סרט פשוט מעולה, אהבתי אותו מאוד ואני מצפה לבא בתור טום קרוז עדיין במיטבו
אי אפשר להסביר איך בכל פעם, ההפקה הזו היא משימה בלתי אפשרית בעצמה. המתח, האפקטים, הסאונד, המשחק והשחקנים, הצילומים והעריכה - עוד סרט מעולה מבית היוצר של משימה בלתי אפשרית. לא לפספס...
בסגנון של האחרים לא מלהיב במיוחד אבל נחמד
סרט אקשן חביב ... לא מתקרב לסרטים הראשונים בסדרה. אבל נחמד להעביר את הזמן לא התלהבתי...
ראיתי את הסרט ב31/8 בקולנוע , הסרט הוא קולח , משעשע ומלא באקשן איכותי ומהנה
סרט אקשן טוב , מלא דם יזע וצרורות של יריות. משחק טוב ועלילה סוחפת. שווה
אחד הסרטים הבודדים שהלכתי לראות בלי לקרא עליו כלום כי באמת הפרומו הספיק . סרט פעולה לעילה ועילה . לא רצינו שהסרט ייגמר . שווה שווה שווה !!!
סרט קיץ ברמה גבוהה. עשוי היטב, אקשן קיצוני, שחקנית יפהפייה (רבקה פרגוסון) בנוסף לקאסט של הסדרה ובראשו טום קרוז שממשיך לנצח את השעון (בינתיים) ולתת הופעת אקשן טובה. עלילה טובה אך מלאה בדברים לא סבירים או הגיוניים. לא משעמם לרגע, אבל בסופו של דבר גם לא ממש מיוחד ולא כ"כ זכיר.
סרט מצויין אומנם לא מכו שמצפים מסרט בסדרה אך סרט מצויין יחסית לשאר הסרטים המוצגים כעת בבתי הקולנוע
הסרט לא מחדש שום דבר, הוא זהה לסרטים שקדמו לו והאפקטים לא יגרמו לכם להגיד וואו. ממליצה לראות את הסרט הזה בבית, וללא ציפיות גבוהות, נטו לבידור.
לא הגיוני מההתחלה אבל סרט קיץ עשוי טוב מתח טוב וזה העיקר בהוליווד
יחסית לטרילוגיה, די מאכזב יותר מידי עלילה שלא עולה לשום דבר הדבר היחיד שאזכור מהסרט זה את מרוץ האופנועים שהיה פשוט מדהים !
משימה מהנה למדי .
לאוהבי הג''אנר סרט חובה. המון צחוקים ואקשן ועלילה מתוחכמת. כחובב של הסרטים, התאכזבתי מהסרט הקודם, הוא היה קצת מנופח. הפעם הם חזרו לדברים הטובים עלילה טובה אקשן מעולה וסרט טוב. מומלץ מאד (רק למי שבקטע קשה לי להמליץ למי שלא בעיניין)
אחלה סרט ! הרבה אקשן, הומור ... קלאסי. התסריט כמובן לא מושלם אבל זה בטל בשישים.
עמוק מדי,אווירה של הסרטים הישנים של טום קרוז,מלא בפרטים..פשוט רצון לקום אחרי כמה זמן ולצאת מהסרט. לא מומלץ בכלל
סרט קליל, מהנה, קולח, טוויסטים כמו שצריך. סרט ששוכחים לאחר 30 דקות. כיף של סרט, לא מגרה מחשבה ולא מתיימר לעשות כן.
אני בד"כ לא טיפוס של סרטי אקשן , ולכן כשקראו לי להצטרף לצפייה בסרט בלב המפרץ לא התלהבתי . אבל הסרט היה באמת איכותי ברמה מטורפת ! האפקטים מדהימים , השחקים מעולים ופשוט לא הרגשתי שהזמן עבר... אמנם ראו שטום קרוז הזדקן אבל הוא עדיין חתיך חח בקיצור מומלץ מומלץ מומלץ !
סרט אקשן טיפוסי מספר חמש בסידרה של סרטי משימה בלתי אפשרית.מתח סביר לאורך כל הסרט וקרוז משתבח במראה לאורך הזמן.בידור טוב לשעתיים פנויות
אני אישית לא מבין למה משבחים את הסרט הזה. מכבד את אלה שחושבים ככה-זכותם. הסרט היה מייגע ונמשך כמו מסטיק. זה נחמד אבל לא יותר מזה
סרט טיפשי לגמרי, כמו שהייתם מצפים מכל סרט בסדרה הזו, אבל כיפי, עשוי טוב, ומגניב. אקשן מדהים שלא עוצר לרגע, הרבה יותר בכמות ובאיכות ממה שרואים בטריילר. היו גם איזה שהוא אלגנטיות בסרט הספציפי הזה, בעיקר על המתח של להבין לצד מי המלווה של קורז. היו גם קטעים מצחיקים, שלא היית מצפה מהסרט הזה להיות קומדי. נקודה אחת ירדה, כי בכל זאת, הרעיון של הסרט היה טיפשי כצפוי..
סרט מהנה, סצנות אקשן נהדרות וטום קרוז פשוט נהדר ביופיו. העלילה חכמה ומעניינת עד השלב בו היא מתחכמת ומתקשקשת.
סרט סביר, האקשן עשוי טוב ומאוד מהנה. העלילה חסרת כל הגיון ומלאה בהמון חורים.
אל תאחרו לסר, יש סצינה נפאה לבתחילתו. קרוז חתיך ולא ויתרו לו גם הפעם על סצינת חזה שרירי חשוף המאשרת שהוא עובד על השרירים בהתמדה. הוא והשבדית שלצידו רבקה פרגוסון-, כוכבת טלביזיה בעיקר, יספקו לנו סצינות מתח+מתח מיני מוצלחות כשלצידם אלק בולדווין שמפגין אחלה משחק, ג''רמי רנר (הנוקמים,) המקסים, סיימון פג האנגלי - שנהניתי כל כך ממשחקו בסרט "דייט בהפתעה" (קומדיה רומנטית חכמה ומקסימה), וינג ריימס המשעשע שמפגין משחק מעולה, שין הריס אנגלי אף הוא שכיערו אותו ממש כדי שיראה כ"נבל" האכזרי . יש כמובן מרדף נפלא, שהרבה זמן לא ראיתי כמוהו בקולנוע. אני חשבתי 9 והוא 8
סרט פעולה טוב אבל לא משהו שאסור להחמיץ. אין תחליף בעיניי לחלק השני בסדרה בבימויו של ג''ון וו. סך הכל נהניתי.
סוחף ומהיר, צילום מרהיב, אקשן בלי סוף והושקעה הרבה מחשב בעלילה פשוט לא רצינו שיגמר מומלץ לראות בארבע מימד, מוסיף מאוד
האמת? אחרי שקראתי את כל הביקורות הטובות פה, באמת ציפיתי לסרט מרהיב שיתניע מחדש את סדרת "משימה בלתי אפשרית". אני חייב להגיד שדיי התאכזבתי. זה מאוד פשוט - אם במהלך הסרט אתה מוצא את עצמך משחק עם הסמארטפון ומסתכל על השעון, סימן שהסרט לא עושה עבודה טובה כל כך. שלא תבינו לא נכון, יש לסרט יתרונות. הוא משעשע, הוא מצחיק, הדמויות מאוד חביבות. אני יכול להבין למה אנשים שהיו במצב שלי יתנו לסרט ציון חיובי. האווירה בסרט היא נעימה בסך הכל... הוא פשוט ארוך מדי, הוא מייגע, והוא לא מספיק מושך בשביל להתחבר למה שקורה שם עד הסוף. ברמת העיקרון, לא חייבים לרוץ לקולנוע בשביל זה. אפשר לחכות לדי וי די או משהו. 6 מתוך 10 בסולם שלי.
האמת, לא תכננתי ללכת הזה כיוון שחשבתי שהוא מאוס ומיצא את עצמו. אני אוהבת ביס פלאנט בבתי הקולנוע וראיתי שיש ביקוש לסרט ולכן הלכתי לראות אותו. סרט מצויין, אקשן כייפי, הצליח להמציא את עצמו יחסית בסדרת הסרטים. אני נהנתי
עדיף טום קרוז במד"ב, תנו לנו עוד מסיימון פג. הנישה שתפס לעצמו קרוז בשנים האחורנות עם סרטים כמו "קצה המחר" ו- "אבדון" עדיפים בכמה רמות על סרטי הפעולה הבנאלים כמו זה. זה לא שסובלים, אבל יכול להיות הרבה הרבה יותר טובה. עובדה.
סרט אקשן רגיל לא יותר מזה