6.7/10
סרט נחמד , אהבתי את מה שקורה באמצע הסרט, היו סרטים יותר טובים של מארוול
אחד הסרטים היחידים של מארוול שהם בינוניים ולא חיותר מזה. אמנם יש שיחקנים נהדרים ואפקטים לא רעים בכלל, אך תוכנו של הסרט לא ייחודי כפי שמצופה ממארוול
דוגמה לסרט שהוא באמת לא גרוע ולא טוב, פשוט בינוני. העלילה בינונית, המשחק בינוני, במקרה של ברי לארסון בינוני מינוס ואני אומר את זה עם המון אהבה לברי לארסון. אני חושב שהיא אישה יפה ומדהימה, אבל היא פשוט שיחקה בסרט הזה בצורה אדישה ולא טובה. במהלך כל הסרט טאלוס היצור הירוק מתחזה לאנשים אחרים כדי להגיע לקרול ובסוף מסתבר שהוא בעצם הטוב והחבר של קרול הוא הרע. אם הוא הטוב למה הוא פשוט לא פנה אל קרול וביקש ממני עזרה? במקום זה, הוא בחר לגרום לאנשים להיהרג בדרך, עד שהוא נזכר לבוא ולהגיד לה "באתי הנה כדי לדבר בצורה האמיתית שלי". בנוסף, עצלנות מצד הבמאי בקרב האחרון. כשקרול והנבל סופסוף עומדים להלחם, הוא מדבר מדבר עד שהיא מעיפה אותו במכה אחת שהייתה אמורה להיות פאנץ'' מצחיק. לזה אני קורא עצלנות כתיבתית בשביל קומדיה, משהו שאני ממש לא אוהב. במקום לתת לנו קרב הביאו לנו קומדיה לא כל כך משובחת. לסרט יש גם כמה נקודות אור כמו סמואל ל. ג''קסון שמצוין כמו בכל סרט שלו. ציון 5/10
מרוול בראו פה עולם ייחודי ומעניין אבל יכולותיה של הקפטן לא הגיוניים עד ילדותיים. עדיין ראוי לצפיה!
למרבה הצער אחד הסרטים הגרועים ביותר של מארוול. פשוט חבל על מחיר הכרטיס .
לא מספיק שיש גיבור קפטן אמריקה הפעם מביעים אותו דמות אבל אישה עם יותר כוח ממש מגוחך סרט חלש מאוד רק ההתחלה יפה בהמשך הופך לשטויות
סרט אוריג''ין של מארוול שמגיע די בעיתוי האחרון - אני לא חושב שיש כאן איזה משהו פורץ דרך או שבאמת משנה או משפיע על המשך העלילה ועל היקום הקולנועי של מארוול (אחרי צפיה בסוף המשחק) כך שהסרט הזה די מיותר לצפיה. אפשר לוותר.
סרט פשוט ורגיל של מארוול.. אין באמת משהו מיוחד, פשוט ללכת ולראות.
היה בסדר, סרט נחמד וסביר
חצי שעה בהתחלה טוב אחר כך הופך לשטויות וחבל על הזמן לא שווה ממש סרט דפוק
גירלס פאוור כן! לא. סרט מעצבן. בא לי למות.
מעולה. מותח, מצחיק ... סרט מארוול במיטבו!!
באיימקס אכן התמונה מעולה אבל הסרט מאכזב. עד אמצע הסרט עוד יש קצת אקשן אחר כך הכל נמרח המון דיבורים מיותרים ומשעממים. לא ברור איך הגיבורה פתאום הופכת גם לסופר מן ולכל גיבור על אחר. גם לא ברור איך היא לא נשרפת מבפנים כאשר יש לה מנעולים על הידיים.
סרט נחמד, קליל וזורם עם אקשן. מתאים לחובבי הז''אנר...
לאוהבי הג'אנר בלבד. מתחיל קצת חלש ומתגבר כמו כל סרטי מארוול. מבחינת תוכן ועלילה חשוב בשרשרת המידע לקראת הסרט הבא שלאחר מלחמת האינסוף. מומלץ
נחמד
סרט אקשן בדיוני שבט גלקטי אח, מנסה להשמיד את השני. פעלולים יפים. סרט לאוהבי הג''אנר.
סרט חלש, נטול אנרגיה, אקשן מועט, ברי לרסון ליהוק לא מתאים. סצינות רציניות עם אווירה קומית. הבמאים לא ידעו מה לעשות עם הדמות. הכי חלש של מארוול מאז ת''ור 2
אחד הגרועים שראיתי של מרוול, ואני מאוד אוהב את הז"אנר. כל כך הרבה סצנות קיטשיות של דיבורים ורומנטיקה, קצת אפקטים וזהו. אפילו העלילה דבילית. ראיתי אתמול וכבר שכחתי על מה הוא. לא מבין את הביקורות הטובות פה
סרט טוב כמו כל סרט של מארוול אם כמה טוויסטים בעלילה שלא היו צפויים חובה ליראות!!!