שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
התסריט גרוע (משפטים אקראים לא קשורים לקונטקסט), הסרט מדובב ברובו (כמעט אף פעם לא מראים את פני הדובר) כשמישהו מדבר המצלמה מאחוריו או מצלמת נוף. האנגלית עילגת ולדוברים יש מבטא - היו פשוט צריכים לדבר בשפתם (אהל גם אז זה היה גרוע), הנופים יפים אבל לא יכולתי לסבול את הדיבוב מאחורי הגב. גם אין בכלל רצף בצילום: יש קליפ של 2 שניות של הר איקי זה 3 שניות של דלת ואז שתי שניות פנים של מישהו... בקיצור בימוי גרוע, צילום גרוע ותסריט גרוע. אמי אהבה את הרעיון של הסרט אז בגלל זה לא נתתי לו 0