שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט אחד הגרועים שראיתי בחיים ללא שום עלילה ותוכן או מסר לחיים .. ממש לא תואם את העלילה .. סרט אימה שמבוצע ברמה הכי זולה ונדושה . אדם פסיכופת וחסר רחמים וממורמר על החיים רוצח כל אדם נקלע בדרכו בלי שום סיבה פשוט זלזול באינלגנציה של הקהל .. אם היה אפשרי לתת ציון 0 הייתי נותן בשמחה