איש ושמו אוטו

A Man Called Otto

סרט ארכיוןקומדיהדרמה
אלמן נרגן, שהשמחה היחידה שלו נובעת מביקורת ושיפוט של שכניו הנרגזים, פוגש את מי שתשנה אותו כאשר משפחה צעירה ותוססת עוברת לגור בסמוך, מה שמוביל לידידות בלתי צפויה שתהפוך את עולמו על פיו
סרט ותיק (2023)     שעתיים ו 6 דק'    2022 (ארה"ב)   אנגלית
דירוג הגולשים
כבר ראיתם? העבירו את העכבר ודרגו!
134 כבר הצביעו! • עכשיו תורכם.ן
8.9/10
?
ציון המבקר
תמונת מבקר
ליטן לשינר
8/10
?
מדד פופולריות
0/10
?
היכן תצפו
69.8% בקולנוע
26.7% בבית
איפה תצפו? 94 כבר הצביעו • לחצו והשפיעו!
8.4/10אסור לפספסSeret Score

שחקנים / שחקניות טום הנקס  מיילס טלר  ג'ניפר קונלי  ג'ון האם  אד האריס במאי/ת מארק פורסטר הפקה תסריט: פרדריק ברמן, האנס הולם, דיוויד מגי, צילום: מתיאס קונגסוויזר, פסקול: תומאס ניומן אורך 126 דקות מקום / שנה ארה"ב / 2022 סיווג הורים [PG-13] (לה-13)  ? בכורה 12/1/2023 ז'אנרים קומדיהדרמה נשלף מארכיון סרטים
+ על מה הסרט?
אלמן נרגן, שהשמחה היחידה שלו נובעת מביקורת ושיפוט של שכניו הנרגזים, פוגש את מי שתשנה אותו כאשר משפחה צעירה ותוססת עוברת לגור בסמוך, מה שמוביל לידידות בלתי צפויה שתהפוך את עולמו על פיו
+ כמה זמן הסרט?
+ האם הסרט שווה צפייה?
+ איפה אפשר לצפות בסרט?
+ האם הסרט מתאים לילדים?
תמונות מהסרט איש ושמו אוטו
Loading A Man Called Otto Pics 1 -  תמונה מספר 1 מהסרט איש ושמו אוטו ...
Loading A Man Called Otto Pics 2 -  תמונה מספר 2 מהסרט איש ושמו אוטו ...
Loading A Man Called Otto Pics 3 -  תמונה מספר 3 מהסרט איש ושמו אוטו ...
Loading A Man Called Otto Pics 4 -  תמונה מספר 4 מהסרט איש ושמו אוטו ...

איש ושמו אוטו - ביקורות מקצועיות / כתבות

קהילת Seret | ביקורות גולשים / חוות דעת
נ
איש ושמו אוטו
10/10
מסכימים?
0  0
נירית • בוגר.תפורסם ב 28.12.2023

דרמה מקסימה מרגשת ומצחיקה משחק מצויין!

נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 10
ש
איש ושמו אוטו
8/10
מסכימים?
1  0
שיר • בוגר.תפורסם ב 11.4.2023

חמוד מאוד מהנה לצפייה, מצחיק ונוגע ללב. מעורר אופטימיות.

נצפה בקולנוע
ד
איש ושמו אוטו
10/10
מסכימים?
0  0
דורית שטרן • בוגר.תפורסם ב 30.3.2023

סרט מקסים, מרגש, ממליצה מאד לראות

נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15
ע
איש ושמו אוטו
10/10
מסכימים?
1  0
עומר • בוגר.תפורסם ב 7.3.2023

דרמה מרגשת ומשחק מושלם של טום הנקס שמוצא טעם לחיים אחרי שמכיר שכנה חדשה.

נצפה בקולנוע
ל
איש ושמו אוטו
8/10
מסכימים?
0  0
ליאורה • בוגר.תפורסם ב 2.3.2023

סרט צפוי, שחקנים מצויינים ,מומלץ למי שרוצה להתנחם בזכרונות מהימים שבהם שכן היה חבר וחילוקי דיעות היו ניתנים לגישור.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מ
איש ושמו אוטו
6/10
מסכימים?
0  0
מרב • בוגר.תפורסם ב 26.2.2023

מראש, אין לי צפייה בסרט המבוסס על ספר יהיה נאמן למקור. ואחרי שכתבתי זאת, סרט הזה נחמד, חביב, אמריקאי, . משחק טוב מאוד של טום הנקס ושכנתו ההריונית. מושלם לצפייה בבית, אין ערך מוסף בצפייה בקולנוע במסך גדול.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
ש
איש ושמו אוטו
6/10
מסכימים?
0  0
שני • בוגר.תפורסם ב 17.2.2023

טום הנקס הוא שחקן על. ראיתי רוב מוחלט מהסרטים שלו, ובאמת שהוא שחקן פשוט מוצלח. אסטרונאוט, קברניט, ניצול על אי בודד, חולה איידס, ילד-איש(ועוד ועוד) - הוא יודע לעשות הכל משכנע. קראתי את הספר: "איש ושמו אובה", והוא באמת ספר חביב פלוס, על אדם נרגן מזדקן ובודד שנפתח לעולם. אבל במקרה הזה, השלם לא עלה על סך חלקיו. טום הנקס עדיין שחקן מצוין. אבל הסרט פשוט - פ''סדר כזה. בארה"ב יש עכשיו קטע של גיוון תרבותי בסרטים - אי אפשר שסרט ייצא בלי אשה חזקה (עדיף בת מיעוטים), גבר לבן לא יוצלח, להט"ב. אז הסרט הזה הוא אשכרה קלישאה בתחום הזה - השכנה השחורה טובת הלב והמבוגרת שמטפלת בבעלה, חברת הנדל"ן הרשעה ואטמות הלב (והלבנה,דא) שמנסה לגרש את המבוגרים מהבתים, הטרנסג''נדר שמגורש מהבית, השכנה הלטינית החמודה שמוציאה את אוטו מהקליפה, ונשואה לבחור הלבן שאמנם עובד הייטק אבל לא יודע אפילו לתקוע מסמר, ואפילו חתול. אז הסיפור חמוד, והשחקנים אחלה - אבל הסרט הזה בינוני ממש. חבל לבזבז זמן (וכסף) לצפות בו בקולנוע. אם ממש בא לכם לראות סרט בינוני עמוס מסרים "נכונים", עדיף לחכות שיגיע לטלויזיה, וגם אז לצפות בו בלי ציפיות.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
יתכן ספוילר!
ל
איש ושמו אוטו
10/10
מסכימים?
0  0
לידיה פ. • בוגר.תפורסם ב 15.2.2023

סרט נפלא, מלא ברגש ובאהבה. איש בודד ונרגן, שמנסה לסיים את חייו, מתוך געגועים לאישתו. טום הנקס נפלא בתפקיד אוטו.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
א
איש ושמו אוטו
9/10
מסכימים?
1  0
אבו עמית • בוגר.תפורסם ב 4.2.2023

סרט טוב. שווה צפיה בהחלט. טום הנקס שחקן גדול והוא מוכיח את זה שוב. האווירה המאד חברית וקצת דביקה בין השכנים במתחם המגורים יותר מתאימה לשוודיה ולא לארה"ב, אבל העובדה הזו לא מפריעה לעלילה של הסרט. בסך הכל סרט אנושי, מעורר מחשבה, מרגש אבל לא גולש לסרט טורקי סוחט דמעות או למלנכוליות. מומלץ בהחלט @

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
א
איש ושמו אוטו
9/10
מסכימים?
0  0
אילת • בוגר.תפורסם ב 31.1.2023

מבוסס על ספר שוודי מצויין,איש ושמו אובה.בגירסה האמריקאית המצויינת,אוטו הוא איש עם חוש טכני מצויין,עם עקרונות,מאמין בסדר, במשמעת עצמית ,מקפיד לעשות דברים כמו שצריך.כשיוצא לגמלאות הוא רוצה למות בשקט.ללא הצלחה. כל הסביבה שלו זקוקה לו.סרט מומלץ.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
מ
איש ושמו אוטו
7/10
מסכימים?
0  0
מני • בוגר.תפורסם ב 28.1.2023

הסרט עשוי טוב, מה שלא מצא חן בעיניהוא שהסרט הרגיש כמו משל פוליטי. האדם הלבן שהולך ונכחד, הפועל במפעל הפלדה שאין לו עתיד, אמריקה הישנה, שאם לא תקבל את המהגרים,והטרנסים,וההומואים, תכחד. המהגרים מתוארים כעתיד של אמריקה, הם היחידים עם ילדים,משפחות,שמחת חיים. הדת כמובן לא מיוצגת. הטיפוסים השליליים בסרט כמובן לבנים,לעומתם כל המהגרים,שחורים,טרנסים מציגים טיפוסים חיוביים,אנשים חכמים ועובדים. משל פוליטי עשוי טוב

קרא.י עודנצפה בקולנוע
א
איש ושמו אוטו
9/10
מסכימים?
3  0
אביבה • בוגר.תפורסם ב 26.1.2023

סרט מקסים על יחסים בין בני אדם ועל שינוי התנהגותי שמשפיע על כל החיים ומשנה אותם. משחק מצויין של תום הנקס. ממליצה בחום

קרא.י עודנצפה בקולנוע
א
איש ושמו אוטו
9/10
מסכימים?
1  2
אביבה • בוגר.תפורסם ב 26.1.2023

סרט מקסים על יחסים בין בני אדם ועל שינוי התנהגותי שמשפיע על כל החיים ומשנה אותם. משחק מצויין של תום הנקס. ממליצה בחום

קרא.י עודנצפה בקולנוע
o
איש ושמו אוטו
9/10
מסכימים?
0  0
oferZ • בוגר.תפורסם ב 25.1.2023

סרט נפלא. עיבוד לספר מצויין, הצליחו לעשות את המעבר מספר לסרט בצורה שמשרתת את הסרט. תום הנקס טוב כרגיל, אבל בעיניי מי שגונבת את ההצגה היא מריאנה טרביניו בתפקיד השכנה. היא זו שמניעה את העלילה קדימה, ועושה זאת בחן רב ובאופן אמין. לא אתפלא אם תזכה במועמדויות לפרסים. הסרט מעורר רגשות.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 8
ל
איש ושמו אוטו
8/10
מסכימים?
0  0
לאו • בוגר.תפורסם ב 24.1.2023

סרט עם משחק מצוין של תום הנקס. סיפור חיים של איש רגיל עם קטעי דרמה קומית הנאמנים למקור השבדי של הסיפור. זה לא סרט הוליוודי עם הפי אנד ולא מומלץ לאנשים עצובים.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 45
ר
איש ושמו אוטו
10/10
מסכימים?
1  0
רינה • בוגר.תפורסם ב 22.1.2023

סרט מעולה,משחק מצוין, מתואר איש מיוחד ,כנה ,פשוט אמיתי,

נצפה בקולנוע
י
איש ושמו אוטו
10/10
מסכימים?
1  1
יושקה • בוגר.תפורסם ב 22.1.2023

סרט מעולה,סרט שיש בו הכול, עצב ושמחה, יאוש ותקווה,משחק נהדר של כול השחקנים ובראשם טום הנקס שכהרגלו נהדר, מי שאהבתי ואני חושב שגונב את ההצגה הוא החתול.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15
ש
איש ושמו אוטו
10/10
מסכימים?
0  2
שגית סובה • בוגר.תפורסם ב 21.1.2023

טום הנקס משחק שם את תפקיד אוטו בצורה מושלמת. כמו שטום יודע לשחק את הדמות שלו. מהרגע הראשון ועד הדקה האחרונה . בני בן 10.9 ואנוכי היינו מרותקים לסרט. ובני קנח את הסוף עם דמעות . סרט אמיתי, עם סיפור אמיתי שלקוח מהחיים. עם מסר איך לדעת כן להמשיך לחיות אחרי המוות של אדם הכי קרוב ללבנו פוגש אותנו ב 3 מילים שווה,שווה,שווה.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10
א
איש ושמו אוטו
10/10
מסכימים?
0  1
אנונימית • בוגר.תפורסם ב 21.1.2023

נתחיל בזה שכולם יצאו מהאולם בוכים, גברים נשים. סרט מרגש שנותן פרופורציות לחיים וגורם לחשוב שאולי באמת קיימת חברות אמיתית ואנשים טובים. סצנות מרגשות ועצובות עד דמעות אבל גם הרבה הומור. ממליצה ממש.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
M
איש ושמו אוטו
6/10
מסכימים?
0  0
Moshe • בוגר.תפורסם ב 20.1.2023

סרט משעמם ומעיק. לא מתקרב בכלל לסרטים הגדולים של טום הנקס (להציל את טוראי רייאן, סאלי, ביג, ועוד). זה נראה כאילו שאלו שכתבו ביקורות נפלאות קיבלו הנחיה לעשות זאת, ולא באמת ראו את הסרט.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
לצפייה ב 10 ביקורות נוספות       
שמות נוספים / וריאציות לשם הסרט איש ושמו אוטו
איש ושמו אוטו צפייה ישירה  איש ושמו אוטו  אוטו  איש בשם אוטו  אדם ושמו אוטו  איש ושמו אוטו - Preview  איש ושמו אוטו - טרום בכורה        איש ושמו אוטו לא להורדה
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!
X
ניהול רשימות
הרשימות האחרונות שלך
טוען...
- או -