שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
וואלה, להגיד את האמת- אכזבה! הפוסטר נראה בן זו** וזה הדבר הכי מצחיק שיש לסרט הזה להציע. אולי חוץ מאדם אחד שעושה מה שעושה לכבשים שם די מבואס להגיד את האמת...תשקלו 10 פעמים אם ללכת ותסתמכו יותר על IMDB כנראה ששם יותר אמינים
עוד אחד לאוסף סרטי הגאנר הנורא נורא משעממים יש כמה קטעים טובים מעבר לזה מאוד דל ורואים איפה יש כותבי ביקורת מבפנים יותר מזה זה אותו בן אדם שכותב את התגובות פשוט עצוב ציון אהההה
וואו איזה סרט באאאאססססהההההה!!!! אפקטים וסאונד טוב אבל השעמום הגדול ב י ו ת ר! לא חוזר על הטעות וממש לא מומלץ