שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
באמת "דלישס" אהבתי מאוד.
צפיתי בסרט היום. אני מאוד אוהבת סרטים תקופתיים, כאן ההתחלה הייתה כל כך משמימה, נסחבת ממש. מצאתי את עצמי בוחנת את הווילונות, הבגדים.. אילו ראיתי את הסרט בבית הייתי בוודאי מדלגת על לא מעט משפטים משעממים. לקראת הסוף היה קצת מעניין. הצטערתי שלא הבאתי פופקורן, שתייה.. וכו'' להעביר את הזמן.