סרט קורע וסוחף. הסרט לא מאכזב כהמשך לסרט הראשון והמצוין, ואף מתעלה מעליו. יש איזון מושלם בין הומור מצוין ואיכותי לבין רגש עמוק וחזק. בהחלט סרט מצוין, ואין ספק שהוא מבין הטובים של אולפני מארוול.
מצחיק יותר מהקודם, אך פחות טוב מהקודם, ואיכשהו הנבל שלו מצליח להיות יותר משעמם משל הקודם. האפקטים כרגיל מרהיבים, המשחק טוב והקומדיה משובחת, אך הסרט הוא לא העיפרון הכי מחודד במגירה.
סרט המשך מעולה!עם נגיעה קומית כיפית ומהנה! למרות שהסרט הראשון היה טוב יותר
סרט צבעוני, קליל וקורע מצחוק. לדעתי שיפור ניכר מהסרט הקודם וסרט ממש מבריק.
ראיתי את הראשון ומאוד נהנתי, עכשיו סיימתי לראות את השני והוא היה פשוט פגז, מעולה ויש עוד הרבה מילים שאפשר לתאר אותו, ממש מעולה אם אפקטים מעולים אחד אחד הייתי מרותק למסך
סרט חזק ! אקשן מדהים עלילה נחמדה תסריט פגז פשוט לראות ולהנות מתאים לנונער ומבוגר כאחד. פשוט המשך מוצלח לסרט הראשון
עלילה מקושקשת, בדיחות מתאמצות (כמה פעמים אפשר לשמוע "גרוט"?) וניסיון כושל לרגש אותנו ברגע השיא של הסרט. במקום כיף קיבלנו חרטא. סרט כושל
ה1 עדיין יותר טוב אבל ממש בקצת עקב הסיפור. הסיפור היה פחות מרתק. האפרטים היו מעולים ההומור היה במקומות הנכונים וברמה גבוה. ואקשן מטורף
אהבתי מאוד את החלק הראשון וגם השני לא איכזב. ממש מצחיק ועלילה מרתקת וכיפית. באמת אחד הסרטים השווים בתקופה האחרונה. למרות שאני לא כזאת חסידה של מדע בדיוני. הדמויות נפלאות.
הסרט הראשון היה כל כך טוב שלא יכולתי לחכות שנייה וללכת לראות את חלק 2, בייבי גרוט הוא אדיר, וגם דראקס הצחיק אותי בטירוף, הבעיה לדעתי שהם גלשו לעלילה לא נחוצה ונראה שאין קשר בין תחילת הסרט להמשך. בכל מקרה נהנתי מאוד שימו לב שיש 5 קטעים נוספים בסוף הסרט
הסרט נחמד... ציפיתי ליותר, העלילה הייתה צפויה מידי.. לראות בבית...
נחמד. הראשון היה טוב יותר
מארוול מדהימים ומתעלים על המצופה מהם ונותנים לנו סרט קורע מגניב עם אחלה שירים
סרט מעולה, כמובן למי שאהב את הסרט הראשון. אקשן מלא בהומור ציני, הדמויות אדירות כתמיד והעלילה לא באמת חשובה
סרט בהחלט טוב, כמו שמארוול יודעים לעשות, בהחלט נהנתי ממנו.

לאחר שראיתי את שומרי הגלקסיקה מס''1, חובה לראות את חלק 2, הסרט לא מאכזב, אקשן לכל אורכו מתובל במלל הומוריסטי, הטובים מנצחים והפעם את אביו הביולוגי של פיטר קוויל, הנאה של שעתיים, מומלץ לצפייה.
סרט טוב
אתחיל ואומר חובה ללכת!!! סרט אדיר, כיפי, פשוט גאוני.
יצירת מופת גאונית שכוללת הומור ציני מצויין אקשן אפקטים צבעים וצילום מרהיבים וסאונדטרק שיגרום לכם לרצות לקום ולרקוד
סרט נחמד מאוד ומהנה במיוחד !!! השחקנים מעולים, הצילום נהדר, הפס-קול יוצא מן הכלל, האפקטים נפלאים, האיפור מדהים, האקשן סוחף, ה-4DX בשילוב עם התלת-מימד מוסיף מאוד לחויית הצפייה והדיאלוגים טובים ומתוחכמים אבל התסריט והעלילה לפעמים די צפויים, משעממים לפעמים ונמרחים מדי. בקיצור, אפשר ללכת לראות בכיף !!! רק אל תבואו עם ציפיות גבוהות במיוחד !!!
אז אני וחבר הלכנו לראות את שומרי הגלקסיה חלק 2 שהוא הסרט ה-15 ביקום הקולנועי של מארוול וברשותכם נתחיל מהסוף "מושלם!". עם חשבתם שלמארוול אין מה לחדש אחרי 15 סרטים טעיתם ובענקקקקק שומרי הגלקסיה היה אחד הסרטים הכי טובים של מארוול. ועכשיו נעבור לעלילת הסרט.כמה חודשים לאחר שהביסו את רונאן נקראים שומרי הגלקסיה להציל את הגלקסיה שוב והפעם מיצור הרבה יותר חזק. בלי לעשות ספוילרים מיותרים אנחנו יכולים לספר שהפעם מארוול הביאו לנו רשע מעניין וחזק יותר מכל הרשעים שראינו עד היום בקולנוע (חוץ מתאנוס). לסיכום שומרי הגלקסיה 2 הוא סרט מדהים שכולל בתוכו סופר הירו אקשן וקומדיה והשירים היו מדהימים כרגיל כמו שרק מארוול יודעים לעשות ומומלץ ללכת אליו ב תלת ממד או ב 4d כמו שעשינו או סתם ללכת ב imax וחשוב לקנות את הפופקורן והשתיה הכי גדולים. ציון סופי לשומרי הגלקסיה חלק 2 אנחנו רוצים סרט המשך ומהר.
כיף , כיף , כיף !!! אז יש ויכוח מה יותר טוב הראשון או השני, לדעתי לא פחות מוצלח מהראשון: בדיחות טובות, גיבור על שלא לוקח את עצמו ברצינות, אפילו רומנטיקה ופסקול מעולה. לכו כל המשפחה
בשומרי הגלקסיה 2 צפינו יחד כל המשפחה. הגעתי עם ציפיות גדולות בעקבות הסרט הראשון שהיה מצויין. הייתה אכזבה קלה. לדעתי סרט ההמשך לא ברמה של הסרט הראשון מבחינת מקוריות, טקסטים ועלילה. קצת פחות אקשן, יותר דביק... אבל, עדיין סרט מהנה ומומלץ כמעט לכל הגילאים, משחק טוב ומשעשע, אפקטים איכותיים. הילדים נהנו מאד.
משעשע, זורם, עובר מהר, לא לוקח את עצמו ברצינות, פה ושם אפילו מפתיע... פשוט אחלה סרט... והדמויות כולן מקסימות
מצליח לשמור על הוייב הטוב של החלק הראשון אבל העלילה הרבה פחות מעניינת וממש נמרחת.
אחד הסרטים הטובים שראיתי, אפקטים וחוויה באמת אמיתית מרתק סוחף מרגש עד דמעות מומלץ לראות. כעת נעבור לדבר השלילי שזה לא קשור לסרט עצמו אלא לקניית הזכויות יוצרים. בתי הקולנוע בארץ כמו רשת רב חן צריכה לתת הנחות לבעלי מוגבלויות ונכים והיא לא נותנת, דבר נוסף זה שהסרט עצמו צריך להיות ברמת 4K במחיר של 40 שקל ולא ברמה כזו כמו שהוצגה על המרקע זה הכול...
סרט ממש טוב. מצחיק, יפה וויזואלית, מלא באקשן וקאסט טוב, למרות שבכללי פחות טוב מהראשון- אבל רק בקצת. בנוסף, הוא גם מתאים לכל המשפחה- אם יש חששות
סרט חמוד מאוד, מלא בדיחות (יותר מהסרט הראשון) ואקשן יותר מפוצץ. סרט כייפי וקליל, עם זאת הסרט פחות "ממוקד" ויותר מפוזר מבחינה עליתית ולדעתי לא מתעלה על הראשון (שהיה קסום, ממוקד ויותר עלילתי). בכל מקרה- אם אהבתם את הראשון ברור שלכו לראות!
גדול!!! אדיר!!! יותר טוב מהראשון אפילו. (בעלי שנא את חמש הדקות הראשונות, אבל אני אהבתי גם אותן). מצחיק, כיפי, אקשן. אחלה של סרט.
מאכזב ברמות, מרגיש כאילו לא השקיעו בעלילה בכלל, משעמם ולא מוביל לשום מקום. בהשוואה לסרט הראשון הסרט הזה הוא ההיפך הגמור...! לכריס פראט כמעט ואין זמן מסך, דראקס, רוקט וגרוט מצילים את הסרט בזכות הקומדיה שלהם.