שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
נכון!!! הסרט"משעמם", כנראה שבלי פיצוצים ויריות וסרטים עם עלילה מופרכת או שהשחקן הראשי כל יריה הורג מיידית אבל לא נפגע מעשרות שיורים עליו במקלעים אוטומטיים.... אה.... גם על טעם וריח... אתם יודעים. קיצר... מי שלא ראה, שיראה... לא חייב בקולנוע.