שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
טום הנקס משחק שם את תפקיד אוטו בצורה מושלמת. כמו שטום יודע לשחק את הדמות שלו. מהרגע הראשון ועד הדקה האחרונה . בני בן 10.9 ואנוכי היינו מרותקים לסרט. ובני קנח את הסוף עם דמעות . סרט אמיתי, עם סיפור אמיתי שלקוח מהחיים. עם מסר איך לדעת כן להמשיך לחיות אחרי המוות של אדם הכי קרוב ללבנו פוגש אותנו ב 3 מילים שווה,שווה,שווה.