • בוגר.תפורסם ב 12.4.2015

סרט קשה ופסימי, יצאתי ממנו בתחושה קשה של חוסר צדק משווע ואיך אפשר להתעלל באזרח הפשוט אם אתה מושחת ואתה אפס מנופח אבל עם כוח פוליטי. נופים יפים ומשחק משובח.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
א
לוויתן (2014)
10/10
מסכימים?
2  0
אורית צ' • בוגר.תפורסם ב 11.3.2015

סרט טרגי מעניין ביותר, עם משחק פשוט מצוין ונופים מרהיבים. הסרט עוסק בנושא של האזרח הרוסי הפשוט היוצא למאבק אבוד מול השלטון המקומי. סרט פשוט מעולה ומומלץ בחום.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
כ
לוויתן (2014)
10/10
מסכימים?
0  0
כרמל • בוגר.תפורסם ב 8.3.2015

אחד הסרטים היותר משובחים שראיתי. אמין בצורה בלתי רגילה, הדמויות מאד משכנעות. הצילומים נפלאים. אתה צופה בסרט וקשה לשבת על הכסא במנוחה לנוכח העוולות הנוראיות שרואים על המסך. מקומם את חוש הצדק הבסיסי. למי שמחפש בקולנוע משמעות מעבר לסתם בילוי- נפלא. הסרט לא מרחם על הצופים- הסיפור איובי לחלוטין, כמעט מנחם לחשוב שאצלנו לא יכולים לקרות דברים כאלה. (?)

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
אActive member | חבר מועדון פעיל
לוויתן (2014)
9/10
מסכימים?
1  0
איילת • בוגר.תפורסם ב 5.3.2015

סרט ארוך על סיפור טרגי קטן. מומלץ .טרגדיה שמשוחקת מצויין על מאבק נואש של אזרח רוסי במנגנון השלטון המקומי. סיפור שקושר בין הון שלטון והכנסייה.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 18
ש
לוויתן (2014)
10/10
מסכימים?
0  0
שרון • בוגר.תפורסם ב 1.3.2015

סרט מעולה, מהפנט, צילומים טובים. הסרט אמנם ארוך אך הזמן עובר מהר מהרוב שהעלילה קולחת ומעניינת. ממליצה בחום!

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
a
לוויתן (2014)
8/10
מסכימים?
0  1
adid • בוגר.תפורסם ב 1.3.2015

סרט אכן ארוך, הוא לא סרט הוליוודי שיודע לתקתק קטעי מעבר, ההתנהלות בוא היא איטית אבל יש בזה חן וזמן לחשוב. סהכ סרט שלא מתאים לכל אחד או אחת אבל מעניין והנושא של התנהלות אל מול אמא רוסיה מעבירה מסר חזק

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 20
ל
לוויתן (2014)
5/10
מסכימים?
1  0
ליאת • בוגר.תפורסם ב 26.2.2015

הסרט מעניין אך אני רואה בו מספר דברים שמקשים עליי לתת לו ציון גבוה. דבר ראשון הסרט איטי מאוד. לוקח הרבה זמן עד שקורים בו דברים. שנית, הביקורת בסרט מאוד מוחלשת. הסרט הוא על החברה הרוסית היום והשחיתות הפושה בה. רואים זאת מעולה בסרט, אך נדמה כי אין יותר מדי מה לעשות למול כל והשחיתות תמיד תנצח. אם אם המציאות היא כזו, סרט חתרני, כמו שהבמאי ניסה להציגו, לא מקבל את המציאות כמו שהיא. הסעיף השני לא פגע בצפייה, אך הסעיף הראשון כן. לסיכום, אגיד שהסרט גרם לי לחשוב אך יצאתי ממנו פחות טוב משציפיתי

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
א
לוויתן (2014)
7/10
מסכימים?
0  0
אן גי • בוגר.תפורסם ב 26.2.2015

לא כייף. סרט אוטנטי על החיים הקשים בעיירה אי שם ברוסיה, בירוקרטיה מושחתת, חיי משפחה עלובים, שתיינות כדרך חיים. והנופים- לא משהו, ניסיתי. הסרט מעניין, משוחק אמיתי.לא כייף, כמו שאמרתי.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
s
לוויתן (2014)
4/10
מסכימים?
0  1
scorpio215 • בוגר.תפורסם ב 25.2.2015

סרט ארוך ומייגע...הצבעים הקודרים של הסרט רק הוסיפו לדכאון...אפשר לחשוב שכל הרוסים שתיינים או זונות לפי הסרט...כולל הקללות כל רגע...אני התאכזבתי בגדול...

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ד
לוויתן (2014)
7/10
מסכימים?
0  0
דנה • בוגר.תפורסם ב 23.2.2015

אתחיל מהסוף אני נותנת ציון 7 מינוס .מהסרט לא יצאתי בתחושה של מדהים,(אך רק לעיתים קרובות זה קורה לי). מה שכן סרט מיוחד ושונה מהסרטים האמריקאים . , לעיתים מזעזע בגלל שמשקף רוע לב, ברוקרטיה, שחיתות שלטונית. ולצערינו אנו נתקלים יותר ויותר במצבים כאלה גם בארץ ולא רק ברוסיה. יש אפשרות להציץ לאופי של האזרחים הרוסים: קרירות, איוק מנגד בורליות ואלימות, גברים שולטים בנשים ביד רמה, והרבה שתיית אלכוהול.צילומי הנוף מקסימים והמשחק של השחקנים טוב מאוד, התרשמתי במיוחד דווקא מהמשחק של הראש העיר. העלילה לא מספיק מתפתחת, המסר ברור- ברוקרטיה,שררה, חוסר צדק של השלטון ומה הלאה? יש מתח פה ושם אך אין מספיק התפתחות בעלילה.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 18
ז
לוויתן (2014)
9/10
מסכימים?
1  0
זאביק • בוגר.תפורסם ב 22.2.2015

סרט מצוין. מציג בכאב את מאבקו האבוד של היחיד בשלטון המושחת, תוך פרוק כל המעגלים החברתיים. הסרט מציג את התרבות רוסית אך נראה אקטואלי כמעט בכל מקום. חובה לראות.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
דActive member | חבר מועדון פעיל
לוויתן (2014)
9/10
מסכימים?
1  1
דורון • בוגר.תפורסם ב 22.2.2015

קוראי אתר "סרט" וצופים יקרים, אסכם בשורה אחת,מבחינתי הסרט הנ"ל מועמד רציני לפרס הגדול, שיחולק עוד הלילה וזה בקטיגוריית הסרט הזר. למרות אורכו של הסרט(יותר משעתיים) והצפיה בסרט שאינו דובר אנגלית(למה שהורגלתי)הזמן טס!!הסרט טומן בחובו קריאת תגר על השלטון והשחיתות הציבורית. בנוסף לזה צילומים נהדרים ושתייה כיד המלך!!מומלץ.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14 עד 69
א
לוויתן (2014)
1/10
מסכימים?
1  1
אבי • בוגר.תפורסם ב 22.2.2015

לא מבין כיצד ניתן להמליץ על הסרט הזה.סרט מדכא,איטי וארוך מאד.חבל על הזמן.

זר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
צ
לוויתן (2014)
10/10
מסכימים?
1  0
צילה • בוגר.תפורסם ב 16.2.2015

צילומים מרהיבים !! סרט עמוק - מלחמה של האדם הקטן נגד רשויות מושחתות בלשון המעטה מעולה - חובה לצפות תוד תודה על הכרטיסים היה לי ערב מלא תוכן

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 21 עד 70
מ
לוויתן (2014)
8/10
מסכימים?
0  0
מוטי ליאור • בוגר.תפורסם ב 16.2.2015

הסרט לווייתן הוא מעניין, אך ארוך מדי ואיטי.

זר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
א
לוויתן (2014)
6/10
מסכימים?
0  0
איתי אורן • בוגר.תפורסם ב 16.2.2015

סרט עצוב ומהורהר. מעלה מחשבות נוגות מאוד לגבי המציאות השלטונית והחברתית שמתפתחת אצלנו במדינה...

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
r
לוויתן (2014)
1/10
מסכימים?
0  1
rubi • בוגר.תפורסם ב 12.2.2015

מזמן לא צפיתי בסרט גרוע כל כך. את העלילה אפשר לתמצת בקצרה - חברה מפוררת, מושחתת ששותה וודקה כל היום כאילו מדובר בבקבוקי מים. הסרט איטי ומשעמם. אפילו את הנוף המרשים והמיוחד לא מצליח להציג/לרתום לטובת הקהל . הלכתי עם חברים, אחרת, הייתי קם ועוזב לאחר 30 דקות.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
רActive member | חבר מועדון פעיל
לוויתן (2014)
9/10
מסכימים?
3  0
רחלי • בוגר.תפורסם ב 10.2.2015

סרט מציאותי ומרתק על שחיתות שלטונית ברוסיה הרומסת את האזרח הקטן וחסר האונים. משחק מעולה ונופים עוצרי נשימה משלימים את התמונה. בהחלט ראוי לאוסקר וכדאי מאוד לראות

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
ח
לוויתן (2014)
10/10
מסכימים?
1  0
חנה שפר • בוגר.תפורסם ב 10.2.2015

סרט בעל מסר אוניברסלי- שחיקתו של הפרט ע"י מערכת קרי ממסד עד כדי ביטול חייו. מזכיר מאוד את קפקא. סרט רציני, עצוב, ולכן לא מתאים לכל אחד.אני אישית אהבתי אותו מאוד למרות הרצינות שבו.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
י
לוויתן (2014)
3/10
מסכימים?
0  1
יואב • בוגר.תפורסם ב 8.2.2015

צר לי להיות זה שהלך אחרי הביקורת באתר והתאכזב מהסרט. ארוך מדי, אפרורי למדי, מלא סצנות מיותרות, ובעיקר עצוב. נדיר אצלי שאשב באולם הקולנוע ואחכה שהסרט כבר יסתיים. אז מה היה לנו רשויות מושחתות, כנסיה מושחתת, יצרים שמובילים לכיוון לא טוב, והמון המון וודקה.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 50 עד 70
י
לוויתן (2014)
7/10
מסכימים?
0  1
ירון ג. רעות. • בוגר.תפורסם ב 8.2.2015

משקף יפה את מלחמתו של האזרח הקטן בביורוקרטיה הרוסית. משחק טוב וצילומים נפלאים אך הסרט איטי וכבד. בא להקיא מרוב וודקה שנשפכת.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
א
לוויתן (2014)
10/10
מסכימים?
2  0
אמנון אלבי • בוגר.תפורסם ב 8.2.2015

לוויתן. סרט עתידני: זו המציאות אליה אנו מתקדמים. כדאי להתכונן. ריאליסטי מאד, מפחיד - גם מבחינת הרקב השלטוני גם מבחינת הבדידות האישית. משחק מצוין, צילומים משכנעים.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
א
לוויתן (2014)
10/10
מסכימים?
2  0
אלכס טורובסקי • בוגר.תפורסם ב 6.2.2015

מראה של המציאות ברוסיה. כשצפיתי בסרט עם ההורים מצאנו את עצמנו נזכרים אחד לאחד בסיפורים שקרו לי ולהורים במהלך החיים שלנו שם. השחיתות הפושה בכל רובד של מערכת השלטון, הייאוש ששום דבר לא יכול להשתנות אם לא מכירים אנשים במקומות הנכונים, שוטרים משוחתים, הקלות בה אנשים "נעלמים" כדי לפתור בעיות רציניות של אנשים חזקים (אפילו פוטין שזורק לכלא מיליארדרים כמו חודורובסקי) ובעצם כשיצאנו מהסרט רק אמרנו אחד לשני איזה מזל שהגענו לישראל. גם פה יש שחיתות ברמה מסויימת, אבל כשהיא מתגלה אז נשיאים נזרקים לכלא, ראשי ממשלה מודחים וחברי כנסת נכנסים לכלא בהמוניהם, במיוחד הדתיים שבהם. חובה לראות.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מ
לוויתן (2014)
7/10
מסכימים?
0  0
מלכה • בוגר.תפורסם ב 5.2.2015

סרט בינוני+. רוב הזמן יש ציפייה שיקרה משהו, אך לא קורה הרבה בסופו של דבר. האזרח הקטן במאבק מול כביכול "לוויתני" השלטון ברוסיה - במקרה זה - המשטרה וראש עיר מושחתים.על אף הכל -נהניתי מהסרט רוב זמן.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מ
לוויתן (2014)
7/10
מסכימים?
0  0
מלכה • בוגר.תפורסם ב 5.2.2015

סרט בינוני+. רוב הזמן יש ציפייה שיקרה משהו, אך לא קורה הרבה בסופו של דבר. האזרח הקטן במאבק מול כביכול "לוויתני" השלטון ברוסיה - במקרה זה - המשטרה וראש עיר מושחתים.על אף הכל -נהניתי מהסרט רוב זמן.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ר
לוויתן (2014)
9/10
מסכימים?
1  0
רינה • בוגר.תפורסם ב 4.2.2015

סרט איכותי מטלטל

זר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
א
לוויתן (2014)
7/10
מסכימים?
1  1
אבי שחרון • בוגר.תפורסם ב 1.2.2015

לא אפוי. כמה ציפיות היו לי מהבמאי של "השיבה" ואיזו אכזבה. דומה שמרוב וודקה שהיתה על הסט (כולם שיכורים עד קיא בסרט) גם הבמאי חטא באי אילו בקבוקים ששיבשו עליו את המלאכה. דמויות מופיעות, מתחבבות עליך ונעלמות לבלי שוב. קטעי עלילה, רסיסי סיפור והמון תמונות כבדות וארוכות ומלאות משמעות (נסתרת). דומה שהיה כאן חומר לסרט מופלא שאיכשהו הלך והתפוגג במהלך הצילומים.

קרא.י עודזר • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 40
ביקורות נוספות


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Passenger
5הנוסע
ציון גולשים
8.4/10
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב How to Make a Killingעשיר רצח One night onlyלגמור את הלילה Cuz Youre Uglyכי את מכוערת
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!