שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט מתחיל מעולה ואז בערך במחצית מתחיל להתדרדר מרגע לרגע עד שאתה מתפלל שיגמר כבר
הזוי מזעזע סרט הכי גרוע שראיתי בחיים. העלילה מטומטמת הסרט גס מנסה להיות מצחיק ללא הצלחה .סבל של שעתיים ועשרים התאפקתי עד הסוף לא לקום וללכת לא מבין על מה כל הביקרות והכתבות המפרגנות . לא להתקרב תודו לי אחרי זה