שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
עצוב, עמוק, עוצמתי, מטלטל, מעורר מחשבה, מטריד. בקו אחד עם נהג מונית שגם קיבל מחווה במהלך הסרט, וצייד הצבאים כביקורת חברתית נוקבת. מי שילך לראות באמת את הסרט – ולא את הציפיות שלו – יצא עם לב קרוע... ולכל השאר: כמו שכתוב בפוסטר, העולם במה ואנחנו שחקנים. אנחנו מקבלים אהבה לא עבור מה שאנחנו, אלא עבור התפקיד שאנחנו משחקים בשביל אחרים. זה המסר העיקרי, והבחירה במיוזיקל הולמת אותו, השירים משתלבים מושלם סרט ואפילו מצאתי את עצמי שרה יחד עם הדמויות בחלק מהמקרים, פשוט חלומי.... ליידי גאגא כמובן מתאימה בדיוק לתפקיד, לחואקין פניקס מגיע עוד אוסקר, אותו כנראה לא יקבל... כל מי שאי פעם התאהב, היה בודד, ננטש ורומה, או ריצה אחרים כדי לקנות אהבה – ימצא את עצמו בסרט הזה.