שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט משעשע וכייפי! אהבתי במיוחד את האפשרות לשוחח עם הילדים אח"כ על מיהו חבר ש"מרים" ומעודד אותנו ומיהו חבר ש"מוריד" ורוצה לחבל לנו...היו דוגמאות נהדרות לזה בסרט!
סרט פשוט מקסים, כיף לצאת מסרט בתחושה שהצפייה בו עבור הילדים היתה גם מלאת הנאה וגם עם מוסר השכל חשוב והרבה מסרים חיוביים. מצפה לעוד סרטים כאלה!