שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
לטעמי הסרט ממש מאכזב,לא מצחיק בכלל,עלילה משעממת,וחוץ מבחורה אחת מהשורה למעלה שלא הפסיקה לצחוק בקטע של "תסתכלו עלי" אף אחד לא באמת צחק.אבל עזבו את הסרט,ישבתי ליד הבחורה הכי מושלמת בעולם אז מצידי הייתם שמים מסך שחור,אני נהניתי.