שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט עם ציפיות גבוהות אבל בפועל מאוד דל בסצנות מעניינות ובעל הומור מאוד ''דלוח''. אפרורי משהו. ציפינו לסרט בורקס מקסים לקראת בואם של חגי תשרי והתאכזבנו. יכל להיות הרבה יותר מהכל. לא ממש מצחיק, רק לעיתים ולא ממש מעניין בעלילתו. אולי בפעם הבאה
יש בגרסה המקורית והמצויירת קסם אחר שאין בגרסה של 2019. הגרסה הישנה יותר נאיבית, אמינה ססגונית וקסומה. חוויה אחרת למרות שגם הסרט של 2019 היה לא רע אבל משהו פחות עובד ברגע שרואים חיות כ"כ אמיתיות ללא הבעות פנים ורגש ועוד מדברות אנגלית כמו בני אדם