שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
וואוו ..כמה סרט מאכזב.כמה חלש.ראו הוזהרתם.ביזבוז של שעתיים וחצי .סרט עם תסריט ומשחק עלובים.סצנות מביכות .לא מומלץ כלל.נכון פה ושם אפקטים טובים אך ממש לא סיבה לראות. באנו עם ציפייה ויצאנו פשוט מאוכזבים.זיכרו את הביקורת הזו אם בכל זאת תחליטו ללכת. לא ברור כלל מדוע קיבל ביקורות טובות. מהחלשים שצפיתי