6.8/10
סרט מעולה ומרגש,ראיתי אותו ב2019 בקולנוע ובזכותו הכרתי את הסיפור של מלך האחריות. ההשקעה שזה דמויות אמתיות למרות שזה אנימציה מצוינת
גירסה שמזכירה סרטי נשיונל ג׳יאוגרפיק,גרם לי להתגעגע לגירסת האנימציה.החיות כל כך אמיתיות ואפילו מידי,וגורמות לילדים לפחד,כי כמו בטבע גם בסרט כולם טורפים ונטרפים,על פי שרשרת המזון,הצמחונים והקרניבורים.מוזיקה נפלאה של אלטון ג׳ון.
אפילו צופה סרטי טבע אדוק שכמוני מתקשה להאמין שזה אנימציה ולא סרט מצולם.. פשוט מדהים! נהניתי מכל רגע ונשארתי תמה לאיפה עוד תגיע אמנות הקולנוע בעתיד? ואיך בכלל אפשר לדעת אם משהו שצפיתי בו הוא אמיתי או טכנולוגיית מחשב?
מדהים!!!!יחי פלאי הטכנולוגיה...כמה רחוק עוד נגיע בקולנוע?לראות ב 4Dטוסו!!!
סרט נהדר, פנטסטי, מרהיב אחד הסרטים הכי טובים של דיסני לא מומלץ לגילאי 3 עד 8 הסרט טיפה מפחיד
יש בגרסה המקורית והמצויירת קסם אחר שאין בגרסה של 2019. הגרסה הישנה יותר נאיבית, אמינה ססגונית וקסומה. חוויה אחרת למרות שגם הסרט של 2019 היה לא רע אבל משהו פחות עובד ברגע שרואים חיות כ"כ אמיתיות ללא הבעות פנים ורגש ועוד מדברות אנגלית כמו בני אדם
הם עשו את זה ממש לא רע. לא כמו אלאדין שלדעתי היה סרט מאוד גרוע. סהכ חמוד מאוד ומי שאוהב את סרטי דיסני יהנה מאוד.
סרט חמוד, עשוי בצורה מדהימה , נהנתי מכל רגע למרות שחשבתי שאני הולכת לסרט ילדים ,היתה לנו חוויה נעימה מאוד מומלץ
ראיתי את הסרט עם בתי ונכדתי בת 8, ההבדל בן הסרט הנוכחי לסרט המונפש הקודם הוא, בסרט זה יש יותר חיים, כמעט כמו סרט עם שחקנים אנושיים. סרט מצוין, חובה לצפות
סרט יפה ומדהים כל האפקטים מושלמים הקאסט נהדר סרט ששווה לראות על המסך הגדול פשוט סרט מושלם ומדהים.
הסרט פשוט מקסים! הופתעתי לגלות שלמרות שאני מכירה את כל העלילה, עדיין הצליחו לרגש אותי בסצינה של מות מופאסה (המון מהקהל הזיל דמעה בקטע הזה). השירים, הויזואליות וכל הסרט פשוט מומלץ. לגמרי לא מצליחה להבין את הביקורות המאוכזבות
וואו וואו! הסרט הכי מדהים שראיתי בז''אנר הזה. סרט לכל המשפחה, לכל הגילאים. האנימציה כ''''כ אמיתית שהנופים נראים כמו מצולמים מהמציאות. העלילה זהה לסרט המקורי, אפילו אותם דיאלוגים ומשפטים שכולנו זוכרים ודיקלמנו במהלך הסרט. רק 2 קטעים מהמקור היו חסרים לי: כאשר הקוף פוגש את סימבה הבוגר ומסביר לו שהוא צריך לחזור לצוק התקווה הוא לא נתן לו מכה בראש עם המקל שלו חח. ועוד קטע, שנלה מגיע לבית של טימון ופומבה, רודפת אחריהם בכוונה לאכול, פתאום סימבה מגיע נלחם מולה ומציל אותם. היה חסר המשפט שטימון אומר לפומבה "רואה? אמרתי לך שישתלם לגדל אותו" חח. סרט מרגש בטירוף, בכיתי בהרבה קטעים. אני לא נותנת ציון 10 לסרטים, לסרט הזה מגיע.
סרט מקסים . הגרסה המצוירת היתה מרשימה יותר .
סרט סבבה אבל רחוק מלעמוד בציפיות, יותר מדי ממוחזר, או שאולי זה הבימוי הסביר מינוס, אם היה נכנס לפרויקט בימאי מהשורה הראשונה התוצאה היתה הרבה יותר טובה, עיקר הבעיות של הסרט שהוא נטול רגש, בניגוד גמור לקלסיקה משנות ה-90. נחמד אבל לא אירוע קולנועי ואפילו לא הכי שווהה כרטיס. אפשר לחכות לבלוריי. 7/10
קלאסיקה נשארת קלאסיקה. זו פעם שנייה שהתרגשתי לראות סרט בקולנוע החודש (צעצוע של סיפור 4), שני סרטים שליוו אותי כל הילדות וחרוטים בזיכרון של כל כך הרבה אנשים קשה שלא להתרגש, במיוחד בסצנת הפתיחה האייקונית והמיתולוגית שעשתה צמרמורת בכל הגוף. האנימציה פשוט מהפנטת ביופייה, ריאליסטי מאוד ואולי זה דווקא מה שפוגע בסרט. התסריט היה חלש יחסית לעומת המקורי. משום מה בחרו להעביר את העלילה באופן דרמטי מדי, פחות הציגו קטעים קומיים וסצנות השירים היו פחות מרשימות מבחינת ביצוע לעומת המקורי מאחר וזה פחות הרגיש מחזמר, וגם חוסר הבעות הפנים של הדמויות טיפה הפריע. עם זאת, חווית הצפייה לא נפגעה אולי דווקא בגלל שהסרט חרוט בזיכרון כקלאסיקת ילדות, נהנו מכל רגע. צפינו ב IMAX, מומלץ מאוד לגמרי מוסיף לחוויה, קצת כמו לראות נשיונל ג''אוגרפיק עם שירים בתלת מימד.
סרט פשוט מושלם!!, דומה למצוייר אבל יש שינויים קלים שעושים את הסרט יותר מעניין וכמובן שהחזיר אותי לנוסטלגיה של הילדות, כל השירים והסצנות שהיו פשוט נוסטלגיה שכיף לחזור אליה רק עם קצת שינויים...ממליצה בחום ללכת לסרט הזה מחכה שכבר ייצא הסרט השני :)
אני ראיתי השבוע את הסרט מלך האריות החדש מדובב לעברית בקולנוע סינמה סיטי ראשון לציון טוב אז ככה קודם כל חייב להגיד שאני באתי לראות את הסרט אחרי 24 וחצי שנים מאז שראיתי אותו בפעם הראשונה והאחרונה בקולנוע שגם הוא אז היה מדובב לעברית וזאת הביקורת שלי בתחילת הסרט מתי שרואים שהקוף ראפיקי מחזיק את סימבה על הצוק ומראה אותו לכל החיות אני ממש אבל ממש התרגשתי ששמעתי את השיר זה גלגל החיים מטלטל אותנו בין ייאוש לתקווה לאהבה ודמעות ירדו לי מהעיניים מהיתרגשות והמחשבות שלי החזירו אותי 24 וחצי שנים לאחור לגיל 12 וחצי ואני פשוט הייתי מופתע שבמשך כל השנים זכרתי את המילים של השירים וגם זכרתי את רוב הסרט אבל מה שאיכזב אותי זה למה לא החזירו את המדובבים מהסרט המקורי המצוייר מכל המדובבים הכי היתאכזבתי זה למה לא נתנו לאלי גורנשטיין ששוב ידובב את סקאר אבל הקול של הדובב החדש לא היה מפחיד כמו הקול של אלי גורנשטיין האחד והיחיד אין לו תחליף הסרט היה גם קצת יותר ארוך מסרט המקורי שזה היה שינוי לטובה אבל הכי איכזב אותי זה שהסרט לא היה בדיוק 100 מאה אחוז זהה אחד לאחד כמו הסרט המקורי וגם היו כמה קטעים חסרים שלא היו מהסרט המקורי המצוייר כמו למשל שמתי שהקוף ראפיקי פוגש את סימבה הבוגר לא היה את הקטע הזה מתי שראפיקי נותן לסימבה את המקל על הראש שלו אבל חוץ מי זה אני די נהנתי מהסרט הוא החזיר אותי לילדות ובכלל לראות את השינוי שהחיות מהסרט המצוייר נראים אמיתיים זה היה מדהים אני רק מקווה שיעשו גם חידוש לסרט ההמשך למלך האריות 2 מלכות סימבה
אהבתי ממש!! למרות שהביקורות כיסחו את הסרט. הגעתי בלי יותר מידי ציפיות כי הביקורות הרשמיות שקראתי לא כל כך התלהבו מהסרט. אבל אני נהנתי מכל רגע. התרגשתי!! זה סרט שגדלנו עליו.. אני לא בנאדם מתוחכם, זאת אומרת כשאני באה לראות סרט במיוחד חידוש לסרט אהוב כמו מלך האריות, אני מגיעה כדי להנות ממנו ולא מתחילה לחפש בכוח מה לא בסדר בסרט וגם לא משווה אותו למקור. האפקטיבים מרהיבים, הסיפור סוחף כמו תמיד, השירים האהובים מהילדות, ופשוט כל העלילה המוכרת, כל אלו עשו לי את הסרט ! הייתה חוויה! תבואו לראות, תשתחררי מהסטיגמות והביקורות שקראתם ופשוט תהנו מכל רגע
סרט חמוד ומרגש. כפי שכבר נכתב כאן לא מתאים לילדים קטנים ממש, יש כמה קטעים מפחידים. בסך הכל עבודה מעולה, הכל נראה אמיתי. מרשים.
הסרט בתחילה מפחיד לילדים רכים שבאים לראותו, למרות ההפי אנד- מדכא. לא מתאים לילדים מתחת גיל 9