אני תמיד אומרת לאנשים לראות את הסרט הזה ואז שואלים אותי על מה מדובר.. אני מרגישה שאני לא יכולה להגיד כלום על הסרט כי מה שאני יגיד פשוט יהרוס אותו... הסרט הזוי מוזר שונה אחר הוא לא טוב.. אבל הוא גם לא רע הוא סרט כזה שאין לי מה להגיד עליו פשוט לראות והלחליט בעצמכם.. אבל היי שחקנים טובים !!! חתיכים
דרמת הישרדות בינונית ולא משכנעת. אני לא נסחפתי.
חביב, יותר סרט רומנטי מאשר סרט השרדות. סיפור מעניין, סוף הסרט הוא גולת הכותרת של הסרט!
לא יודעת מה לחשוב על הסרט.. קשה לכתוב עליו משהו בלי להתייחס לסוף. כל הסרט יש בקושי זרימה.. קצת מורט עצבים, קצת מייאש והסוף בכלל שובר את הלב. לא הכי אהבתי :(
סרט בסדר (לא יותר) ,הקפיצות בזמן קצת מעצבנות, אפשר היה לקצר את הסרט. בקיצור בילוי נחמד לערב
וואו...כמעט טבעתי איתם...סיפור אמיתי!שחייה נעימה....
סרט בינוני. מתרכז יותר ברומטיקה ופחות בסערה עצמה. בהשוואה לסרט "הסערה" הוא הרבה פחות מרשים. מתאים לצעירים.
למרות שאתר סרט לא פרגנו לי בזכייה - צפיתי בסרט אתמול. להבדיל מאחרים אני אהבתי מאד. היה לא צפוי. מיוחד. שונה מהמם!!
תודה לאתר סרט על הכרטיסים. סרט עצוב, אמיתי, משוחק היטב. עם זאת מזכיר סרט שהיה בעבר על בחור שגם נסחף ללב ים עם נמר.
סיפור אמיתי וסרט סוחף, השחקנית שמחוברת לים שורדת בזכות אומץ ליבה, אהבתה לבחיר ליבה שהותיר אותה לבדה בלב ים כשהיא אובדת עצות עם הזיות שהוא לידה לאורך כל הסערה המטורפת הזאת. סיפור הישרדות מרגש עם גיבורת על אמיתית.
אהבתי את הסרט, למרות שחלק מהביקורות כאן לא מחמיאות. זה שהסיפור מסופר לאו דווקא בסדר הכרונולוגי היה מעניין, מקורי. שחקנית ראשית מעולה, אהבתי דמות של בחורה חזקה והרפתקנית. הסרט עובר בקצב טוב, מוזיקה מתאימה, צילומים מרשימים.

סרט טוב, אני ממש אהבתי. יש הרבה סרטים בסגנון אסון בלב ים אבל משהו בסרט הזה היה מיוחד, יותר לזוגות. מה שהכי יפה שזה סיפור אמיתי, ממליץ מאוד.
בעיקר סרט רומנטי, מעולה לדייטים.
סרט מדכא... הטכניקה של פלשים לאחור משגעת אותך לבסוף כיוון שהיא שזורה לכל אורך הסרט בערך עשרים פעם כשכל פעם יש את ההשוואה של מה שהיה לעומת ההווה. מתיש ומתסכל... להמנע...
סרט חזקקקקקקקק דרמה מדהימה , יש בה הכל, מרגשת, מותחת, סוחפת, נהננו מכל רגע , סיפור מעורר השראה על השרדות
הגענו עם ציפיות לסרט מתח מרתק וקיבלנו סרט דרמה משעמם מעבר לכמה קטעים בודדים של קצת גלים הכל דיבורים או בקיצור ,, נסחפים לשעמום מומלץ להביא כרית
סרט הרפתקאות ימיות. כשמו כן הוא מכל הבחינות. שחקנים נאים אך משחק שגרתי. הכל כאן צפוי וידוע מראש בלי שום ערך מוסף.

תודה לאתר סרט על הכרטיסים. הסרט מבוסס על סיפור אמיתי ולפיכך תלינו בו תקוות. הסיפור נקטע ממעברים מעצבנים לעבר-הווה. הצורה הזו לפעמים עובדת ומשרתת את הסרט. פה זה לא עובד ואפילו מפריע לרצף ולהנאה. אהבתי את יכולת ההשרדות של תמי, היוזמה והאחיזה בכל מחיר בתקווה להנצל, למרות שעמדה במצבים קשים ביותר...
סרט מהנה סוף מבעס עובר מעתיד לעבר וזה מושך
סרט עשוי טוב ומצולם היטב, אני אישית למרות הביקורות הלא מחמיאות שקראתי נהנתי מאד מהסרט. שיילין וודלי השחקנית הראשית משחקת באמינות שובה לב. לא סרט השנה אבל בהחלט נותן שעה וחצי של הנאה. פס קול הסרט גם מצא חן בעיניי
סרט פשוט מעולה, עלילה מעניינת, משחק מצויין, שחקנית שיודעת לשחק, רק חבל שהסוף לא נגמר בטוב ...
הסרט ניסחפים הוא התגלמות הקולנוע במיטבו משחק מעולה ואמין הסרט מוצג בצורה של פלשבקים שלא נותנת לך רגע לנוח מהמתח הנאה מושלמת
אחלה סרט. מאוד מתאים לבני נוער. משחק טוב, העלילה הלא לינארית מאוד היטיבה עם הסרט שבסגנון עריכה רגיל היה יכול להיות הרבה יותר משמים וצפוי.
חצי קלאץ׳. הרעיון כל כך יפה רק חבל שהביום הוא איים ונורא. יכל לצאת מהסרט הזה סרט מתח מטורף.. מאכזב ברמות, הטריילר מטעה.
סיפור אמיתי על טרגדיה ותקווה שקרה בלב האוקיינוס. צילומים נהדרים,סאונד משובח ושחקנים לא רעים. אך בצד זה תסריט איום ונורא. כל הסרט נע ונד בין סצנות מהעבר ו"הווה" כביכול של הדמויות ,אל דווקא הסצנות בזמן "הווה" כל כך משעממות ןמרדימות. היה אפשר לערוך בצורה הרבה יותר אפקטיבית. אפשר בהחלט לחכות שיגיע למסך הקטן.
הלכתי לסרט בעקבות הטריילר הנהדר והביקורות היפות שנתנו פה באתר סרט! למרבה הצער אכזבה ענקית, סרט מטומטם דבילי ואידיוטי לגמרי, חבל על ה 40 שקל ועוד על ה 100 שקל של הפופקורן והשתייה. עלילת הסרט יפה כשלעצמה הבעיה היא שמי שעשה את הסרט ערך אותו ביים אותו בצורה כל כך גרועה שזה פשוט לקחת כדור שינה ולישון כל הסרט. מיותר, בזבוז של זמן, חבל על הזמן לא ללכת לסרט הזה. חבל שאין ציון שהוא פחות מ 1

אחלה סרט מבוסס על סיפור מעורר מחשבה הייתי בשוק שריצ''רד מת בהיסטוריה של תמי אבל חוץ מזה זה סרט טוב הפקה ממש גדולה להפיק סרט זה אבל צריך לדרוש הרבה מאמץ אבל זה יגיע רחוק חוץ מזה. מומלץ!
סרט מעורר מחשבה ומראה את יכולת הישרדות של האדם. נופים יפים וזוויות צילום מעניינות שלא נראו בסרטים דומים. אני ממליצה