וואלה, מאוד נהניתי. אומנם הנבל היה משעמם ולא הכל היה מושלם, אבל התעלמתי מכל הבעיות, באתי להנות מסרט אקשן טוב וקיבלתי את זה. האקשן טוב, האפקטים טובים, כמעט הכל בסרט הזה טוב. ממליץ.
אחד הסרטים הכי טובים של אקס מן
סרט אחלה למי שאוהב מדע בדיוני ואפקטים מרהיבים אבל העלילה עצמה ממש לא עשויה טוב ואין יותר מידי הגיון.
עוד סרט קומיקס שמבוסס בעיקר על אפקטים יחנצנות ומכורים לזאנר. בתור סרט מדע בדיוני זה נחמד עם אפקטים וסאונד מרשים. בתור סרט איכותי זה ממש לא. המשחק והעלילה סבירים פלוס. שווה צפייה אם רוצים משהו קליל באקשן מדע בדיוני
סרט טוב, מעניין, מותח. לקראת הסוף הרגיש לי מאוד "משחקי הרעב" אבל בגדול נהניתי. מה שנחמד זה שלא חייבים לזכור בדיוק מה היה בסרטים הקודמים. אני לא זכרתי והכל בסופו של דבר התחבר לי.
סרט טוב, אהבתי ותודה ל"סרט" על הזכייה ואםשרות לראות אותו
הסרט הפחות מוצלח לטעמי בסדרה. הצילומים מדהימים, רוב השחקנים שיחקו נהדר, אבל העלילה לא הגיונית, לעומת הסרטים הקודמים. קצת אכזב, אבל עדיין שווה צפייה.
נחמד מאוד ומלא באקשן. הסצינה של קוויקסילבר מעולה!
סרט מצוין במיוחד בהתחשב שהסרטים הקודמים די מחזרו ומיצו את העניין. הסרט עומד בפני עצמו כסרט אקשן מבוסס קומיקס מצוין. יכול להיות שמי שמכיר את הקומיקס כמו שצריך ימצא סתירות ואי התאמה בין מה שקורה לבין הקומיקס המקורי - אבל רובם המוחלט של הישראלים לא ישם לכך לב. בקיצור סרט טוב ששווה צפייה .
סרט טוב. לא ראיתי את הסרטים הקודמים, אבל היה מותח ומעניין, עשוי מעולה ומלא אקשן. המשחק קצת לא אחיד, יש שחקנים טובים ממש ויש לא מוצלחים כ"כ. סה"כ מומלץ בזכות הפאן והאקשן.
הסרט נחמד אבל לצערי לא מעבר. מאוד אהבתי את הסרטים הקודמים, פה הרגיש שמשהו חסר..
טוב בהחלט לחובבי הx ארוך מידי לטעמי אבל לא משעמם
סרט טוב ברובו !!! השחקנים כריזמטיים ומרגשים, הצילום מושלם, הפס-קול מופלא, האפקטים עוצרי נשימה, האקשן מהפנט, הדרמה מרגשת ומצמררת במיוחד והדיאלוגים מעניינים לרוב אך קצב הסרט איטי (במיוחד בחציו הראשון) והתסריט והעלילה לפעמים לא הכי הגיוניים ומובנים. בקיצור, סרט נחמד+ !!!
סרט מצויין, מעניין ומרגש. מומלץ! (:
באתי ללא ציפיה לסרט , במיוחד שלא ראיתי את הסרטים הקודמים בסדרה ולהפתעתי הרבה הסרט היה מעניין ומותח. מומלץ !
סרט נחמד, אפקטים מיוחדים ומהנים, אבל העלילה די בנלית. מעביר את הזמן בכיף ללא ספק, אבל לא מעבר לזה.
הסרט הטוב ביותר בסדרה, ממליץ בחום . אקשן נהדר, וסצנות מרגשות. לראות
סרט מצויין, מהנה וכייפי. המון אפקטים ואקשיין, משחק מצויין ולמרות שהסרט ארוך הזמן טס ולא. אחלה סרט.
אקשן,מבדר,גק אוניל וטיאלק היו חסרים............ ממומלץ בהחלט.
הסרט עשוי היטב , אני מאוד נהנתי מהסרט ,אם אהבתם את הסרטים הקודמים אתם תואהב את זה
סרט אקשן מעולה. העלילה זורמת כל הזמן ובכלל לא מרגישים שהזמן עובר. נהניתי מכל רגע. משחק מצויין ואחלה אפקטים
סרט אקשן כיפי ומהנה, לא העלילה הכי מתוחכמת אבל משחק טוב, הרבה אקשן וכמה סצינות טובות במיוחד
אחד הסרטים הטובים בסדרה, הופתעתי לטובה. דמויות עגולות בהשוואה לסרטים אחרים בסדרה. קליל ומהנה.
אכזבה.אין סיפור אמיתי אין אקשן רק דמות של רשע שעושה קונצים
האמת שעד עתה ראיתי את כל פרקי אקס -מן הקודמים וגם הפעם לא פסחתי על הצפייה. אכן גם הפעם זה מרשים והחווייה הכללית היא מעל לכל דמיון! התפאורה ,הפעלולים וכמובן הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של ההסרטה כוללת 3D תורמים לחווית הצפייה המעולה! בהחלט נהניתי גם כאשר הז''אנר הוא לא הדיוק בסדר העדפתי הראשון..
סרט אקשן פעולה מבדר וראוי אך לא לכל אחד, אם אתם ביקורתיים ולא כל סרט נכנס לרשימה המנצחת שלכם אתם לא תחבבו את הסרט הזה, כאשר אני צפיתי בסרט זה הייתה תחושה של הבנת הסוף הברור מאליו, חוץ מזה חלקים גדולים ומשעממים אשר מוסיפים "עניין" לסרט כמו שהמפיקים חזו האכזבה של הסדרת סרטים המצליחה, בכל זאת היה אמצעי אחד שניסה איך שהוא להציל את הסרט ואלה השחקנים אשר התמודדו עם תסריט... בקיצור אכזבה, יכול להיות סרט טוב אם מתעלמים משיפוטו.
לא ראיתי את הסרטים הקודמים ובכל זאת החלטתי ללכת לסרט, ובהחלט אני יכולה להגיד שממש נהנתי! הרבה אקשן, קטעים עם אפקטים ממש יפים. סרט מומלץ מאוד!
סרט מבדר, לא יותר מידי חורים בעלילה. מוזיקה דרמטית מידי כמעט בכל סצינה - דבר הגורם לסצינות שבאמת ראויות למוזיקה כזאת להיראות טיפשיות. סבך הכל סרט בידור חמוד, לא יותר מזה
בני ובעלי צפו בסרט ,הם נהנו אמרו סרט יפה . בהתחלה היה משעמם ,מעט מפחיד .ובסיום הקטע השתפר לטובה . מתח, פעולה,היה קטע 1 עם וולברין ,זה היה אמור להיות בטרלוגיה הראשון .
תודה על הכרטיסים ... אור הביקורות הרעות על הסרט באתי בלי ציפיות טובות וממש הופתעתי לטובה פשוט סרט מעולה