סרט אקשן חמוד עם פעלולים נהנתי מכל רגע
צפיתי בסרט למרות שהוא כביכול גם לילדים. נהנתי מכל רגע. התגעגעתי לסרט הרפתקאות כייפי וטוב. שחקנים טובים, הרבה הרפתקאות, צחוקים, מה צריך יותר מזה??!
סרט בטעם של פעם. שחקנים מעולים, אפקטים טובים ועלילה מעניינת עם כמה בדיחות טובות. בהחלט הפוגה ראויה מהשרב שמשתולל בחוץ. לא מובן לי למה בהרבה סרטים כמו כאן השם העברי לסרט הוא פשוט השם האנגלי באותיות עבריות..
עוד סרט הרפתקאות שלא מחדש דבר. המשחק נחמד, האפקטים מרהיבים אבל הוא דומה לעוד המון סרטים בז׳אנר. העלילה צפויה, הטקסטים ממוחזרים ובאופן כללי כל הסרט הרגיש שבלוני וחסר ייחודיות. הגיע הזמן שהוליווד יוציאו סרט הרפתקאות באמת ראוי. נחמד להעביר את הזמן, לא יותר מזה.
הסרט מתחיל טוב ולאט לאט נחלש נחמד לילדים
קאסט שחקנים טוב מגוון ומרענן שמעביר בצופה לטעמי שלל רגשות משולבים של סגנון מצחיק/מרגש/מעצבן במהלך הסרט בחלקיו השונים והמשונים יש להגיד .... סרט דיסני קלאסי שהיה חביב מאוד ואעביר לי שעתיים מאוד מצחיקות תזיזותיות ועם סוף מרענן צפוי ומרגש למחצה :) מובן לי למה הסרט הזה הגיע לקולנוע כי יש בו הרבה רעיונות יפים של מוסרי השכל ודרכי חשיבה מיוחדות שהסרט מעביר בי אישית בזמן הצפייה-סרט דיסני שכיף לראות שהאפקטים לא עלו על נוחות הצפייה ....אם באלכם סרט משפחתי או אפילו לדייט זוגי קליל ויחסית ארוך זה סרט בשבילכם ....לא כבד מדי ....קטעים רגשיים לאורך רוב הסרט ולפעמים קיטשיים אבל מאוד מאוזנים לטעמי ....לדעתי לא סרט למבוגרים ואנשים שמחפשים הגיון בסרטים אלא לאלה שבאים בראש פתוח וקליל . מדד דניאל : 7/10 בגלל משיכת זמן חלקית של קטעים שצפויים מראש אני אוהב להיות מופתע ופה זה לא קרה הכל היה צפוי לי מראש אני הייתי דניאל יאללה לסרט הבא