שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט המבוסס על סיפורו האמיתי של אנרי שרייר. עשוי בצורה טובה מאוד. סרט מרתק,נשאפתי לתוכו ונהניתי מכל רגע. אני בטוח שאצפה בו שוב.
ציפיתי בסרט היום עם חברה שלי בקולנוע ונהנינו מכל רגע. יש בסרט הכל - אקשן,מדע בדיוני והרבה הומור! סרט מצחיק,כל הקהל בקולנוע צחק. האפקטים היו מעולים וטום הארדי שיחק מצוין. מומלץ!