שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
קשה מהתחלה אבל אחרי כמה דקות לא יכולתי כבר להתנתק. סרט מהפנט שעוסק בשאלה מאוד קשה - מה רוצה אישה? בנוי לפי כל הכללים של סיפור טוב, הבמאי מראה דרך היחסים בין אישה לשד את העולם הפנימי שלה - מרצון להתבודד, דרך אהבה אינסופית לוויתור על הקשר רק כדי להציל את אהוב לבה. משאיר טעם של עוד ללא happy end... כל זה עם המוזיקה של Tom Holkenborg - שעוברת דרך כל הסרט מהסיפור הראשון. קפץ לי במקרה - וכבר כמה ימים נמצא תחת השפעתו