שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט ממש ממש גרוע, חסר עלילה הגיונית. סובל מערבוב של סרטי ילדים כמו - לשבור את הקרח, היפה והחיה, אמיצה ועוד.. לא ברור באיזו תקופה מתרחשת העלילה. דמויות לא הגיוניות ומסרים מאוד בעייתיים. מעודד אלימות נגד נשים ומציג אותן כחלשות או טיפשות. מאוד לא מומלץ!