סרט נחמד , אהבתי את מה שקורה באמצע הסרט, היו סרטים יותר טובים של מארוול
אחד הסרטים היחידים של מארוול שהם בינוניים ולא חיותר מזה. אמנם יש שיחקנים נהדרים ואפקטים לא רעים בכלל, אך תוכנו של הסרט לא ייחודי כפי שמצופה ממארוול
דוגמה לסרט שהוא באמת לא גרוע ולא טוב, פשוט בינוני. העלילה בינונית, המשחק בינוני, במקרה של ברי לארסון בינוני מינוס ואני אומר את זה עם המון אהבה לברי לארסון. אני חושב שהיא אישה יפה ומדהימה, אבל היא פשוט שיחקה בסרט הזה בצורה אדישה ולא טובה. במהלך כל הסרט טאלוס היצור הירוק מתחזה לאנשים אחרים כדי להגיע לקרול ובסוף מסתבר שהוא בעצם הטוב והחבר של קרול הוא הרע. אם הוא הטוב למה הוא פשוט לא פנה אל קרול וביקש ממני עזרה? במקום זה, הוא בחר לגרום לאנשים להיהרג בדרך, עד שהוא נזכר לבוא ולהגיד לה "באתי הנה כדי לדבר בצורה האמיתית שלי". בנוסף, עצלנות מצד הבמאי בקרב האחרון. כשקרול והנבל סופסוף עומדים להלחם, הוא מדבר מדבר עד שהיא מעיפה אותו במכה אחת שהייתה אמורה להיות פאנץ'' מצחיק. לזה אני קורא עצלנות כתיבתית בשביל קומדיה, משהו שאני ממש לא אוהב. במקום לתת לנו קרב הביאו לנו קומדיה לא כל כך משובחת. לסרט יש גם כמה נקודות אור כמו סמואל ל. ג''קסון שמצוין כמו בכל סרט שלו. ציון 5/10
מרוול בראו פה עולם ייחודי ומעניין אבל יכולותיה של הקפטן לא הגיוניים עד ילדותיים. עדיין ראוי לצפיה!
למרבה הצער אחד הסרטים הגרועים ביותר של מארוול. פשוט חבל על מחיר הכרטיס .
לא מספיק שיש גיבור קפטן אמריקה הפעם מביעים אותו דמות אבל אישה עם יותר כוח ממש מגוחך סרט חלש מאוד רק ההתחלה יפה בהמשך הופך לשטויות
סרט אוריג''ין של מארוול שמגיע די בעיתוי האחרון - אני לא חושב שיש כאן איזה משהו פורץ דרך או שבאמת משנה או משפיע על המשך העלילה ועל היקום הקולנועי של מארוול (אחרי צפיה בסוף המשחק) כך שהסרט הזה די מיותר לצפיה. אפשר לוותר.
סרט פשוט ורגיל של מארוול.. אין באמת משהו מיוחד, פשוט ללכת ולראות.
היה בסדר, סרט נחמד וסביר
חצי שעה בהתחלה טוב אחר כך הופך לשטויות וחבל על הזמן לא שווה ממש סרט דפוק
גירלס פאוור כן! לא. סרט מעצבן. בא לי למות.
מעולה. מותח, מצחיק ... סרט מארוול במיטבו!!
באיימקס אכן התמונה מעולה אבל הסרט מאכזב. עד אמצע הסרט עוד יש קצת אקשן אחר כך הכל נמרח המון דיבורים מיותרים ומשעממים. לא ברור איך הגיבורה פתאום הופכת גם לסופר מן ולכל גיבור על אחר. גם לא ברור איך היא לא נשרפת מבפנים כאשר יש לה מנעולים על הידיים.
סרט נחמד, קליל וזורם עם אקשן. מתאים לחובבי הז''אנר...
לאוהבי הג'אנר בלבד. מתחיל קצת חלש ומתגבר כמו כל סרטי מארוול. מבחינת תוכן ועלילה חשוב בשרשרת המידע לקראת הסרט הבא שלאחר מלחמת האינסוף. מומלץ
נחמד

סרט אקשן בדיוני שבט גלקטי אח, מנסה להשמיד את השני. פעלולים יפים. סרט לאוהבי הג''אנר.
סרט חלש, נטול אנרגיה, אקשן מועט, ברי לרסון ליהוק לא מתאים. סצינות רציניות עם אווירה קומית. הבמאים לא ידעו מה לעשות עם הדמות. הכי חלש של מארוול מאז ת''ור 2
אחד הגרועים שראיתי של מרוול, ואני מאוד אוהב את הז"אנר. כל כך הרבה סצנות קיטשיות של דיבורים ורומנטיקה, קצת אפקטים וזהו. אפילו העלילה דבילית. ראיתי אתמול וכבר שכחתי על מה הוא. לא מבין את הביקורות הטובות פה
סרט טוב כמו כל סרט של מארוול אם כמה טוויסטים בעלילה שלא היו צפויים חובה ליראות!!!
סרט סביר ומבדר. המשחק מעולה (סמואל ל. ג''קסון גונב את ההצגה), הצילום לא רע בכלל, הפס-קול די מוסיף לאווירת הניינטיז, סצנות האקשן סוחפות ומהנות במיוחד, האפקטים מצויינים והעריכה נהדרת אך חלק נכבד מהדיאלוגים בינוניים והתסריט והעלילה צפויים מאוד, קלישאתיים, שטוחים מידי, לא מחדשים הרבה, עייפים, מחופפים ודי בנאליים. בקיצור, מעט מאכזב. הכל זאת, אפשרי לצפייה.
סרט ענק!!!!!!!! מלא אקשן הכנה לנוקמים סוף המשחק בסרט זה גילנו מאיפה הרעיון ליוזמת הנוקמים וגם הטסרקט הופיע לזכרו של סטן לי
סרט ממש יפה חובה ללכת לראות בIMAX
אז הלכנו לראות סרט ב4DX תלת מימד, חוויה מטורפת, כיסאות זזים, רוח מתפרצת, דמויות יוצאות מהמסך..מה אגיד...מדהים!! רק דבר אחד היה חסר לי ביד וזהו שלט על מנת שאוכל לזפזפ את הסרט במגוחך הזה. תסריט שכל כל מנסה להיות מחוכם ומצחיק ומפספס בגדול. גיבורת העל התורנית ללא כל כריזמה או נוכחות, נמוכת קומה בעלת מראה ממוצע מינוס ומשחק צולע שמנסה ללא כל הצלחה להחזיק את הסרט על כתפיה הצרות, חבל שכל תקציב הסרט הלך לאפקטים במקום על שחקנים איכותיים... כמו השחקנית שמגלמת את דולורס בווסטוורלד שהייתה יכולה להפריח קצת חיים בשממה הזא.
סרט מעולה שמשלב אקשן וקומדיה. העלילה מתחילה בצורה לא ברורה אך מתבהרת תוך כדי הסרט. הסרט נמצא באותו קו של AVENGERS, כמו שאר הסרטים.
סרט כיפי ביותר!!
אחלה סרט, ברי לארסון שחקנית מצוינת עם כריזמה כובשת והומור משובח. סרט שהוא כולו FUN. כדאי להיות מרוכזים בסרט והעלילה מתבהרת לגמרי תוך כדי הסרט. שעתיים של כיף שעברו מהר (הסרט לא ארוך מדי וזה כבר טוב). חיברו יפה את הסיפור ל"נוקמים" - יש למה לצפות ב- Avengers Endgame. ראיתי את הסרט ב"רב-חן" מודיעין עם קהל של מעריצי מארוול שמחאו כפיים כתודה ל- סטן לי (ואכן תודה לאיש יקר שבזכותו קיבלנו הרבה גיבורי קומיקס) ומחיאות כפיים בסוף הסרט - היה אחלה. מומלץ.
סרט כיף כל הסרט זה אפקטים ורואים אותה יורה לייזרים מהיד במשך שעתיים אפילו הדרך שניק פיורי איבד את העין שלו די מאכזבת הדבר היחידי ששווה זה הסצנה שאחרי הכתוביות שהיא סמנה מתוך הנוקמים סוף המשחק ובטח יעלו אותה ליוטויב עוד כמה ימים סרט בינוני עדיף לחכות שיגיע לאינטרנט או לטלויזיה ציון 5 בגלל שהיה מהנה לא יותר מזה
אני נהנתי לסרט לוקח זמן עד שהוא מתחיל להיכנס לקצב טוב, רק אחרי שראיתי את כל הסרט אני יכול להגיד שממש נהנתי ממנו, זה לא סרט פמיניסטי, זה סרט על גיבורת על נשית ולי זה עבד בענק! השורה שלה בפוסט קרדיט הראשון הקפיץ את כולם על הרגליים, מחכה לראות אותה בנוקמים סוף המשחק, מזל שלא יקח לזה עוד הרבה זמן
זבל של סרט, עוד ניסיון מגוחך להעצים את מעמד האישה דרך מוצר שאמור להיות בידורי בלבד. נמאס כבר שמנסים להחדיר מסרים פוליטיים לתוך הסרטים האלו. העלילה משעממת, השחקנית עושה מאמץ אבל היא לא מקרינה שום כריזמה, המשחק שלה יבש ולסרט כאילו אין סגנון משלו, זה נראה שעשו אותו הרבה במאים שלא ידעו להחליט איזה סטייל הכי מתאים. בקיצור, תחסכו מעצמכם, זה לfanboys בלבד.