שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הלכתי לסרט עם ילדיי בני ה 9 ו 10 והתאכזבנו מאוד.אמנם האפקטים של האנימציה היו מרשימים אך הסרט היה עם הרבה אלימות ועם דמויות "קריפיות"- מפחידות למדיי (מה שמוסתר היטב בטריילר) וגם העלילה עצמה היתה משעממת וצפויה גם לילדים.